Gå til innhold

Eksen vil ha meg tilbake


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Jeg ble kontaktet av eksen min i dag. Han sier at han vil treffe meg igjen. Og at han angrer på at han sluttet av på en ufin måte. Jeg føler jo at etter det som skjedde så er det vanskelig å begynne på igjen med han men han fortalte at han har vært kjempelei seg hele tiden og bare gått rundt å savnet meg. Hva sier Dere? Ville dere ha gitt han en sjanse igjen og sett hvordan det går med tanke på at han er veldig glad i meg og savner sånn tiden vi hadde ? 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg ble kontaktet av eksen min i dag. Han sier at han vil treffe meg igjen. Og at han angrer på at han sluttet av på en ufin måte. Jeg føler jo at etter det som skjedde så er det vanskelig å begynne på igjen med han men han fortalte at han har vært kjempelei seg hele tiden og bare gått rundt å savnet meg. Hva sier Dere? Ville dere ga gitt han en sjanse igjen og sett hvordan det går med tanke på at han er veldig glad i meg og savner sånn tiden vi hadde ? 

Oi, vil du virkelig ha han tilbake da? Det er noe du må tenke nøye gjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg ble kontaktet av eksen min i dag. Han sier at han vil treffe meg igjen. Og at han angrer på at han sluttet av på en ufin måte. Jeg føler jo at etter det som skjedde så er det vanskelig å begynne på igjen med han men han fortalte at han har vært kjempelei seg hele tiden og bare gått rundt å savnet meg. Hva sier Dere? Ville dere ha gitt han en sjanse igjen og sett hvordan det går med tanke på at han er veldig glad i meg og savner sånn tiden vi hadde ? 

Dette vet jeg ikke om jeg skal ta på alvor eller ikke. 

Du kan da ikke være så dum at du vurderer å vektlegge at "han er veldig glad i meg og savner sånn tiden vi hadde ?"

Anonymkode: 5460e...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Oi, vil du virkelig ha han tilbake da? Det er noe du må tenke nøye gjennom. 

Han sier at han var vemmelig ovenfor meg i bruddet fordi han hadde fortsatt sterke følelser...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Han sier at han var vemmelig ovenfor meg i bruddet fordi han hadde fortsatt sterke følelser...  

Men du har jo slitt med dette så lenge, vil du tilgi han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Han sier at han var vemmelig ovenfor meg i bruddet fordi han hadde fortsatt sterke følelser...  

Ærlig talt, Mina! Jeg fatter ikke at du engang vurderer dette... Han er sulten på et volds-knull og har ingen andre å søke til akkurat nå. Om du går tilbake er det ikke lenge før du er her igjen og klager over at han har dumpet deg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Men du har jo slitt med dette så lenge, vil du tilgi han?

Han sier at på en betingelse kan vi treffes igjen og det er om jeg stoler mer på han enn jeg gjorde og at jeg tror han angående han og eksen i hjembygda sitt vennskap. 

Jeg vet ikke om jeg klarer dette her nei.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Han sier at han var vemmelig ovenfor meg i bruddet fordi han hadde fortsatt sterke følelser...  

Nå synes jeg du skal tenke deg godt om. Både mht hva du poster her inne og hva du velger å gjøre i forhold til din eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Han sier at på en betingelse kan vi treffes igjen og det er om jeg stoler mer på han enn jeg gjorde og at jeg tror han angående han og eksen i hjembygda sitt vennskap. 

Jeg vet ikke om jeg klarer dette her nei.... 

Det var jo det du ønsket...å høre fra han, få en beklagelse. Det har du jo nå fått, men å starte på nytt? Det virket jo ikke som dere hadde det bra sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, frosken skrev:

Nå synes jeg du skal tenke deg godt om. Både mht hva du poster her inne og hva du velger å gjøre i forhold til din eks. 

Ja er jo utrolig flott at han tok kontakt og at han har savnet meg hele tiden. Viser at han har et godt hjerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja er jo utrolig flott at han tok kontakt og at han har savnet meg hele tiden. Viser at han har et godt hjerte :)

Du kan da ikke være så naiv, Mina?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, frosken skrev:

Du kan da ikke være så naiv, Mina?!?

