Gå til innhold

Hvem ta kontakt etter date....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er jo ikke synlig da. :) 

Ang. Prince Charming så hadde noen fine forklaringer på hvorfor han ikke kunne flytte fra samboeren (!), var noe med et firma de drev sammen bl.a. Jeg prøvde å forklare ham at han ikke ville finne noen ny dame så lenge han bodde sammen med eksen, men det var visst helt uforståelig. :rolleyes:

Jeg tror det er en del sånne price charminger som har litt merkelige situasjoner og. Du sier at han bodde sammen med eksen... Ikke bra. Da er det lett å tenke seg til at de holdt på sammen. Og at han ville ha noe på si. Jeg hadde en lignende situasjon som jeg har skrevet Og hvorfor er slike singel liksom? Tviler på at de holder seg til en. Min forsto det heller ikke. Det er rart at de ikke forstår slikt ...Mulig de later som ;) . 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg har en kunstig fortann. Og jeg er redd at de ser det og dumper meg, men om de gjør det, så får de bare være ;) . Og ja, det er bedre å være alene enn å ha sex bare for sexens del.. for man føler seg enda verre når man har sex og risker sykdommer osv med en som det bare blir sex med, også føler man seg også ille med at de ikke vil mer enn sex ;) . Da er det bedre å være alene ja selv om jeg savner nærhet her.... 

Jeg føler at personligheten min er fin :) . Men at det må være utseende når det er noe.. hehe. Høres rart ut men sånn føler jeg det ;):D . Jaja jeg må skite i hva det er: de kjenner meg ikke etter bare et treff uansett. 

Er det den kunstige tanna som er skaden i ansiktet? Er vel ingen som ser en kunstig tann, de ser jo akkurat ut som andre tenner. Jeg har et arr midt i ansiktet. Aldri tenkt at det er utslagsgivende for om noen liker meg eller ikke.

Det er mer enn både personlighet og utseende som har betydning for om to personer passer sammen. På den siste daten din var det jo bare utseende og det at han var hyggelig som var bra. Du mente jo selv at dere var for forskjellige. Han var sikkert enig med deg i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trine skrev:

Er det den kunstige tanna som er skaden i ansiktet? Er vel ingen som ser en kunstig tann, de ser jo akkurat ut som andre tenner. Jeg har et arr midt i ansiktet. Aldri tenkt at det er utslagsgivende for om noen liker meg eller ikke.

Det er mer enn både personlighet og utseende som har betydning for om to personer passer sammen. På den siste daten din var det jo bare utseende og det at han var hyggelig som var bra. Du mente jo selv at dere var for forskjellige. Han var sikkert enig med deg i det.

Ja, det er den kunstige fortannen som jeg kaller skade i ansiktet. Den er krittende hvit... og ser ut som om jeg har pusset den mye bedre enn de andre tennene, pga de andre tennene er blitt mørkere med årene. Tannlegen sa at jeg kan bleke alle tennene slik at den kunstige tannen står mer i hop med de andre, men det er ganske dyrt. Koster 4000 kroner å gjøre det, og det er dyrere med ny porselenstann sa han. Men jeg vet om andre som har knust fortann og. Og jeg reagerer ikke på deres. 

Ja, faktisk du har rett. Den siste daten så synes jeg faktisk at det gikk bedre enn jeg hadde trodd med tanke på at han behandlet meg på en ganske så hyggelig måte tross at han ikke følte at det var kjemi. Men jeg følte at noe var galt helt fra starten. Når vi skulle prate sammen ble alt helt stivt i starten, og så løsnet det litt, men jeg følte at utifra hva han fortalte om seg selv så var vi totalt ulike mennesker med totalt ulike livsstiler. Han virket mer ut som en som likte å gå ut på byen, og feste, en som reiste mye, og han pratet som om han skulle flytte fra byen før eller siden også.... fordi han sa at han egentlig kunne tenke seg å bo nærmere hjemstedet hans. Han var svensk. Jeg hadde en følelse på meg at det ikke kom til å matche allerede før daten fordi det var veldig tungt å kommunisere med han på nettet og. Han skrev veldig lite, og veldig tung å kommunisere med. 

