Gå til innhold

Giskesaken


Gjest Xtra

Anbefalte innlegg

På 23.12.2017 den 11.50, AnonymBruker skrev:

Lykke til, det trenger du.

Anonymkode: ea5ea...581

Takk, men jeg trenger ikke det.      Men du må  ha lykke til med  "utfordringene"  dine her inne på forumet.

Anonymkode: d46e9...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må være veldig uggen atmosfære i politikerkretser. Som voksen person går jeg nødig sånne steder med uggen atmosfære og angstfylte steder. Rart så mange søker karriere i politikken og tilknyttede organisasjoner igrunnen. Men vi tror ikke alle likt heldigvis og alle mot en er heller ikke særlig rettferdig.😊

Anonymkode: 1ed39...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt man forundres bare over hvordan noen må ha veldig mye ubrukte ressurser på lager som finner på sånt når de burde mimre tilbake til gode opplevelser fra sommerleir med gitarspill og peptalk foran neste kommunevalg og vri fokus for gode og positive vinklinger på hva som er bra for alle potensielle velgere. Hvis man prøver å se gjennom staffasje og politikk som er blitt til firmaer da.  Nå lurer man kanskje om hvem som er firmaeier i datasystemet og robotene. Her må være mye ubrukte ressurser. En annen side er  hvor mye kan man stole på medie. Dette ville ingen trodd. Det neste er kanskje at alle pusser tennene i konjakk?? Her er mye ubrukte ressurser å ta tak i. Er det mulig ennå å rekke frem en hånd? Håp.

Anonymkode: 1ed39...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/24/2017 den 14.46, AnonymBruker skrev:

Takk, men jeg trenger ikke det.      Men du må  ha lykke til med  "utfordringene"  dine her inne på forumet.

Anonymkode: d46e9...056

Så hatsk, sinna og kverulerende du er kan det ikke være lett. Vi får håpe du får adekvat hjelp i det nye året. Lykke til.

Anonymkode: ea5ea...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.12.2017 den 20.45, AnonymBruker skrev:

Så hatsk, sinna og kverulerende du er kan det ikke være lett. Vi får håpe du får adekvat hjelp i det nye året. Lykke til.

Anonymkode: ea5ea...581

Var vel du  som begynte.Var det ikke? Du er bare ikke vant til at noen tar igjen Du som var usaklig fordi du ikke tålte at noen var uenig og som da ble hatsk og kverulerende, jeg tok bare igjen. Er bare så jævla lei av ondskapsfulle folk som deg.

Anonymkode: d46e9...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var vel du  som begynte.Var det ikke? Du er bare ikke vant til at noen tar igjen Du som var usaklig fordi du ikke tålte at noen var uenig og som da ble hatsk og kverulerende, jeg tok bare igjen. Er bare så jævla lei av ondskapsfulle folk som deg.

Anonymkode: d46e9...056

Det er du som uten tvil oppfører deg hatsk og ondsskapsfull.

Anonymkode: ea5ea...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var vel du  som begynte.Var det ikke? Du er bare ikke vant til at noen tar igjen Du som var usaklig fordi du ikke tålte at noen var uenig og som da ble hatsk og kverulerende, jeg tok bare igjen. Er bare så jævla lei av ondskapsfulle folk som deg.

Anonymkode: d46e9...056

Alle kan se hvordan du begyne med hatske uttalelser om "flisespikkeri". Inntil da hadde tråden vært rolig og dannet.

Men lykke til, det kan du trenge.

Anonymkode: ea5ea...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er du som uten tvil oppfører deg hatsk og ondsskapsfull.

Anonymkode: ea5ea...581

Nå bekrefter du jo bare det jeg sa. Og du er tydeligvis på 24/7.

Anonymkode: d46e9...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle kan se hvordan du begyne med hatske uttalelser om "flisespikkeri". Inntil da hadde tråden vært rolig og dannet.

Men lykke til, det kan du trenge.

Anonymkode: ea5ea...581

Ja, for her inne må jo alle være enige; ellers blir det personlig, ikke sant? Man får ikke være med i " gjengen"  hvis ikke. Se tilbake på hvem som begynte du. Men tydeligvis det nok å være uenig. 

Anonymkode: d46e9...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle kan se hvordan du begyne med hatske uttalelser om "flisespikkeri". Inntil da hadde tråden vært rolig og dannet.

Men lykke til, det kan du trenge.

Anonymkode: ea5ea...581

Alle kan se? Har du snakket med alle? Hersketeknikker og dritt. Problemet var at et medlem ikke tålte å få tilbake dritten.  Og som sagt; jeg er drittlei av sånne folk. 