Føler meg i syvende himmel. Wow... Han har tenkt og drømt om meg hver dag siden han gikk.... Og det at han ignorerte meg rett etter sex var fordi han  hadde innerst inne for mye følelser. Og derfor inviterte han andre damer ut på forum foran øynene mine for å plage meg pga sin egentlige interesse for meg... 

Da forstår jeg hva følelsene gjorde med han. Han ble slik av følelser for meg. De var for sterke. Kan jo treffe han å ta det forsiktig kanskje ... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Føler meg i syvende himmel. Wow... Han har tenkt og drømt om meg hver dag siden han gikk.... Og det at han være ignorerte meg rett etter sex var fordi gå  hadde innerst inne for mye følelser. Og derfor inviterte han andre damer ut på forum foran øynene mine for å plage meg pga sin egentlige interesse for meg... 

Da forstår jeg hva følelsene gjorde med han. Han ble slik av følelser for meg. De var for sterke. Kan jo treffe han å ta det forsiktig kanskje ... 

Nå troller du. Unnskyld meg, men jeg tror ikke du er så dum som gjør deg her nå. Dersom du faktisk er seriøs så er den logikken du kommer med her omtrent slik gutter i 11-årsalderen har når de lugger jenta og kaster lua henne i søledammen for å vise at de synes hun er søt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Føler meg i syvende himmel. Wow... Han har tenkt og drømt om meg hver dag siden han gikk.... Og det at han ignorerte meg rett etter sex var fordi han  hadde innerst inne for mye følelser. Og derfor inviterte han andre damer ut på forum foran øynene mine for å plage meg pga sin egentlige interesse for meg... 

Da forstår jeg hva følelsene gjorde med han. Han ble slik av følelser for meg. De var for sterke. Kan jo treffe han å ta det forsiktig kanskje ... 

Jaja, dette gidder jeg ikke å forholde meg til. Tror det er et stykke igjen før du er klar for en voksen partner. . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg ble kontaktet av eksen min i dag. Han sier at han vil treffe meg igjen. Og at han angrer på at han sluttet av på en ufin måte. Jeg føler jo at etter det som skjedde så er det vanskelig å begynne på igjen med han men han fortalte at han har vært kjempelei seg hele tiden og bare gått rundt å savnet meg. Hva sier Dere? Ville dere ha gitt han en sjanse igjen og sett hvordan det går med tanke på at han er veldig glad i meg og savner sånn tiden vi hadde ? 

Beklager, men jeg tror deg ikke.

Anonymkode: d2067...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg ble kontaktet av eksen min i dag. Han sier at han vil treffe meg igjen. Og at han angrer på at han sluttet av på en ufin måte. Jeg føler jo at etter det som skjedde så er det vanskelig å begynne på igjen med han men han fortalte at han har vært kjempelei seg hele tiden og bare gått rundt å savnet meg. Hva sier Dere? Ville dere ha gitt han en sjanse igjen og sett hvordan det går med tanke på at han er veldig glad i meg og savner sånn tiden vi hadde ? 

Nå har ikke jeg lest så nøye om forholdet deres. Jeg ville ha vært tydelig på en ting : ikke hopp til sengs med en gang. Savner han DEG eller savner han sex med deg.  Menn kan si mye fint når de ønsker sex. På tide å ha respekt for deg selv og ikke tillate noen å utnytte deg. 

Anonymkode: 1abf5...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mina1 skrev:

Føler meg i syvende himmel. Wow... Han har tenkt og drømt om meg hver dag siden han gikk.... Og det at han ignorerte meg rett etter sex var fordi han  hadde innerst inne for mye følelser. Og derfor inviterte han andre damer ut på forum foran øynene mine for å plage meg pga sin egentlige interesse for meg... 

Da forstår jeg hva følelsene gjorde med han. Han ble slik av følelser for meg. De var for sterke. Kan jo treffe han å ta det forsiktig kanskje ... 

Dette er fantasier. Du virker psykisk ustabil nå.

Anonymkode: d2067...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var jo det du ønsket...å høre fra han, få en beklagelse. Det har du jo nå fått, men å starte på nytt? Det virket jo ikke som dere hadde det bra sammen. 

Ville du gått ut å møtt han ? Han gråt på telefon til meg og sier han savner meg sånn... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...