Ja jeg likte utseende og svenske språket hans. Men jeg tenkte i det jeg fikk melding fra han at om han ville treffes igjen så ville det bli kleint, fordi jeg følte at vi var ganske så ulike, og kommunikasjonen var tung, selv om han var hyggelig. Jeg får håpe at det var andre grunner enn utseende. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig finnes det andre steder på nettet hvor man kan møte folk uten at det er en datingside. Jeg ble tilfeldigvis kjent med en på et forum for noe som interesserer meg. Det er jo alltid en god start at man har ihvertfall én felles interesse. Jeg var overhode ikke på let etter noen, men det endte med at vi ble sammen. Nå funka jo ikke det etterhvert fordi jeg er meg, men vi er fortsatt gode venner og fyren er det overhode ingenting galt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Trine skrev:

Forøvrig finnes det andre steder på nettet hvor man kan møte folk uten at det er en datingside. Jeg ble tilfeldigvis kjent med en på et forum for noe som interesserer meg. Det er jo alltid en god start at man har ihvertfall én felles interesse. Jeg var overhode ikke på let etter noen, men det endte med at vi ble sammen. Nå funka jo ikke det etterhvert fordi jeg er meg, men vi er fortsatt gode venner og fyren er det overhode ingenting galt med.

Det er mange steder man kan treffe folk på nettet også :) . Og jeg har funnet ut at selv om jeg må mulig møte mange ... så får jeg bare leve der og da, med å kose meg på treffet, og hvis det ikke fører til noe mer... så bare tenke : jaja. Hvis jeg ikke gidder det mer så får jeg stoppe med det. :) . Selv om det ikke ble meg og han jeg møtte sist, så drar jeg en positiv ting med meg, og det var at nå har jeg endelig begynt å drikke kaffe. Han spanderte på meg en kaffe, og jeg hadde jo aldri drukket det før, men drakk det :D 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 timer siden, Mina1 skrev:

Vet , men jeg er så gammel... Men det jeg har funnet ut er at jeg ikke må stresse mye med det. Og samtidig akseptere at det er gjerne litt overfladisk. Jeg tror faktisk at noen bestemmer seg for å droppe meg bare de ser meg. Folk jeg kjenner sier at jeg kler meg og steller meg pent, men det er mulig noen andre trekk med meg som de reagerer på. Eller en skade i ansiktet som jeg fikk da jeg var liten... Jeg synes faktisk at jeg er pen, men det er ikke sikkert at de synes det. 

Jeg kunne jo ønske det var slik som mange her inne sier: at de dumpet meg fordi de føler at samtalene våre sammen ikke stemmer .. at noe blir galt mellom oss på en måte. Kunne ønske det var årsaken, men faktisk: jeg tror det handler mer om noe jeg ikke kan gjøre noe med - utseende. Men det kan også handle om at de ikke søker det samme som meg. Jeg får inntrykk av at mange menn i den alderen er lei forhold, og ønsker noe annet, men de kan late som de gjør det, også finner de ut at det er feil å lure meg kanskje... vi vet jo ikke svaret ;) . 

Jeg må jo innrømme det selv: de mennene jeg har møtt som jeg har dumpet har jeg dumpet fordi jeg synes de ikke var tiltrekkende nok utseendemessig. Forferdelig å tenke på at jeg kunne gjøre noe slik. Og tenker etterpå at jeg burde jo gitt de en sjanse.... Vurderer faktisk å begynne å gjøre det.. Jeg kan jo begynne å elske de uansett. Men jeg hadde aldri reagert på at de var fæle som vanlige mennesker på gaten. Men jeg synes ikke de var slike personer jeg ville jha som kjæreste. Det var det som var så trist. Og slike følelser kan andre ha om meg og. Altså de som dropper meg. Det virket jo som om han siste jeg datet egentlig ikke ønsket å såre meg, og det gjorde han nok ikke. Men følelser kan ingen for. Men det er vondt å bli avvist 100 ganger ja. 

Det er som man får lyst på en jobb. Man føler en trenger en såklart, og man har ikke bare lyst å ikke benytte seg av de jobbinterjuer en kan få, selv om det er kjipt å gå med 1000 for å si det slik ;) 

Men det er vel bedre å være alene, enn å begynne å bare søke sex.... Hører mange er desperat etter å ha noen å ha sex med, spesiellt på kvinneguiden var det slik... men jeg har ikke hatt sex på ett år. Og jeg synes det er bedre uten enn med noen som ikke vil ha meg. :) 

Du bruker alt for mye energi på å gruble. Det første man er opptatt av er om det er en gjensidig tiltrekning. Det trenger ikke å være noe galt med utseendet ditt av den grunn, bare at vi tiltrekkes av forskjellige ting. 

Du sa selv at dere virket ulike og det kan jo være det han også synes. 