Anonymkode: d46e9...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg har også tenkt en del. Det mangler for mye på tilbud om hjelp til alle grupper mennesker tror jeg. Man burde ikke trekke masse forhastede konklusjoner mye på bakgrunnavmisunning av så store sjanser. Ingen går fri i dagboken det som dessverre. Selv ikke helseapparatet føler seg oppdatert nok dag tror jeg.Kanskje ikke så rart at politikerne også rammes. Det hele bare veldig leit at sånt skjer. Håper de rammede får god støtte og hjelp for fremtida.

Så jeg angrer å ber omunnskyldning  for hva jeg skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Maggie55 skrev:

Man burde ikke trekke masse forhastede konklusjoner mye på bakgrunnavmisunning av så store sjanser. Ingen går fri i dagboken det som dessverre. 

Skriver du her for å få noen slags respons, eller er det mest for deg selv? Noen av innleggene dine er så fulle av autokorrekturfeil og annet surr (som i sitatet ovenfor), at de blir svært nær uforståelige. Hvis du vil ha respons, bør du lese gjennom og rette opp meningsløse setninger før du sender innlegget. Ofte forstår jeg verken hva du mener eller hva innlegget ditt har med trådens tema å gjøre.

Jeg mener ikke å hakke på deg, jeg bestemmer ingenting her - det er bare et tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Enig . Absolutt. Sannheten er at jeg prøver å slutte å skrive her. På samme måte som jeg har problemer med å legge sigarettene bort for godt. Men nå har det blitt ca et år og da passer det veldig godt å " runde av".😊

" No offence taken"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Det er så mye forferdeligheter i dag. Nye personer kommer helt sikkert "ramlende inn " på DOL på nyåret. Psykisk lidelse går ikke ut på dato med første tror jeg. Enkelte kan kanskje ikke tenke seg en verden uten?

Det skjer nye ting hele tiden også positive.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:

Skriver du her for å få noen slags respons, eller er det mest for deg selv? Noen av innleggene dine er så fulle av autokorrekturfeil og annet surr (som i sitatet ovenfor), at de blir svært nær uforståelige. Hvis du vil ha respons, bør du lese gjennom og rette opp meningsløse setninger før du sender innlegget. Ofte forstår jeg verken hva du mener eller hva innlegget ditt har med trådens tema å gjøre.

Jeg mener ikke å hakke på deg, jeg bestemmer ingenting her - det er bare et tips. 

Noen har diagnoser og kognitiv svikt som kan forklare måten å utrykke seg på. Noen trenger en trygg plass der de kan få kommunisere med andre selv med sine begrensninger. 

Anonymkode: d169d...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen har diagnoser og kognitiv svikt som kan forklare måten å utrykke seg på. Noen trenger en trygg plass der de kan få kommunisere med andre selv med sine begrensninger. 

Anonymkode: d169d...72c

Selvfølgelig. Men å kommunisere med andre forutsetter at budskapet er forståelig og ikke helt overlatt til autokorrekturens begrensede fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giske er ferdig i Ap.

https://www.dn.no/nyheter/2017/12/29/1550/Politikk/giskes-fremtid-kan-avgjores-tirsdag

Allerede tirsdag kan Trond Giskes tid som nestleder i Arbeiderpartiet være over, tror kommentatorer.

Hvis Støre sier til sentralstyret at Giske ikke kan fortsette, så vil han få støtte for det. Da vil ikke Giske ha noe annet valg enn å trekke seg frivillig, sier Arne Strand, mangeårig kommentator for Dagsavisen, til NTB.

En annen ting som tyder på at Giske er på vei ut, er at det er forbausende få som har stått opp for ham, påpeker han videre. Giske regnes for å ha et stort nettverk og mange støttespillere, særlig på venstresiden i Arbeiderpartiet.

– Det har vært helt taust fra de folkene som tidligere ville slått ring om ham, sier Strand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg blir bare kvalm av alle tanker om all politikk i dag uansett parti.Ikke glem alt som er skjedd i de andre partiene da. Sikkert så mye som bare holdes nede til det er forelder også i de andre partiene. Føler bare mistro til alt. Kvalmen tar bare meg uansett politisk avskyningnå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 28.12.2017 den 9.52, laban skrev:

Selvfølgelig. Men å kommunisere med andre forutsetter at budskapet er forståelig og ikke helt overlatt til autokorrekturens begrensede fantasi.

Det hører med til diagnosen vedkommende har, at det kan være vanskelig å gjøre seg forstått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...