Gå til innhold

En hel flaske vin drukket på en lørdag.. mye ?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Babette skrev:

Var det meningen å svare meg? Så ser jeg at du skriver tørstedrikk, men det sto trøstedrikk i innlegget til Mina. Det blir noe helt annet. Tror ikke det er farlig å ta en øl som tørstedrikk. Det er i alle fall uslåelig godt i sommervarmen.

Gikk litt fort i svingene her, meninga var at jeg skulle svare Mina. Skulle også stå trøstedrikke.

Vet at en flaske vin ikke er farlig eller trenger å være en begynnelse på feil retning. Jeg er også glad i både øl og vin. Tenker bare at det kan fort bli en vane å drikke når man har det vondt. Det vil desverre ødelegge dagen derpå og vonde tanker enda mer. 

Anonymkode: 5d3e0...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...