Jeg stusser over at du ikke er mer bevisst på hva du selv ønsker ut av et forhold. Har du noen tanker om det ? Tenker på interesser osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
13 timer siden, Mina1 skrev:

 

Jeg må jo innrømme det selv: de mennene jeg har møtt som jeg har dumpet har jeg dumpet fordi jeg synes de ikke var tiltrekkende nok utseendemessig. Forferdelig å tenke på at jeg kunne gjøre noe slik. Og tenker etterpå at jeg burde jo gitt de en sjanse....

Det har jo litt med hele nett-date opplegget å gjøre. Det blir et kjøttmarked hvor man skal vurdere partnere på rekke og rad. Mulig folk faktisk ser på tennene til hverandre, akkurat som når man vurderer en hest.

Det fungerer litt annerledes hvis man blir kjent med hverandre før man tar det videre. Hva med noen fritidssysler hvor du møter folk naturlig? Rett og slett treffe folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Gargamel skrev:

Det har jo litt med hele nett-date opplegget å gjøre. Det blir et kjøttmarked hvor man skal vurdere partnere på rekke og rad. Mulig folk faktisk ser på tennene til hverandre, akkurat som når man vurderer en hest.

Det fungerer litt annerledes hvis man blir kjent med hverandre før man tar det videre. Hva med noen fritidssysler hvor du møter folk naturlig? Rett og slett treffe folk.

Jeg vil tro at utseende har litt med det å gjøre. Årsak: man vet ikke om man passer sammen med personen bare på et sekund. Jeg følte at han jeg traff sist bestemte seg bare på et sekund. 

Jeg må ærlig si at de mennene jeg har dumpet der var det tiltrekningen som manglet. Ellers fikk de meg til å føle meg helt vel i deres selskap. Og uansett man kjenner ingen etter et lite treff. De fleste er hyggelige på et slikt treff. Derfor tenker jeg at svaret må ligge i utseende. 

Ja hva sier du gargamel.. om du var på dateren. Ville du ha avvist noen fordi du så at de hadde en kunstig tann? ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
15 minutter siden, Mina1 skrev:

 

Ja hva sier du gargamel.. om du var på dateren. Ville du ha avvist noen fordi du så at de hadde en kunstig tann? ;)

 

Nei, det kan jeg med 100% sikkerhet si jeg ikke ville gjort hvis resten stemte.

Jeg bryr meg om utseendet, men er ikke ute etter perfeksjon. Jeg ikke akkurat perfekt selv heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Nei, det kan jeg med 100% sikkerhet si jeg ikke ville gjort hvis resten stemte.

Jeg bryr meg om utseendet, men er ikke ute etter perfeksjon. Jeg ikke akkurat perfekt selv heller.

Det kan være resten som ikke er bra heller. Jeg vet ikke. Kunne ønske at jeg visste hva det var.  

Men man kan ikke komme utenom at menn bryr seg om at en dame ser okey normal ut iallefall. Det er ikke lett å bedømme seg selv. Når jeg ser meg selv på film, bilder, speilet osv så ser jeg hakket bedre ut enn gjennomsnittet i min alder synes jeg. Men det er ikke sikkert at jeg er det. Det er ikke lett å vurdere sitt eget utseende. Men det er bedre at de som ikke synes jeg ser bra nok ut avviser meg med en gang enn at de begir seg inn i det for så å bryte etter lengre tid. 

Men jeg forstår ikke helt at noen kan si at de vet om de har kjemi med et menneske på 1 sekund. Denne daten sa ikke det. Men en annen sa det engang . Men jeg følte meg veldig gransket.

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Det kan være resten som ikke er bra heller. Jeg vet ikke. Kunne ønske at jeg visste hva det var.  

Men man kan ikke komme utenom at menn bryr seg om at en dame ser okey normal ut iallefall. Det er ikke lett å bedømme seg selv. Når jeg ser meg selv på film, bilder, speilet osv så ser jeg hakket bedre ut enn gjennomsnittet i min alder synes jeg. Men det er ikke sikkert at jeg er det. Det er ikke lett å vurdere sitt eget utseende. Men det er bedre at de som ikke synes jeg ser bra nok ut avviser meg med en gang enn at de begir seg inn i det for så å bryte etter lengre tid. 

Men jeg forstår ikke helt at noen kan si at de vet om de har kjemi med et menneske på 1 sekund. Denne daten sa ikke det. Men en annen sa det engang . 

