Gå til innhold

Eksen vil ha meg tilbake


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Mina1 skrev:

Føler meg i syvende himmel. Wow... Han har tenkt og drømt om meg hver dag siden han gikk.... Og det at han ignorerte meg rett etter sex var fordi han  hadde innerst inne for mye følelser. Og derfor inviterte han andre damer ut på forum foran øynene mine for å plage meg pga sin egentlige interesse for meg... 

Da forstår jeg hva følelsene gjorde med han. Han ble slik av følelser for meg. De var for sterke. Kan jo treffe han å ta det forsiktig kanskje ... 

Enten:

1) Har du Münchausens

2) Er du masochist

3) Er du 14 år og ikke 40

Hvis dette ikke er trolling så er det han sier der ren sosiopatlogikk.

Jeg har ett eneste råd til deg: Spør ungene dine hva de synes mamma skal gjøre.

Endret av Caprioli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Mina1 skrev:

Ville du gått ut å møtt han ? 

Det er ikke lett å svare på, det er jo du som har opplevd dette og det er du som har slitt lenge med dette. Ønsket at han skulle ta kontakt, og nå gjorde han det. Forstår da at det kan være lett å falle for fristelsen å møte han, men tenk på alt du har vært gjennom pga dette. Og nå har du jo fått beklagelsen du ønsket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Mina1 skrev:

Føler meg i syvende himmel. Wow... Han har tenkt og drømt om meg hver dag siden han gikk.... Og det at han ignorerte meg rett etter sex var fordi han  hadde innerst inne for mye følelser. Og derfor inviterte han andre damer ut på forum foran øynene mine for å plage meg pga sin egentlige interesse for meg... 

Da forstår jeg hva følelsene gjorde med han. Han ble slik av følelser for meg. De var for sterke. Kan jo treffe han å ta det forsiktig kanskje ... 

Sukk... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
24 minutter siden, Mina1 skrev:

Føler meg i syvende himmel. Wow... Han har tenkt og drømt om meg hver dag siden han gikk.... Og det at han ignorerte meg rett etter sex var fordi han  hadde innerst inne for mye følelser. Og derfor inviterte han andre damer ut på forum foran øynene mine for å plage meg pga sin egentlige interesse for meg... 

Da forstår jeg hva følelsene gjorde med han. Han ble slik av følelser for meg. De var for sterke. Kan jo treffe han å ta det forsiktig kanskje ... 

Han har altså ikke forandret seg i det hele tatt. Når han forklarer sin egen oppførsel beskriver han oppførselen til en manipulerende og umoden person. Han hadde så "sterke følelser"  at han behandlet deg som dritt, tok andre damer og pusset politiet på deg. Hva slags kjempebaby gjør sånt? Nei, nå blir jeg oppgitt. 

Han vil ikke bare ha sex. Han vil også ha mest mulig drama og tulle med hodet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å skje:

1. Dere møtes selv om hundre stk her sier at du ikke burde det. Fordi du dessverre er naiv og ikke skjønner bedre.

2. Dere har sex.

3. Etter et par uker skjer det samme som skjedde sist.

4. Du klager din nød her og føler deg dum. Livet ditt blir verre enn det var.

Reit: Minst 3 (for å skrive det sånn som det står på reseptene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Gargamel skrev:

Han har altså ikke forandret seg i det hele tatt. Når han forklarer sin egen oppførsel beskriver han oppførselen til en manipulerende og umoden person. Han hadde så "sterke følelser"  at han behandlet deg som dritt, tok andre damer og pusset politiet på deg. Hva slags kjempebaby gjør sånt? Nei, nå blir jeg oppgitt. 

Han vil ikke bare ha sex. Han vil også ha mest mulig drama og tulle med hodet ditt. 

Han har gitt meg en tenkepause til i morgen..  

Det som skjedde var at han dumpet meg etter siste gangen vi møttes via mail og skrev at han aldri ville vite av meg igjen for resten av livet. Jeg forsøkte å prate med han med å sende mail der jeg spurte spørsmål om hvordan han kunne ha sex og fint treff med meg og så ignorere meg helt. Han så at jeg ble fortvilet og lagret alle etterlysninger. Gikk inn på et forum hvor begge var på å inviterte damer ut offentlig mens han visste jeg så det. Alt dette gjorde han pga vanskelige situasjoner. Eksen i hjembygda skulle komme på besøk til han for en uke og da ville kontakt med meg kompliserte for han sier at jeg er for sjalu når det gjelder deres kontakt. Derfor måtte han ignorere. Han sier at han har gråtet mye for meg. Og at han ble vanskelig fordi han brydde seg og var så glad i meg. 

