Gå til innhold

Motivasjon og tro... hvordan begynne..


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Du virker helt overopphengt i dette temaet og hvis det er slik at du har vært flere steder og skrevet om det samme, så er det ikke så rart at du blir gjenkjent. 

Du kan ikke styre hva andre menn og kvinner skal gjøre.

Du kan kun passe på deg selv ved å bruke følehornene. Hvis disse mangler, er det nok best å holde seg helt unna menn.

Nok om dette tema nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Mina1 skrev:

Nok om dette tema nå :)

Vel, du kommer jo til å bringe det på banen igjen i en tråd om oppskrifter på eplekake, så jeg drister meg til å slenge inn noen velmente råd.

1. Du bør holde deg unna idéen om at du behøver en mann for å komme i balanse. Du må tvert om komme i balanse selv før du finner deg en mann.

2. Når du er klar til å finne en mann, bør du selv gå ut for å finne noen, i stedet for å hoppe på alle disse tilbudene du har. Statistikken tilsier at det ikke er så lett å finne gullet blant disse tilbudene. Som andre har vært inne på finnes det mange ordentlige menn der ute, men det er kanskje ikke disse som er mest aggressive. Vi har diskutert type Sukker tidligere, og jeg tror du vil ha mye mer suksess med å selv oppsøke de du har tro på, og bare ignorere de som kontakter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Caprioli skrev:

Vel, du kommer jo til å bringe det på banen igjen i en tråd om oppskrifter på eplekake, så jeg drister meg til å slenge inn noen velmente råd.

1. Du bør holde deg unna idéen om at du behøver en mann for å komme i balanse. Du må tvert om komme i balanse selv før du finner deg en mann.

2. Når du er klar til å finne en mann, bør du selv gå ut for å finne noen, i stedet for å hoppe på alle disse tilbudene du har. Statistikken tilsier at det ikke er så lett å finne gullet blant disse tilbudene. Som andre har vært inne på finnes det mange ordentlige menn der ute, men det er kanskje ikke disse som er mest aggressive. Vi har diskutert type Sukker tidligere, og jeg tror du vil ha mye mer suksess med å selv oppsøke de du har tro på, og bare ignorere de som kontakter deg.

 

Takk for svar :). Nei nok om denne tråden. Jeg må tenke på det positive og motivere meg selv til å tenke positivt i stedet for å bite meg selv i leggen med det negative. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...