Nå har jo jeg vært sammen med samme mann i over 25 år, så jeg har jo ikke noe særlig erfaring på dette :D - men jeg har jo opplevd å bli tiltrukket av andre menn - og da har det jo som regel vært en kombinasjon av glimt i øyet, humor, utseende og oppførsel - tror rekkefølgen er riktig for min del. Jeg har nok noen kriterier som er absolutte, men de er ikke så mange - og det med fine øyne/glimt i øyet og humor er absolutt viktigere enn "penhet". At de er velstelte og tar vare på seg selv er i alle fall viktig for meg, men de trenger ikke være mr Fitness (noe som heter det?) altså.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, påskelilje skrev:

Nå har jo jeg vært sammen med samme mann i over 25 år, så jeg har jo ikke noe særlig erfaring på dette :D - men jeg har jo opplevd å bli tiltrukket av andre menn - og da har det jo som regel vært en kombinasjon av glimt i øyet, humor, utseende og oppførsel - tror rekkefølgen er riktig for min del. Jeg har nok noen kriterier som er absolutte, men de er ikke så mange - og det med fine øyne/glimt i øyet og humor er absolutt viktigere enn "penhet". At de er velstelte og tar vare på seg selv er i alle fall viktig for meg, men de trenger ikke være mr Fitness (noe som heter det?) altså.

 

Folk sier jo ikke rett ut hva som gjør at de er uinteressert. De sier bare : mangel på kjemi / eller at denne såklallt x-factoren ikke stemte som er vanskelig å forklare osv. 

Jeg tenker at utseende er jo noe som mange er opptatt av. Iallefall at det skal være "normalt". Og det er det som er tøfft med dating. Man føler seg gransket. Men det jeg har funnet ut er å ikke bry seg og være gjøre sitt beste. 

Jeg fikk en gang høre at en av datene miné spurte om hvorfor jeg ikke brukte mascara og strek under øynene for det behøvde jeg sa han. Han datet jeg i to måneder før mange år siden. Vi hadde også sex. Jeg valgte å ikke høre på hans ord for jeg synes selv at jeg er finere uten sminke. Jeg ble dumpet tilslutt. Og da fortalte han at han hadde dater flere om gangen og at han synes at de andre overgikk mitt utseende. Han er en av de få som har vært direkte om utseende mitt. 

Jeg var også sammen med en mann engang som sa til sin egen datter foran meg : se hvor dradd min dame ser ut i ansiktet. Datteren ble flau og jeg så at hun synes kommentaren han å var forkastelig dum å si. Men til gjengjeld så sa han til vanlig at jeg var den peneste damen utseendemessig som han hadde hatt. 

Men det er godt mulig at jeg også ble dumpet og behandlet dårlig av den siste eksen min pga utseende. Men nå skal ikke han nevnes her. Men jeg sier bare hva jeg kan tenke og tro. Men jeg ville selv aldri ha blitt sammen med en jeg ikke aksepterte utseende på. 

Mulig at jeg ser stygg ut. Men uansett er jeg det så er jeg det. Jeg kan bare være meg :)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gargamel skrev:

Det har jo litt med hele nett-date opplegget å gjøre. Det blir et kjøttmarked hvor man skal vurdere partnere på rekke og rad. Mulig folk faktisk ser på tennene til hverandre, akkurat som når man vurderer en hest.

Det fungerer litt annerledes hvis man blir kjent med hverandre før man tar det videre. Hva med noen fritidssysler hvor du møter folk naturlig? Rett og slett treffe folk.

Det beste er å kunne møte folk som venner først. Jeg ønsker det når jeg går ut på date. Er ikke ute etter annet i første omgang enn vennskap / bli kjent og gjerne treffes mange ganger før det blir noe mer. Men virker som om at det ikke er slik det fungerer. Virker som om de som er det skal måle opp om man er et kjæresteemne i løpet av sekunder. Alt skal avgjøres så fort liksom. Men årsak til at alt avgjøres fort er mulig det noen årsaker til som utseende... osv. Men man kjenner jo ikke en person etter et møte da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
10 minutter siden, Mina1 skrev:

(...)

Og da fortalte han at han hadde dater flere om gangen og at han synes at de andre overgikk mitt utseende. Han er en av de få som har vært direkte om utseende mitt. 

Jeg var også sammen med en mann engang som sa til sin egen datter foran meg : se hvor dradd min dame ser ut i ansiktet.

(...)

