Gå til innhold

Vurderer å trekke meg ut fra forumet.. er jeg en dramaqueen her inne?


Gjest Mina1

Er jeg en dramaqueen på forumet?   

31 stemmer

  1. 1. Er jeg en dramaqueen på forumet?

    • Ja
      20
    • Nei
      11
  2. 2. Er jeg uhøflig / plagsom i det jeg skriver for deg?

    • Ja
      8
    • Nei
      23


Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Trine skrev:

Nei, altså, jeg har jo disse reguleringsproblemene mine. I tillegg vet jeg at jeg er veldig vár på urettferdighet og konflikter. Men jeg er vel heller den som forsvinner enn den som lager en masse drama når det oppstår konflikter. Men jeg har jo opplevd før, at folk ser på meg anderledes enn jeg gjør selv. Men jeg fikk det ikke helt til å stemme med noen av oss, dette her. Hehe, ja, noen ganger ser jeg poenget umiddelbart, men jeg tar jo en sjans hver gang, er aldri helt sikker liksom. Men jeg blir litt stolt av meg selv når jeg nailer noe (eller hva man skal kalle det). Men det er ikke sånn at jeg har gått og grublet veldig på om vi er dramapueens altså, for jeg tror ikke andre mener det. Men det hadde vært interessant å vite hvorfor hun mente det. Men kanskje hun ikke mente det da. Jeg regner med det nå. Men ikke vær sint, jeg er vant med at folk mener både det ene og det andre om meg, og jeg er vant med å misforstå.

Ja, du skjønner at jeg ikke er sint på deg? Nå må jeg bare forsikre meg helt :)

Hun vet godt at du og jeg ikke er dramaqueens. Det var nok bare litt sånn at angrep er beste forsvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, ColaZero skrev:

Ja, du skjønner at jeg ikke er sint på deg? Nå må jeg bare forsikre meg helt :)

Hun vet godt at du og jeg ikke er dramaqueens. Det var nok bare litt sånn at angrep er beste forsvar. 

Hehe, nå måtte jeg le litt :D Ja, jeg skjønner at du ikke er sint på meg :)

Ja, det er der jeg ofte blir litt usikker, sånn generelt. Når folk sier et eller annet om meg så vet jeg aldri helt om de mener det eller om det bare er noe de sier i sinne. Om det ikke er folk som er nære meg, prøver jeg å ikke tenke mer over det, men noen sier noen ganger veldig sårende ting, som jeg ikke vet om de mener. Jeg har begynt å spørre andre når noen har sagt noe jeg ikke helt kan forstå, og da får jeg som regel beskjed om at det bare er sånne teite ting som folk kan si uten å tenke seg om. Om det er noe noen skriver har jeg begynt å spørre personen hva de mener med det. Men noen blir jo sinte for det også, og mener at jeg bare krever svar for å være vanskelig :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til orientering : jeg mener selv at jeg ikke er en dramaqueen. Men jeg ba dere stoppe forlengst. Og nå ser jeg at noen andre brukere gnaget på dette videre. Dette bryr meg ikke. Men jeg ville ha en  stopper i stedet for videre debatt skrev jeg lengre oppe.. :) . Me  den klarte dere ikke. Håper at tråden tar stopp nå. Ikke skriv videre i tråden dere. :)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Til orientering : jeg mener selv at jeg ikke er en dramaqueen. Men jeg ba dere stoppe forlengst. Og nå ser jeg at noen andre brukere gnaget på dette videre. Dette bryr meg ikke. Men jeg ville ha en  stopper i stedet for videre debatt skrev jeg lengre oppe.. :) . Me  den klarte dere ikke. Håper at tråden tar stopp nå. Ikke skriv videre i tråden dere. :)

Mina1: du bestemmer ikke når andre skal slutte å skrive i tråder, -selv de trådene du produserer selv. Det du derimot kan bestemme er om du skal gidde å delta eller ikke :-)

Anonymkode: 03772...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
10 minutter siden, Mina1 skrev:

Til orientering : jeg mener selv at jeg ikke er en dramaqueen. Men jeg ba dere stoppe forlengst. Og nå ser jeg at noen andre brukere gnaget på dette videre. Dette bryr meg ikke. Men jeg ville ha e  stopper i stedet for videre debatt. :) . Me  den klarte dere ikke. Håper at tråden tar stopp nå. Ikke skriv videre i tråden dere.  

