Gå til innhold

Intuisjonen gir korte svar.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

15 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det er sant, hjernen blir avhengig og man må holde ut seponeringbivirkninger en stund. Når man slutter kan man få det man tar det mot, skremmende!

Ganske logisk egentlig. Det er jo en grunn til at man tar medisinene, og så lenge man ikke har blitt frisk så vil jo symptomer på sykdommen komme tilbake. Prøvde å google litt, fikk ikke opp noe om seponeringsbivirninger på ap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, stjernestøv skrev:

Når man slutter kan man få det man tar det mot, skremmende!

Eh - er ikke det naturlig og logisk? 

Medisiner mot sykdommer som ikke kan kureres (helt), virker vel på den måten? Er man pollenallergiker, får man plager hvis man ikke tar medisin i sesongen. En med diabetes 1, blir syk hvis h*n slutter med insulin. Er man riktig medisinert mot psykisk sykdom, kan man få tilbakefall hvis man slutter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trine skrev:

Ganske logisk egentlig. Det er jo en grunn til at man tar medisinene, og så lenge man ikke har blitt frisk så vil jo symptomer på sykdommen komme tilbake. Prøvde å google litt, fikk ikke opp noe om seponeringsbivirninger på ap.

Nei men jeg har sett filmer på youtube om det, det er ikke bare bare å slutte. Og når man får det man tar det mot er det typisk å si "Ja der ser du du trenger medisiner", så begynner man igjen. Det er bare en omstilling, man må holde ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:

Eh - er ikke det naturlig og logisk? 

Medisiner mot sykdommer som ikke kan kureres (helt), virker vel på den måten? Er man pollenallergiker, får man plager hvis man ikke tar medisin i sesongen. En med diabetes 1, blir syk hvis h*n slutter med insulin. Er man riktig medisinert mot psykisk sykdom, kan man få tilbakefall hvis man slutter. 

Det er ikke sånn det fungerer...som ved fysisk sykdom. Det er noe i hjernen, når man slutter med f.eks ap blir det mye dopamin for ap stopper dopamin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei men jeg har sett filmer på youtube om det, det er ikke bare bare å slutte. 

Filmer på YT pleier ikke alltid være til å stole på.

Anonymkode: 37439...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Filmer på YT pleier ikke alltid være til å stole på.

Anonymkode: 37439...d4f

Det er leger og professorer og folk som tidligere har jobbet i psykiatrien, det er også pårørende som snakker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Det er leger og professorer og folk som tidligere har jobbet i psykiatrien, det er også pårørende som snakker. 

Kan det tenkes at også disse brønnpisserne har en agenda bak sine ensidige kampanjer og raljeringer om "de gode vs. de onde"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Dere blir vel sinte nå, men det er bare for å bevise at det jeg skriver om ikke er tull!

 

Jeg kan finne bevis på YouTube for at jorda er flat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Janus30 skrev:

Kan det tenkes at også disse brønnpisserne har en agenda bak sine ensidige kampanjer og raljeringer om "de gode vs. de onde"?

De sier jo, hvem tjener på dette? Det er jo Big pharma og eliten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Janus30 skrev:

Jeg kan finne bevis på YouTube for at jorda er flat. 

Uff, dette er en psykiater med mange års erfaring. Hvorfor er du så skeptisk til det, du er vel hjernevasket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, stjernestøv skrev:

Uff, dette er en psykiater med mange års erfaring. Hvorfor er du så skeptisk til det, du er vel hjernevasket?

Det er du som er hjernevasket av konspirasjonsteorier.

Anonymkode: 37439...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er du som er hjernevasket av konspirasjonsteorier.

Anonymkode: 37439...d4f

Hvordan kan du vite hva som er sannheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvordan kan du vite hva som er sannheten?

Jeg forholder meg til den virkelige verden.

Anonymkode: 37439...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forholder meg til den virkelige verden.

Anonymkode: 37439...d4f

Og hva er virkelig? Hvem vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, stjernestøv skrev:

De sier jo, hvem tjener på dette? Det er jo Big pharma og eliten. 

Optikkbransjen tjener penger på folk som ser dårlig, plasterprodusentene tjener penger på at folk slår seg, begravelsesbyråene tjener penger på at folk dør, aluminiumsfolieprodusentene tjener penger på paranoide vrangforestillinger osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Janus30 skrev:

Optikkbransjen tjener penger på folk som ser dårlig, plasterprodusentene tjener penger på at folk slår seg, begravelsesbyråene tjener penger på at folk dør, aluminiumsfolieprodusentene tjener penger på paranoide vrangforestillinger osv. 

Ingen av dem tjener så mye som big pharma, det er en stor industri....følger oss til døden medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, stjernestøv skrev:

Uff, dette er en psykiater med mange års erfaring. Hvorfor er du så skeptisk til det, du er vel hjernevasket?

Du, med alle dine absurde forestillinger og realitetsbrister, bør være forsiktig med å antyde at andre er hjernevasket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Janus30 skrev:

Du, med alle dine absurde forestillinger og realitetsbrister, bør være forsiktig med å antyde at andre er hjernevasket. 

Tenk om det er jeg som ser sannheten? Snu opp ned på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...