Du bør være mye, mye mer kresen når det gjelder personligheten til datene dine. Ikke flere dysfunksjonelle psykopater på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gargamel skrev:

Du bør være mye, mye mer kresen når det gjelder personligheten til datene dine. Ikke flere dysfunksjonelle psykopater på deg.

Jeg vet. Jeg er litt for opptatt av å bli likt selv, fordi jeg er usikker i den settingen. Men bør tenke mye mer igjennom en persons oppførsel enn jeg har gjort. Det som har såret meg mest er fortsatt siste bruddet, hvor jeg fikk være så lenge i kontakt med han for så å være gjort om til "ingenting". 

Jeg verner meg selv bedre nå. Men synes det er kjedelig hvis det er utssende mitt som gjør at jeg blir enten avvist, eller dårlig behandlet i forhold. Men uansett : jeg er glad for det jeg har i livet mitt. Viktigste er barna mine, og alt det andre jeg har som er bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Mina1 skrev:

Folk sier jo ikke rett ut hva som gjør at de er uinteressert. De sier bare : mangel på kjemi / eller at denne såklallt x-factoren ikke stemte som er vanskelig å forklare osv. 

Jeg tenker at utseende er jo noe som mange er opptatt av. Iallefall at det skal være "normalt". Og det er det som er tøfft med dating. Man føler seg gransket. Men det jeg har funnet ut er å ikke bry seg og være gjøre sitt beste. 

Jeg fikk en gang høre at en av datene miné spurte om hvorfor jeg ikke brukte mascara og strek under øynene for det behøvde jeg sa han. Han datet jeg i to måneder før mange år siden. Vi hadde også sex. Jeg valgte å ikke høre på hans ord for jeg synes selv at jeg er finere uten sminke. Jeg ble dumpet tilslutt. Og da fortalte han at han hadde dater flere om gangen og at han synes at de andre overgikk mitt utseende. Han er en av de få som har vært direkte om utseende mitt. 

Jeg var også sammen med en mann engang som sa til sin egen datter foran meg : se hvor dradd min dame ser ut i ansiktet. Datteren ble flau og jeg så at hun synes kommentaren han å var forkastelig dum å si. Men til gjengjeld så sa han til vanlig at jeg var den peneste damen utseendemessig som han hadde hatt. 

Men det er godt mulig at jeg også ble dumpet og behandlet dårlig av den siste eksen min pga utseende. Men nå skal ikke han nevnes her. Men jeg sier bare hva jeg kan tenke og tro. Men jeg ville selv aldri ha blitt sammen med en jeg ikke aksepterte utseende på. 

Mulig at jeg ser stygg ut. Men uansett er jeg det så er jeg det. Jeg kan bare være meg :)

Ja, men Mina - jeg forstår ikke hvorfor du grubler så innmari på det med utseende - som om du var 16 år! De som forkaster deg pga utseendet ditt - de er da ingenting å samle på?! Vi forandrer oss jo gjennom livet, og dersom mannen i ditt liv var så himla utseendefokusert, ville han kanskje forkastet deg når du får flere rynker og mer grevinneheng :D Glimtet i øyet og humoren kan derimot bli bare bedre med alderen!

Som andre her sier  - fokuser heller hva DU vil ha ut av et forhold.

Jeg tror ærlig talt at du bør bruke det neste halve året til å bygge opp din egen selvtillit før du prøver å hanke inn en mann. Men det har jo mange her sagt før de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, påskelilje skrev:

Ja, men Mina - jeg forstår ikke hvorfor du grubler så innmari på det med utseende - som om du var 16 år! De som forkaster deg pga utseendet ditt - de er da ingenting å samle på?! Vi forandrer oss jo gjennom livet, og dersom mannen i ditt liv var så himla utseendefokusert, ville han kanskje forkastet deg når du får flere rynker og mer grevinneheng :D Glimtet i øyet og humoren kan derimot bli bare bedre med alderen!

Som andre her sier  - fokuser heller hva DU vil ha ut av et forhold.

Jeg tror ærlig talt at du bør bruke det neste halve året til å bygge opp din egen selvtillit før du prøver å hanke inn en mann. Men det har jo mange her sagt før de siste ukene.

Ja, jeg blir jo helt gal av det sjekkegreiene. 

Jeg gikk inn på tinder nå å ser følgende meldinger: ......

"hei søta, har du planer for helgen. Vil gjerne treffe deg". 

"hei skjønningen, skal vi sees i dag? har du mulighet? 

"hei, jeg har lyst å treffe deg og gå en tur med deg.. 