Du verden ! 

Var det ikke litt uklokt å dra frem denne tråden nå igjen ? Jeg hadde overhodet ikke tenkt å svare deg mer, men når du henter den frem igjen i dag, ja da synes jeg det er fritt frem også for andre.

Til orientering : Når du selv starter en tråd, fungerer det ikke slik at du kan pålegge andre å stoppe. Hvor har du fått den ideen fra ? Du kan ikke styre hva andre gjør. Du kan kun styre hva du selv skal velge å gjøre. 

Den eneste måten å stoppe en tråd man selv har forfattet er å stoppe med å kommentere selv. Da vil den dø ut. 

Du har akkurat nå valgt å fortsette med å holde liv i den. 

 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mina1: du bestemmer ikke når andre skal slutte å skrive i tråder, -selv de trådene du produserer selv. Det du derimot kan bestemme er om du skal gidde å delta eller ikke :-)

Anonymkode: 03772...b6b

Jeg trodde være at de kunne vise hensyn og respekt . Men okey. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Du verden ! 

Var det ikke litt uklokt å dra frem denne tråden nå igjen ? Jeg hadde overhodet ikke tenktcå svare deg mer, men når du henter den frem igjen i dag, ja da synes jeg det er fritt frem også for andre.

Til orientering : Når du selv starter en tråd, fungerer det ikke slik at du kan pålegge andre å stoppe. Hvor har du fått den ideen fra ? Du kan ikke styre hva andre gjør. Du skal kyn styre hva du selv skal velge å gjøre. 

Den eneste måten å stoppe en tråd man selv har forfattet er å stoppe med å kommentere selv. Da vil den dø ut. 

Du har akkurat nå valgt å fortsette med å holde liv i den. 

 

Du verden ? Jeg synes du er frekk i kommentar . Men okey. Jeg sier ifra om min mening. Men ok bare fortsett dere vil da om det er interessant å skrive om meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, Mina1 skrev:

Du verden ? Jeg synes du er frekk i kommentar . Men okey. Jeg sier ifra om min mening. Men ok bare fortsett dere vil da om det er interessant å skrive om meg. 

Det var ikke lenger interessant, men plutselig sørget du for at det ble det likevel. 

Dessuten, jeg skriver ikke om deg. Jeg skriver til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det var ikke lenger interessant, men plutselig sørget du for at det ble det likevel. 

Dessuten, jeg skriver ikke om deg. Jeg skriver til deg. 

Dramatiser meg så mye dere vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, Mina1 skrev:

Dramatiser meg så mye dere vil. 

Jeg tror ikke du trenger hjelp til det ;) Du klarer det fint på egen hånd. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mina1 skrev:

Dramatiser meg så mye dere vil. 

Du kan jo lese resultatene i avstemningen din og legge merke til resultatene. Hvis du ikke ønsker å bli oppfatta som dramaqueen, så må du endre oppførselen din. 

Anonymkode: 4d224...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.10.2017 den 20.39, AnonymBruker skrev:

Du kan jo lese resultatene i avstemningen din og legge merke til resultatene. Hvis du ikke ønsker å bli oppfatta som dramaqueen, så må du endre oppførselen din. 

Anonymkode: 4d224...222

Nei jeg oppfører meg som jeg vil, og nå øker dere bare intensiteten min i å være meg selv , for jeg er meg selv og mener at jeg slett ikke er dramaqueen. Jeg er ikke en som er ute etter å lage drama utenom videre. . Men nå øker dere bare intensiteten min altså på å gjøre akkurat som jeg vil og gi blaffen i hvordan folk oppfatter trådene mine. Skriver om akkurat det som faller meg inn å skrive om herretter. For før tok jeg mer hensyn med tanke på hva jeg skrev om. Nå slutter jeg med det. Jeg er meg, og bryr meg ikke om dere oppfatter meg som en jeg ikke er. 

Så denne tråden er ikke noe positiv innvirkning på meg i det hele tatt. Den bidrar negativt. Det var derfor jeg ba folk stoppe å skrive i tråden. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Mina1 skrev:

 

Så denne tråden er ikke noe positiv innvirkning på meg i det hele tatt. Den bidrar negativt. Det var derfor jeg ba folk stoppe å skrive i tråden. 

