Gå til innhold

Trening uke 41


påskelilje

Anbefalte innlegg

Er fornøyd med uka!

Mandag: løpetur med mannen 5,9 km. Gikk litt innimellom, siden han egentlig ikke liker å løpe.

Tirsdag: syklet frem og tilbake til jobb. Bare 3 grader om morgenen. 7,2 km hver vei.

Onsdag: intervalltrening - løp opp og ned noen bakker i slogen bak huset i 20 min. Intensivt!

Torsdag: labbet hjem fra koret. 2,8 km.

Fredag: syklet frem og tilbake til jobb.

Lørdag: løp 10 km på grusvei på 1 time og 12 min. Hadde ny rekord på 5 km.

Søndag: tur med venninne - 9,5 km. Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

En rar men bra uke

2x styrke som vanlig 

10km rolig joggetur 

Intervalltrening 4x4. 7 km totalt (alt er ikke med i Endomondo, for de som ser det) 

Paintball! Det var noe nytt for meg. Trodde ikke det skulle være trening sånn sett, men ble skikkelig svett og støl i lårene av det. Det var jo å krype, kravle og løpe sammenkrøket. Fikk jo skikkelig killer-instinkt og gav alt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en laber uke, ikke greid å trent i det hele tatt. Greide heldigvis å dra meg på jobb da, der ble det litt knebøy og  mage øvelser sammen med gruppa jeg hjelper. Tror jeg kanskje skal være fornøyd med at jeg kom meg på jobb denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært helt i slaget og med ny stilling på jobb, ble det kun en treningstur i skogen. Den var til gjengjeld bedre enn den ene jeg klarte på mølle forrige uke... Men minner på selv om at det er lettere å måle form på mølle enn i skogen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ikke blitt noe, hvis jeg ikke tar med en times tur frem og tilbake til byen i dag.

Jeg trenger ta meg sammen på dette. Jeg vet det gjør meg så godt! Skal bli mer aktivitet førstkommende uke, det lover jeg dere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en slapp uke. Kun en gang denne uken. Jeg fikk ikke tid i dag for jeg var i familiebesøk. Og så ble det mørkt da jeg kom hjem. Har ikke refleksvest. Noe jeg bør skaffe meg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Gargamel skrev:

En rar men bra uke

2x styrke som vanlig 

10km rolig joggetur 

Intervalltrening 4x4. 7 km totalt (alt er ikke med i Endomondo, for de som ser det) 

Paintball! Det var noe nytt for meg. Trodde ikke det skulle være trening sånn sett, men ble skikkelig svett og støl i lårene av det. Det var jo å krype, kravle og løpe sammenkrøket. Fikk jo skikkelig killer-instinkt og gav alt;)

Paintball - det tenker jeg ikke på som trening, men det er helt sikkert både moro og strevsomt og kravle rundt og løpe og hive seg i sikkerhet :D Har aldri gjort det, men så på en gang (det var utdrikningslag og jeg var høygravid og ville ikke delta).

Hadde ikke tenkt å dobbeltsjekke rapporteringen med Endomondoen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, emilie321 skrev:

Dette har vært en laber uke, ikke greid å trent i det hele tatt. Greide heldigvis å dra meg på jobb da, der ble det litt knebøy og  mage øvelser sammen med gruppa jeg hjelper. Tror jeg kanskje skal være fornøyd med at jeg kom meg på jobb denne uka.

Så bra at du fikk denne jobben :-)

Tenker at de setter pris på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, cilie skrev:

Jeg har heller ikke vært helt i slaget og med ny stilling på jobb, ble det kun en treningstur i skogen. Den var til gjengjeld bedre enn den ene jeg klarte på mølle forrige uke... Men minner på selv om at det er lettere å måle form på mølle enn i skogen 😅

Jeg har aldri prøvd å løpe på mølle. Synes det er så deilig å trene ute :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, umakenverdt skrev:

Her har det ikke blitt noe, hvis jeg ikke tar med en times tur frem og tilbake til byen i dag.

Jeg trenger ta meg sammen på dette. Jeg vet det gjør meg så godt! Skal bli mer aktivitet førstkommende uke, det lover jeg dere 😊

Å gå er jo kjempeflott trening :-)

Skal du gå tur i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg har hatt en slapp uke. Kun en gang denne uken. Jeg fikk ikke tid i dag for jeg var i familiebesøk. Og så ble det mørkt da jeg kom hjem. Har ikke refleksvest. Noe jeg bør skaffe meg. :) 

Refleksvest er et "must" for oss løpere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg har aldri prøvd å løpe på mølle. Synes det er så deilig å trene ute :-)

Veldig enig i det, men nå for tiden har jeg ikke noen "stram" løperunde, så det blir litt etter hva jeg orker. Da er tallene på mølla klare og greie å ha i bakhodet ute på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, påskelilje skrev:

Å gå er jo kjempeflott trening :-)

Skal du gå tur i morgen?