Han har gjort dette før. Er ikke første gangen. Han gjorde det samme en gang tidligere og kom tilbake. Akkurat det samme. Men han sier at han synes jeg er snill og at han tilgir meg for etterlysningsmailene mine som jeg sendte da han ignorerte meg... Og at han tenker mye på meg når han fantaserer.

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Dette kommer til å skje:

1. Dere møtes selv om hundre stk her sier at du ikke burde det. Fordi du dessverre er naiv og ikke skjønner bedre.

2. Dere har sex.

3. Etter et par uker skjer det samme som skjedde sist.

4. Du klager din nød her og føler deg dum. Livet ditt blir verre enn det var.

Reit: Minst 3 (for å skrive det sånn som det står på reseptene)

Du tror det samme skjer igjen? .... Altså at han kommer til å ignorere meg på nytt uten å prate etter sex slik som sist? ...Jeg frykter det samme også... 

Det er vanskelig å tro at han er noe bra person for meg når han kunne behandle meg slik så lenge. Og slik som han har behandlet meg var veldig vondt, og jeg klarer ikke helt å tro at han er noe bra for meg pga det... 

Han inviterte damer ut på forum foran nesen min.. Når han visste jeg så det, og gikk ut med de, mens han visste at jeg lå å hikset i gråt på sofaen... og ikke fikk svar på etterlysninger på mail... Jeg føler at det fins ingen bra unnskyldning for det... Men han sier at det gjorde han på trass... 

og dette : avskjedsgaven" til meg var et oppkast uten sidestykke om alle mine dårlige sider, og at det var min skyld - og min alene - at relasjonen tok kvelden. Uten mulighet til å forsvare meg, eller en rasjonell dialog mellom to voksne mennesker, så ble han borte. Mine tekstmeldinger og telefonoppkall forble ubesvart, og loggført. Sånn var det den gangen... og han har gjort det samme tidligere for så å komme tilbake da og... Jeg hadde det så vondt lenge, og han vet det.. så jeg føler dette var vanskelig. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Du tror det samme skjer igjen? .... Altså at han kommer til å ignorere meg på nytt uten å prate etter sex slik som sist? ...Jeg frykter det samme også... 

Det er vanskelig å tro at han er noe bra person for meg når han kunne behandle meg slik så lenge. Og slik som han har behandlet meg var veldig vondt, og jeg klarer ikke helt å tro at han er noe bra for meg pga det... 

Mina, du er ikke den første personen i verdenshistorien som har en slik type. Det finnes lassevis av slike.

Og mønsteret til dem er alltid det samme:

1. Behandle partneren dårlig

2. Få behov for noe som partneren ikke vil så lenge du har drevet dårlig behandling

3. Legge seg flat og unnskylde, love at alt skal bli annerledes denne gangen

4. Partneren tilgir

5. Få det han vil

6. Rykk tilbake til 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Caprioli skrev:

Mina, du er ikke den første personen i verdenshistorien som har en slik type. Det finnes lassevis av slike.

Og mønsteret til dem er alltid det samme:

1. Behandle partneren dårlig

2. Få behov for noe som partneren ikke vil så lenge du har drevet dårlig behandling

3. Legge seg flat og unnskylde, love at alt skal bli annerledes denne gangen

4. Partneren tilgir

5. Få det han vil

6. Rykk tilbake til 1

Sist gang han kom tilbake hadde han gjort akkurat det samme ja... så det fins mange som er sånn? Huff.. det var ganske vondt å oppleve det. For sist han kom tilbake så angret jeg så sinnsykt, for da ble det bare enda verre fordi han oppførte seg enda mer ubehagelig med å da begynne å slå andre damer i ansiktet på meg på et forum vi begge var på... Mens han ignorerte meg på nytt... Og jeg er redd at han gjør det samme for tredje gang nå.... 

Det stemmer det du sa: jeg opplevde det mønsteret sist gang han kom tilbake... Men da ville han treffe meg igjen etter 3 måneder med "fiendskap". .. Han ville ikke bli venner igjen med meg før jeg møtte han igjen og hadde sex med han den gangen. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Mina1 skrev:

Han har gitt meg en tenkepause til i morgen..  

