Gå til innhold

Vil så gjerne ha tilbake den parteren jeg hadde


Anders34

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vil så gjerne ha tilbake parteren jeg hadde.

Det som skjede var at jeg hadde pratet med enne exsen min på Facebook, og vi pratet og tulet med mye, men moen ting gjikk vel over sterken på hva vi snakket om, men vi møttes aldig kun prating på Facebook, noe min partner oppdaget i inne på min Facebook. Det gjør ikke meg noe at hun har vært dær inne men hun sier da et jeg har på en måtte vert utro mott henne. Dette skjede for litt over et år siden, og vi har heller ikke bod sammen på 1år men vi har 2 barn sammen og jeg er til dem 2 dager i uka å har barna selv annen hver helg. 

Så jeg har rettet opp i mine feil som jeg har gjort å prøver å visse henne dette. Jeg gjør alt hun ber meg om å prøver å sette av så mye tid jeg kan får å gjør ting bedre. Hun sa til meg at hun ville ikke finne seg noen ny parter på mange år da ting skjedde, men nå sitter hun på flere dating sider å prater med andre folk, å hun har jo sakt at jeg sku få tid til å forandre meg å visse at jeg vil værre sammens med henne.    

Noen råd på hva jeg skal gjøre? 

Ps: vi har vert til samlivs rådgivning men hun vila ikke ditt noe merre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke vært utro, men du gjorde ødelegger grunnleggende tillit til en person. Det virker egentlig som om hun er ferdig med deg og vil videre hvis hun har begynt å søke etter andre menn. 

Ville prøvd med en helt direkte og ærlig fremgangsmåte. Rett og slett bare si at det er henne du vil ha et liv med og la det være opp til henne om det betyr noe. Hun kan ikke tvinge frem følelser for deg hvis de ikke lenger er der, men det er lov å fortelle noen hvor du selv står. Jeg tror heller ikke en samlivsrådgiver er noe som leder noen vei. Dere har ikke noe å hente i hverandre om hun ikke har følelser for deg lenger. 

Anonymkode: ee828...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anders34 skrev:

Hei!

Jeg vil så gjerne ha tilbake parteren jeg hadde.

Det som skjede var at jeg hadde pratet med enne exsen min på Facebook, og vi pratet og tulet med mye, men moen ting gjikk vel over sterken på hva vi snakket om, men vi møttes aldig kun prating på Facebook, noe min partner oppdaget i inne på min Facebook. Det gjør ikke meg noe at hun har vært dær inne men hun sier da et jeg har på en måtte vert utro mott henne. Dette skjede for litt over et år siden, og vi har heller ikke bod sammen på 1år men vi har 2 barn sammen og jeg er til dem 2 dager i uka å har barna selv annen hver helg. 

Så jeg har rettet opp i mine feil som jeg har gjort å prøver å visse henne dette. Jeg gjør alt hun ber meg om å prøver å sette av så mye tid jeg kan får å gjør ting bedre. Hun sa til meg at hun ville ikke finne seg noen ny parter på mange år da ting skjedde, men nå sitter hun på flere dating sider å prater med andre folk, å hun har jo sakt at jeg sku få tid til å forandre meg å visse at jeg vil værre sammens med henne.    

Noen råd på hva jeg skal gjøre? 

Ps: vi har vert til samlivs rådgivning men hun vila ikke ditt noe merre

Litt i samme situasjon som jeg har hatt før, bare at jeg mistenker ennå at min var utro. Men du virker iallefall villig til å fikse opp i det, og det er positivt. Men for å få tillit så må du bevise henne at hun har riktig av å stole på deg. Du må vise henne at det er hun som betyr noe for deg, osv. Lykke til :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mina1 skrev:

Litt i samme situasjon som jeg har hatt før, bare at jeg mistenker ennå at min var utro. Men du virker iallefall villig til å fikse opp i det, og det er positivt. Men for å få tillit så må du bevise henne at hun har riktig av å stole på deg. Du må vise henne at det er hun som betyr noe for deg, osv. Lykke til :) . 

Tusen takk😊 skal følge råde ditt☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg synes det høres vanskelig ut å redde forholdet når hun har gitt opp rådgivning og åpent leter etter andre.

Men uansett: Selv om du gikk ovet streken først er det ikke greit at hun er på datingsider. Du kan si at du vil satse 100% på henne, forutsatt at hun faktisk legger ting bak seg og satser på deg. Du kan ikke forandre på fortiden, men du kan heller ikke leve med at det er fritt frem for henne å lete etter andre mens du skal skjerpe deg for å få en ny sjanse. Da er det mer realt å gjøre det slutt. 

Det kan kanskje være vanskelig å stille krav i din situasjon, men jeg tror ikke du har noe å tape på det. Jeg tror du vil fremstå som mer attraktiv hvis du klarer å stå opp for deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anders34 skrev:

Tusen takk😊 skal følge råde ditt☺

:) Lykke til!!!  Håper det ordner seg!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...