Gå til innhold

Kivat balaclava (hettelue)


Anonym03

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Trine skrev:

Jeg elsker når den fryser fast i kinnene, så jeg foretrekker å ikke ha åpning :D Neida, har en buff med ullnett forran nese og mynn og med strikk så den holder seg på plass. Det tror jeg må være mitt beste kjøp noen sinne :) Vindtett lue med snøring under haka er så klart et must når det blir for dumt med hjelm :lol:

Kjempetips med ullbuff, skal jeg teste til vinteren. Håper bare den blir skikkelig i år. Vinteren altså.

TS: Vi vil se ake-selfie når snøen har kommet. Husk å få med deg noen som kan trekke over, så du slipper snø inn ermene :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Caprioli skrev:

Kjempetips med ullbuff, skal jeg teste til vinteren. Håper bare den blir skikkelig i år. Vinteren altså.

TS: Vi vil se ake-selfie når snøen har kommet. Husk å få med deg noen som kan trekke over, så du slipper snø inn ermene :rolleyes:

Denne her bør du prøve http://www.aclima.no/products/herre/accessories/doublewool-neck-gaiter

Ja, i år syns jeg vi kan få en skikkelig vinter. Føler jeg har blitt snytt i flere år nå! 

Jeg stemmer for ake-selfie :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2017 den 22.03, Caprioli skrev:

Jøss, nytt brukernavn, grattis!

Synes du skal kjøpe deg en heldress, de selger for voksne på typ Jula, Stormberg m.fl.

Med et par Viking termostøvler og noen passende votter er antrekket komplett.

Dette må du vel kunne ordne for å gi oss litt eye candy med bildet du stadig lover oss? :P

Jo kanskje d 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2017 den 23.49, Trine skrev:

Denne her bør du prøve http://www.aclima.no/products/herre/accessories/doublewool-neck-gaiter

Ja, i år syns jeg vi kan få en skikkelig vinter. Føler jeg har blitt snytt i flere år nå! 

Jeg stemmer for ake-selfie :D

 

Hmmm... Jeg bruker briller og kan bare glemme å ha noe som helst over munn og opp mot nesen for da dugger brillene igjen og nei - det er ingen løsning å ta av brillene selv når jeg sitter i scooterkjelken. :) Kanskje den der er såpass luftig at det vil funke? Hva koster den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

Hmmm... Jeg bruker briller og kan bare glemme å ha noe som helst over munn og opp mot nesen for da dugger brillene igjen og nei - det er ingen løsning å ta av brillene selv når jeg sitter i scooterkjelken. :) Kanskje den der er såpass luftig at det vil funke? Hva koster den?

Jeg bruker ikke briller så jeg vet ikke om den er luftig nok. Men har ihvertfall ikke opplevd at den blir stiv av is, slik som alt annet jeg trer over munn og nese. Har et par lesebriller jeg sikkert kan ta på meg en gang det blir kaldt og teste. Kjøpte den på magasinet.no for 350 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Anonym03 skrev:

Jo kanskje d 

Altså, jeg synes du er både ordknapp og tvetydig i det du skriver. Dette er et diskusjonsforum, ikke et grynteforum. Si litt mer om hva du tenker, og vær gjerne tydelig.

Du må ta dette som en utfordring. Er sikker på at du kommer til å like habitten, og dessuten så har jo vi lyst å se bilde av det.

Ser frem til positivt svar ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Caprioli skrev:

Altså, jeg synes du er både ordknapp og tvetydig i det du skriver. Dette er et diskusjonsforum, ikke et grynteforum. Si litt mer om hva du tenker, og vær gjerne tydelig.

Du må ta dette som en utfordring. Er sikker på at du kommer til å like habitten, og dessuten så har jo vi lyst å se bilde av det.

Ser frem til positivt svar ^_^

Nå synes jeg du skal roe ned, du skjønner godt at trådstarter antagelig ikke er som de fleste andre voksne så slutt med dette tøyset ditt. Jeg synes du er direkte ufin nå, selv om du selv sikkert mener å være morsom. Det er ikke morsomt når det er på andres bekostning på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Nå synes jeg du skal roe ned, du skjønner godt at trådstarter antagelig ikke er som de fleste andre voksne så slutt med dette tøyset ditt. Jeg synes du er direkte ufin nå, selv om du selv sikkert mener å være morsom. Det er ikke morsomt når det er på andres bekostning på denne måten.

Point taken, jeg legger denne død.

Skal sies at jeg tror TS er ganske så oppegående, men interesserer seg for ting som er litt utenom det vanlige (dog, ikke mer uvanlig enn at det finnes seriøse nettsamfunn for sånt). Jeg tror også at h*n liker litt oppmerksomhet rundt det, ref. tråder som denne både her og på andre fora. Intensjonen min er ikke noe annet enn å spille litt med på en ertende måte, men ser at det kan misforstås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en kunstnerlue kanskje?

Nå spør jeg kanskje veldig dumt?

Det er jo uten tvil store endringer i verden i dag så det er jo naturlig at det også kommer til uttrykk i " den kunstneriske sfære" synes jeg.

Igrunnen bare sunt.

Husker et intervju jeg hørte på radio med en professor for et halvt århundre siden. Han ble spurt om hvorfor han gikk med lue om vinteren." Jo sa han. Det kjentes så mye bedre enn å gå uten."

Anonymkode: c19bd...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordelen med vår tid er at ingenting er hugget i sten

det meste er innafor moten og det gir jo stor frihet til å velge hva man selv synes om.😊

Anonymkode: c19bd...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...