Men Mina, det var tross alt du som startet denne tråden, - og også du som blåste liv i den igjen nå nylig. Dette hadde ikke vært en aktiv tråd nå om ikke du hadde begynt å kommentere igjen. Slik jeg ser det, så klarte du i ganske mange dager å holde deg unna, og da døde tråden stille hen. Så kom gårsdagen med all sin dramatikk, og dermed startet du også opp igjen i denne tråden. 

Jeg tenker at man kan være seg selv uten at man dermed gjør ting som virker ødeleggende for en selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, frosken skrev:

Men Mina, det var tross alt du som startet denne tråden, - og også du som blåste liv i den igjen nå nylig. Dette hadde ikke vært en aktiv tråd nå om ikke du hadde begynt å kommentere igjen. Slik jeg ser det, så klarte du i ganske mange dager å holde deg unna, og da døde tråden stille hen. Så kom gårsdagen med all sin dramatikk, og dermed startet du også opp igjen i denne tråden. 

Jeg tenker at man kan være seg selv uten at man dermed gjør ting som virker ødeleggende for en selv. 

Jeg har ikke godt av denne tråden.... Jeg merker at jeg har full i angst og får tvangstanker og kronisk angst av stress... Jeg blir stresset av det jeg leser i denne tråden: jeg høres jo ut som en som elsker å skape dramatikk på forumet... og slik er jeg ikke. Og jeg blir veldig negativ av å hele tiden få slengt inn kommentarer : jo du elsker drama liksom.. det er jo det jeg leser i denne tråden. Jeg hater drama. 

Uansett om dere har en så grusom oppfattning av meg, så ber jeg dere ta hensyn til min helse videre.. Jeg takler dårlig denne tråden og negative ting akkurat nå.... Var feil av meg å lage tråden i seg selv, men jeg håper at brukerne tar hensyn å stopper å kommentere mer negativt i tråden om meg. 

Jeg forsvarer meg når jeg føler at dere sier noe som ikke stemmer om meg. Jeg hater drama. Men tro hva dere vil. Men det stemmer ikke med meg at jeg liker drama. 

Og vær så snill: ikke skriv mer negativt nå i tråden. Jeg har ikke sunt av det i forhold til mine situasjoner for jeg blir helt dårlig av det. Har gått rundt i hele dag med mye angst... og tankesurr. Og det siste jeg trenger da er negative tanker. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg har ikke godt av denne tråden.... Jeg merker at jeg har full i angst og får tvangstanker og kronisk angst av stress... Jeg blir stresset av det jeg leser i denne tråden: jeg høres jo ut som en som elsker å skape dramatikk på forumet... og slik er jeg ikke. Og jeg blir veldig negativ av å hele tiden få slengt inn kommentarer : jo du elsker drama liksom.. det er jo det jeg leser i denne tråden. Jeg hater drama. 

Uansett om dere har en så grusom oppfattning av meg, så ber jeg dere ta hensyn til min helse videre.. Jeg takler dårlig denne tråden og negative ting akkurat nå.... Var feil av meg å lage tråden i seg selv, men jeg håper at brukerne tar hensyn å stopper å kommentere mer negativt i tråden om meg. 

Det vil sikkert være bra for deg om du selv stopper og kommentere nå, og så kan du håpe at andre tar hensyn til ditt ønske. Jeg håper for din del det. Uansett så bør du bare overse tråden, da stopper den garantert av seg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Mina1 skrev:

Nei jeg oppfører meg som jeg vil, og nå øker dere bare intensiteten min i å være meg selv , for jeg er meg selv og mener at jeg slett ikke er dramaqueen. Jeg er ikke en som er ute etter å lage drama utenom videre. . Men nå øker dere bare intensiteten min altså på å gjøre akkurat som jeg vil og gi blaffen i hvordan folk oppfatter trådene mine. Skriver om akkurat det som faller meg inn å skrive om herretter. For før tok jeg mer hensyn med tanke på hva jeg skrev om. Nå slutter jeg med det. Jeg er meg, og bryr meg ikke om dere oppfatter meg som en jeg ikke er. 

Så denne tråden er ikke noe positiv innvirkning på meg i det hele tatt. Den bidrar negativt. Det var derfor jeg ba folk stoppe å skrive i tråden. 

Jeg forstår ikke hvorfor du startet den, og hvorfor du fortsetter å svare og svare. :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...