Gå til innhold

Intuisjonen gir korte svar.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Alle har sitt å drive med i dag.😊

(Intuisjonen er normalt uansett en god hjelp for oss som føler vi har det.)

(Man må prøve å beholde humøret)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Maggie55 skrev:

Alle har sitt å drive med i dag.😊

Mener du dette er annerledes nå - har det ikke bestandig vært slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jo på mange måter tror jeg det selv om ikke jeg ikke har levet bestandig. 

Det er bare med eldre som med alle andre mennesker tror jeg. At alle er ikke like flinke til å nyttiggjøre seg tingene.

Men vi håper at vi vil finne gode løsninger for våre problemer når vi trenger det mere. Veldig fint synes vi det er at hjemsykepleieren er så sporty og fleksible som de er der de reiser omkring. Det betyr utrolig å ha en " backup" dersom noe skjer og jeg settes ut av spill. Men som jeg har skjønt er behovet forferdelig stort nå og få på vakt så alt er ikke bare. Kan 

Men min søken rundt har brakt med mye bedre informasjon om det vi til nå har prøvet ut og vi er på mange måter så heldige.Vi er ved godt mot.

Håper bare været rundt om i dag ikke gjør forferdelige skader noe sted.

Håper dere har det trygt og godt og varmt.😊

Må være surt for de som må være ute i dag. Kan ikke være bare å være i yrkeslivet i dag for de som er der.❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg håper alle de som er ute i arbeidslivet nå er like " heldige" den dagen den store Pensjonsdagen kommer som vi andre har vært.

Beklager hvis budskapet er for negativt for dere. Jeg har forferdelig vondt i hodet i dag. Kanskje det er været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Enkelte mener jo at det nettopp er " ubehaget i kulturen eller kunsten" som driver verden videre. Kjennes intuisjon negativ for alle? Alt er ikke så lett bestandig.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Maggie55 skrev:

Enkelte mener jo at det nettopp er " ubehaget i kulturen eller kunsten" som driver verden videre. Kjennes intuisjon negativ for alle? Alt er ikke så lett bestandig.😊

Intuisjonen er ikke negativ, den er kjærlig og velmenende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Merkelig. Kanskje det bare er meg som legger noe annet i ordet. 

Tenker ofte på den unge gutten man hørte om i nyhetene som tok en plakat fra hotellveggen og hvordan det gikk med han. Er det ikke sånn intuisjon dannes?

Det er så forferdelig mange som har det forferdelig vanskelig ivåre dager.  Alle forstår ikke like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Maggie55 skrev:

Merkelig. Kanskje det bare er meg som legger noe annet i ordet. 

Tenker ofte på den unge gutten man hørte om i nyhetene som tok en plakat fra hotellveggen og hvordan det gikk med han. Er det ikke sånn intuisjon dannes?

Det er så forferdelig mange som har det forferdelig vanskelig ivåre dager.  Alle forstår ikke like mye.

Intuisjonen er kjærlighet, ikke frykt. Frykten lyger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Intuisjonen er kjærlighet, ikke frykt. Frykten lyger!

Hvis du møter en vill tiger så er frykten løgn?

Anonymkode: 37439...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du møter en vill tiger så er frykten løgn?

Anonymkode: 37439...d4f

Nei tenkte ikke på sånn frykt, da er det jo naturlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei tenkte ikke på sånn frykt, da er det jo naturlig. 

Frykt er en like naturlig følelse som glede, og er ikke mer usann enn andre følelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Janus30 skrev:

Frykt er en like naturlig følelse som glede, og er ikke mer usann enn andre følelser. 

Min frykt lyger og det samme gjør negative stemmer og telepati, det er ikke noe godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Du har nok rett. Føler bare at mye er for "høytflyvende" for meg om dagen. Jeg er et mye mer konkret menneske som jeg opplever. Men jeg tar mye feil.  Føler meg ganske utafor om dagen.

Prøver å ta litt medisin og håper det hjelper.😊

Mente ikke å såre noens følelser. Men helt prinsipielt mener jeg at alle har lov å mene noe om hva de måtte ønske.

Men det er ikke dermed sagt at man skal såre andre eller trenge seg på andre . Tvert om man må bare prøve å forstå.

Man kan dundre andre måter å uttrykke seg. Kanskje en dagbok eller noe annet.Det vil jeg prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Maggie55 skrev:

Men det gjør ingenting. Jeg har mitt Kumlokk. Så kvelden er reddet.

Ha en fin kveld ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...