" hei, har du planer i helgen?  Lyst å gå på tur eller finne på noe? 

"Treffes?"

"hei skjønningen: kanskje det kan bli oss to ... " 

Er slik at jeg nesten spyr av det nå. Sånn ser meldingsboksen min ut hele tiden. Kommer hele tiden nye mannfolk som tar kontakt. Mange av dem ser kjekke ut også. Men jeg har jo gått i den fellen så mange ganger nå der jeg treffer folk, også viser det seg at de ikke var interesserte. Jo det er jo fint å treffe folk, men det er jo ikke så kjekt å treffe så mange. Men jeg må jobbe med selvtilliten min , og slutte å bry meg om de liker utseende mitt eller ikke. Jeg blir helt forfengelig opptatt av hvordan mitt utseende tar seg ut pga jeg tror at det er pga det jeg opplever både brudd, og også avvisninger i dating. Men jeg har ikke råd til noen skjønnhetsoperasjoner heller. Og samme hvordan jeg ser ut: jeg må leve med at jeg er den jeg er, og lære meg å ha roen med det.  Ha en tro på meg selv samme hva. Og ikke ta det innpå meg om noen er ute etter et bedre utseende enn meg. Altså om det er utseende det går i..  

Enig med deg om det :) . 

 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, cilie skrev:

Men viser du ikke bilder av deg selv før dere møtes? Altså realistiske bilder? Da kan de jo ikke bli skremt av utseendet ditt vel? 

Jeg viser mange bilder av meg selv. Men selvsagt legger jeg ut de jeg synes at jeg ser best ut på. Har spurt andre i familien om jeg ligner bildene jeg legger ut, og de har sagt at jeg ser slik ut. Men jeg begynner jo å lure på om bildene ikke står i samsvar med hvordan jeg egentlig ser ut. 

Jeg tenker også på en ting til: jeg vet jo ikke om de søkte det samme som meg, selv om de sier det. Jeg har hørt om mange menn på tinder som sier at de søker forhold men er der konstant i mange år. Jeg vet ikke om noen av dem ønsker å være fri på en måte. Jeg har hørt at jeg virker veldig seriøs type ut, og fremstår som det både på nettet og i virkeligheten. Så det er godt mulig at de får kalde føtter fordi de er ute etter noe annet. Nå var dette bare en ønsketenkning som forklaring til meg selv ;) . hehe.. Typisk meg. Men vi vet jo ikke hvor seriøse de egentlig er, og hvilke momenter sm gir utslaget til avvisningen. Det kan være utrolig mange grunner for det. Jeg har ofte lurt på om de egentlig søker forhold. Jeg tror at det fins noen som gjør, men jeg tror også det fins noen som ikke er ute etter det samme som meg, men kan allikevel lure seg til et møte. Har ingen anelse, men er det lov å tenke slike tanker? Jeg mener at det er naturlig å gjøre i slike settinger selv om en skal forsøke å stole på de, så har man det i bakhodet at man vet jo ikke om alle der inne faktisk er seriøs i søken. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg viser mange bilder av meg selv. Men selvsagt legger jeg ut de jeg synes at jeg ser best ut på. Har spurt andre i familien om jeg ligner bildene jeg legger ut, og de har sagt at jeg ser slik ut. Men jeg begynner jo å lure på om bildene ikke står i samsvar med hvordan jeg egentlig ser ut. 

Helt i begynnelsen da jeg nettdatet hadde jeg ikke bilde på profilen min og da traff jeg på en jeg ble enig om å møte, men han ville ikke ha bilde først - han ville gjøre seg sitt eget førsteinntrykk når vi møttes. :) Synes det var litt koselig, uten at det ble noe mer mellom oss, men jeg har faktisk aldri tenkt på at det var på grunn av utseendet mitt. Bortsett fra at jeg er ganske lav så er jeg forholdsvis gjennomsnittlig tror jeg. Innbilder meg selv at jeg ser ung ut for alderen, men det kan jo være ren ønsketenking! :D 

Sminke bruker ikke jeg heller og kjæresten sier at han liker best naturlige damer, så da så. :) Jeg farger ikke håret engang selv om det begynner å bli litt mye sølv i det - har tatt glansvask et par ganger, men han ser det ikke uansett så da gidder jeg i alle fall ikke. *hehe*

Og som Påskelilje (?) sa - om de dumper deg på grunn av utseendet eller tanna di så er det da pokker så grunne at de ikke er noe å samle på uansett???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...