Skal ta meg en gåtur i morgen, ikke avgjørende at den er så lang, bare at jeg kommer meg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.10.2017 den 18.43, Gargamel skrev:

En rar men bra uke

2x styrke som vanlig 

10km rolig joggetur 

Intervalltrening 4x4. 7 km totalt (alt er ikke med i Endomondo, for de som ser det) 

Paintball! Det var noe nytt for meg. Trodde ikke det skulle være trening sånn sett, men ble skikkelig svett og støl i lårene av det. Det var jo å krype, kravle og løpe sammenkrøket. Fikk jo skikkelig killer-instinkt og gav alt;)

Du er flink :)

Jeg skal ut å trene i morgen. Trente bare en gang forrige uke, men satser på at det blir mer denne uken. Har nettopp fått noe nytt treningstøy i posten som jeg kjøpte for å hente mer inspirasjon til å trene :D . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, umakenverdt skrev:

Skal ta meg en gåtur i morgen, ikke avgjørende at den er så lang, bare at jeg kommer meg ut. 

Så bra :-) Deilig å få frisk luft!

I dag blir det ikke noe gåtur eller sykkeltur på meg. Jeg skal hente min lille nevø etter jobb, og så skal han sove hos oss. Koselig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, påskelilje skrev:

Så bra :-) Deilig å få frisk luft!

I dag blir det ikke noe gåtur eller sykkeltur på meg. Jeg skal hente min lille nevø etter jobb, og så skal han sove hos oss. Koselig :-)

Så koselig :)

Ble bare en tre kvarters tur på meg, på vei, men bedre enn ingenting. Håper dere har det fint med besøk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går: løpetur på 14 kilometer. Skal forsøke å trene litt i morgen. Veldig glad for å vite at det er kun en blodutredelse jeg har på siden av foten min hvor skoen trykker. Var hos lege i dag. Var redd det var en ondartet føflekk.. så slik ut.... men det er det ikke. Jeg var redd for at langdistanseløpingen var helseskadelig nesten hehe. Men nå våger jeg å begynne å løpe videre langt. I morgen skal jeg ut å trene igjen, og så skal jeg forsøke å komme opp i minst 3 treninger denne uken :) . 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mina1 skrev:

I går: løpetur på 14 kilometer. Skal forsøke å trene litt i morgen. Veldig glad for å vite at det er kun en blodutredelse jeg har på siden av foten min hvor skoen trykker. Var hos lege i dag. Var redd det var en ondartet føflekk.. så slik ut.... men det er det ikke. Jeg var redd for at langdistanseløpingen var helseskadelig nesten hehe. Men nå våger jeg å begynne å løpe videre langt. I morgen skal jeg ut å trene igjen, og så skal jeg forsøke å komme opp i minst 3 treninger denne uken :) . 

Så bra at det ikke var noe farlig, det på foten din! Jeg har også vært hos lege i dag, har vært så mye svimmel i det siste, var litt engstelig for at det kunne være noe alvorlig, men jeg er temmelig avslappet og optimistisk og tenker som regel at det bare er en bagatell, og det var ingenting farlig nå heller. Men godt å få det avklart!

Jeg hadde en så fin tur i går! Valgte en helt ny løype, gjennom flere områder som ikke henger sammen vanligvis, men jeg fant en knallfin måte å kombinere flere skogsområder på, til en fin tur :-) Opp på en høy topp med fantastisk utsikt, langs et vann med mange ekorn, sol og blå himmel - stille og fredelig på nesten hele turen. Og 9,5 km ble det :-) Ble mest gåing, løp bittelitt innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎17‎.‎10‎.‎2017 den 21.56, umakenverdt skrev:

Så koselig :)

Ble bare en tre kvarters tur på meg, på vei, men bedre enn ingenting. Håper dere har det fint med besøk :) 

Veldig koselig! Må "låne" ham oftere - tror han også syntes det var godt med litt tantekos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, påskelilje skrev:

Så bra at det ikke var noe farlig, det på foten din! Jeg har også vært hos lege i dag, har vært så mye svimmel i det siste, var litt engstelig for at det kunne være noe alvorlig, men jeg er temmelig avslappet og optimistisk og tenker som regel at det bare er en bagatell, og det var ingenting farlig nå heller. Men godt å få det avklart!

Jeg hadde en så fin tur i går! Valgte en helt ny løype, gjennom flere områder som ikke henger sammen vanligvis, men jeg fant en knallfin måte å kombinere flere skogsområder på, til en fin tur :-) Opp på en høy topp med fantastisk utsikt, langs et vann med mange ekorn, sol og blå himmel - stille og fredelig på nesten hele turen. Og 9,5 km ble det :-) Ble mest gåing, løp bittelitt innimellom.

Håper på at det går bra med deg og svimmelheten, og at du kommer deg igjen. Viktig å gå til lege med sånnt. Drikk mye.. det hjelper ofte mot svimmelhet. 

Synes du var flink som kom deg ut på en fin tur i går :) . Den turen høres veldig fin ut. Med mange ekorn .. så herlig :). Liker slike fredlige flotte turer jeg også. Det er en nytelse! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...