Gå til innhold

Ødelagt av abilify


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, emilie321 skrev:

Hehe, det gjorde jeg også av trilafon. Abilify er den jeg har fått minst bivirkninger av. Vi er forskjellige.

Jeg har minst bivirkninger av abilify også, alle ap har vært grusomme, men fælt å permanent ha fått ufrivillige bevegelser!

Anonymkode: c9bf2...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har minst bivirkninger av abilify også, alle ap har vært grusomme, men fælt å permanent ha fått ufrivillige bevegelser!

Anonymkode: c9bf2...62a

På alle andre ap enn cisordinol og abilofy måtte jeg ligge å riste på armer og bein isteden for å sove for hadde sånn kriblinger

cisordnol gjorde det tungt å bøye beina så klarte ikke danse

det er å miste livskvalitet

skulle ønske jeg bare hadde blitt gitt litium og aldri noe annet!

nå er det for sent

Anonymkode: c9bf2...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykofarmaka kan gi mange og alvorlige bivirkninger, og jeg er enig i at mange psykiatere har en tendens til å bagatellisere eller neglisjere disse.

Forverring av sykdom, selvmord, nyresvikt, alvorlige arytmier, hjerteinfarkt, avhengighet/rusproblematikk, alvorlig vektøkning, stoffskiftesykdommer, sykdommer i blodet, osv. Alt dette har forekommet, om ikke ofte, så er det tilfelle. Det skal tas på alvor, og mange her har legitime bekymringer og problemer.

Men du klager over at du er ødelagt og livet ditt er ødelagt pga bevegelser i en finger?? Er du klar over hvor dumt det høres ut, når alternativet er psykose? Vær glad du har en medisin som virker og ikke gir verre bivirkninger. For tro meg - de finnes!

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest elina777

Skrev i en Bipolargruppe på fb nå ang abilify at venstre langefinger keeps moving og ei svarer : jeg har samme problem. Glad jeg ikke er den eneste 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...