Og at han ble vanskelig fordi han brydde seg og var så glad i meg. 

Men han sier at han synes jeg er snill og at han tilgir meg for etterlysningsmailene mine som jeg sendte da han ignorerte meg... 

HAN har gitt deg tenkepause? HAN gjorde dette vonde mot deg fordi han bryr seg om deg? HAN tilgir DEG for at du prøvde å få kontakt med ham? Så ikke noe av dette er HANS feil? Ser du ikke at han vrir alt over til å være DIN feil? Hvorfor tror du han mener det noe mer denne gangen enn tidligere?

Herregud Mina - ved siden av "Min kone skjønner meg ikke" så er dette det eldste trikset i boka for å få kvinner til å komme løpende tilbake for nok en omgang ydmykelser og juling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Lillemus skrev:

HAN har gitt deg tenkepause? HAN gjorde dette vonde mot deg fordi han bryr seg om deg? HAN tilgir DEG for at du prøvde å få kontakt med ham? Så ikke noe av dette er HANS feil? Ser du ikke at han vrir alt over til å være DIN feil? Hvorfor tror du han mener det noe mer denne gangen enn tidligere?

Herregud Mina - ved siden av "Min kone skjønner meg ikke" så er dette det eldste trikset i boka for å få kvinner til å komme løpende tilbake for nok en omgang ydmykelser og juling...

Han sa det samme sist. Jeg sa til han at jeg vet at jeg tok litt av når han ville ignorere meg sist med å sende masse etterlysninger på mail. og jeg ba fint om unnskyldning for det. Han sa da at jeg måtte love om han ignorerte meg på nytt at jeg måtte ikke ta av igjen med å sende etterlysninger på mail.. og jeg klarte å gjøre det på nytt fordi jeg ble så lei meg. Han sier at han tigir det igjen, og at jeg må da bestemme meg innen klokken 11 i morgen formiddag. Han satt opp lignende deal sist. Men alt gikk jo tilbake til det samme... 

Han vil at jeg skal unnskylde meg for at jeg skrev etterlysningmailer, og for min sjalusi anngående hans ekssamboer i hjembygda som han alltid vil ta en kaffe med osv når han er på hennes kanter. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Han satt opp lignende deal sist. Men alt gikk jo tilbake til det samme... 

Og det kommer til å skje igjen. 150% sikkert. Jeg skjønner ikke at du går på denne psykopatens løgner igjen og igjen. Han elsker kun en person. Seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Sist gang han kom tilbake hadde han gjort akkurat det samme ja... så det fins mange som er sånn? Huff.. det var ganske vondt å oppleve det. 

Om det finnes mange som er sånn? Ja, det er en egen sjanger i litteraturen dedikert til akkurat slike historier.

Ref. innlegget til @Lillemus så bruker han stygge manipulasjonsteknikker på deg. Han er av typen du skal holde deg LANGT unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Og det kommer til å skje igjen. 150% sikkert. Jeg skjønner ikke at du går på denne psykopatens løgner igjen og igjen. Han elsker kun en person. Seg selv.

Har sett han gråte for meg. Han gråt ene gangen han dumpet meg... og så ville han trøste meg og det endte med sex... og så løp han ut i døren og sa at han ikke ville prate igjen. Vent: dette har skjedd flere ganger enn 3, han har dratt fra meg minst 4-5 ganger for så å komme tilbake. 

Nei jeg forstår ingenting, men mulig er han en sånn mann som en person beskriver over: en som bruker, kommer tilbake, bruker, kommer tilbake osv... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Caprioli skrev:

Ref. innlegget til @Lillemus så bruker han stygge manipulasjonsteknikker på deg. Han er av typen du skal holde deg LANGT unna.

Fullstendig utenfor tema - nå skjønte jeg hvorfor noen bruker @  foran et nick i noen innlegg! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Har sett han gråte for meg. Han gråt ene gangen han dumpet meg... og så ville han trøste meg og det endte med sex... og så løp han ut i døren og sa at han ikke ville prate igjen. Vent: dette har skjedd flere ganger enn 3, han har dratt fra meg minst 4-5 ganger for så å komme tilbake. 

Han gråter ikke for deg, han gråter for å få sex og så stikker han. Ser du virkelig ikke dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...