Gå til innhold

Mye meningsfylt har skjedd på dette forumet


frosken

Anbefalte innlegg

Tusen takk for all hjelp, Frosken.  Jeg tror ikke minstemann hadde vært den han er i dag uten deg og kanskje heller ikke jeg.  Nå mangler bare jobben så er alt i boks.:wub:.  Jeg ønsker deg alt godt framover og synes at du fortjener å kose deg og ta vare på deg sjøl og ikke alle andre ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
2 timer siden, frosken skrev:

Takk til deg også. 

Jeg synes jeg kjenner ungene dine litt, særlig de to eldste. Noe av det første jeg var engasjert i, var pianospillingen til din datter. Også husker jeg øreverken til sønnen din. Og vi var enige at det var bedre med litt putesying enn ingen lekser i ungdomstiden. 

Også har vi kranglet voldsomt - og såret hver andre noen ganger - men vi har vært litt sånn troll i eske begge to, vi dukker alltid opp igjen etter en stund:-)

Jeg er glad det går så fint med alle ungene dine (som jo er blitt mer og mindre voksne nå). 

 

Pianospillingen ja. Har jeg hatt innlegg om det også ja :-) Hun har faktisk begynt på igjen med pianotimer nå etter å ha vært borte i fra det i noen år. Var vanskelig å ta med piano til utlandet. Hun øver en time hver dag, sier hun og kan betrygge deg om at det er selvvalgt nå altså :-) Lever et selvvalgt hektisk liv og ferdig lege til sommeren.  Gleder meg til hun kommer hjem på juleferie.

Har glemt disse innleggene om putesying og jeg. Gjaldt nok bare den mellomste det ja fordi han var så hekta på dataspill, samt mye dårlig . Går fint nå :-)

Har jeg ikke skrevet noe særlig om den yngste altså ? Hun er en solstråle som alltid er harmonisk, glad og plikoppfyllende. Har vel ikke vært nødvendig å skrive så mye. De kaller henne bare smiley .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosken!

DOL var en stor del av dagen min tidligere, dermed du også :)

Jeg lærte mye av DOL, jeg skrev, eg svarte, diskuterte, kranglet litt, støttet, ble støttet, tabbet meg ut osv. Mange gode minner! Vi delte mye, både gode stunder, vanskelige stunder. Det var en fin tid. I en lang periode var jeg isolert hjemme, da var faktisk DOL veldig viktig.

Takk for all hjelp du har gitt meg, jeg var ung, hadde helseproblemer, skulle ta store operasjoner, du svarte meg ofte, tusen takk for det. Og takk for andre mer dagligdagse svar, vi hadde jo mye av det også før.Du delte av din hverdag i den perioden, det er jeg takknemlig for.

Jeg setter pris på at du i ettertid når jeg er her en sjelden gang, har spurt hvordan det går. Det gjør meg glad og vitner om at vi som var her i mange år med høy aktivitet ble glad i hverandre om jeg skal bruke det ordet.

Håper vi kan sees en gang på DOL, at vi alle stikker innom en sjelden gang.

Lykke til med alle prosjekter du måtte ha! ( og du, ski? Glem det! :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosken, jeg tror det er sunt for deg å fokusere på noe annet nå. Du har jo «bodd» inne her mer enn noen annen. Lykke til videre! :-)

Anonymkode: 741ed...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

14 timer siden, MxxM skrev:

Lykke til videre frosk, takk for alt du har hjulpet meg og ungene med og god jul 🌲🎅🏻😀

God jul til dere også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.12.2017 den 22.53, frosken skrev:

Jeg husker godt hvor opptatt jeg ble av din mellomste, - var jo en periode hvor jeg til enhver tid mente hun trengte litt forsvar fra min  side;-) Ikke noe vanskelig å se i ettertid at det må ha vært ganske irriterende! Det er sånne episoder som har gjort størst inntrykk. Det er jo når noen velger å dele noe som virkelig betyr noe for dem, at engasjementet har vært størst. 

Det har gledet meg stort å lese hvor mye som har gått bra med hun jeg var så opptatt av:-)

Ja, jeg opplevde virkelig at du brydde deg om henne og støttet henne ❤ Det var noen tøffe år, og en del utfordringer har vi fremdeles rundt noen av de samme tingene som før med daglige mindre episoder rundt relasjonsmessige forhold - men jeg håper at det vil gå bra for henne.  Hun og jeg har et tett og nært forhold, og hun er veldig åpen overfor meg og inkluderer meg i mange tanker, opplevelser og følelser. Jeg setter enormt pris på den tilliten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...