Gå til innhold

Flere som er stressa?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Nå er de nålene i hode der igjen og is i hjernen. Hadde bare et lite besøk av svigers, lurer på hvordan det går i morgen. Jeg skal være vert. Flere som slier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nå er jeg ikke stresset, men var stresset fra 09.00 i går til 16.00 i dag med å gjøre istand jul. Nå ligger jeg og ser på juletreet og slapper av! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, issomethingwrong skrev:

Nei, nå er jeg ikke stresset, men var stresset fra 09.00 i går til 16.00 i dag med å gjøre istand jul. Nå ligger jeg og ser på juletreet og slapper av! 

Ok bra det da. Jeg skal slappe av nå, måtte bare ta vival nå, godt jeg har det nå i julen. Håper det hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok bra det da. Jeg skal slappe av nå, måtte bare ta vival nå, godt jeg har det nå i julen. Håper det hjelper. 

Ta deg det og god jul, Stjernestøv! Det er lov innimellom. Har stresset jeg og, selv om jeg har vært på en liten førjulstur og ikke skal ha noe hos meg selv. Er mest stresset over alt jeg har inntatt av kalorier😞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Nei, nå er jeg ikke stresset, men var stresset fra 09.00 i går til 16.00 i dag med å gjøre istand jul. Nå ligger jeg og ser på juletreet og slapper av! 

Vel fortjent👍😊 Det er noe avslappende med et fint juletre🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, cilie skrev:

Ta deg det og god jul, Stjernestøv! Det er lov innimellom. Har stresset jeg og, selv om jeg har vært på en liten førjulstur og ikke skal ha noe hos meg selv. Er mest stresset over alt jeg har inntatt av kalorier😞 

Ja det blir masse kalorier i julen. God jul til deg og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Ja litt. Kona ble sykemeldt for et par uker siden og må ta det med ro.  Jeg har tatt stort sett all husvask, gaver, handling og matlaging etc. Nå har vi gjester som skal mates og underholdes. Må bare stå på fra morgen til kveld. Sånn er det bare. Det går helt greit. Egentlig ikke så stressende når jeg tross alt styrer det mer selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stresser pga desserten jeg skal lage i morgen. Har aldri laget den før, men det bør jo være enkelt å lage den. Har kjøpt inn så mye at jeg kan nok lage den 3 ganger ( kjekt hvis jeg bommer helt første gang...):rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Gargamel skrev:

Ja litt. Kona ble sykemeldt for et par uker siden og må ta det med ro.  Jeg har tatt stort sett all husvask, gaver, handling og matlaging etc. Nå har vi gjester som skal mates og underholdes. Må bare stå på fra morgen til kveld. Sånn er det bare. Det går helt greit. Egentlig ikke så stressende når jeg tross alt styrer det mer selv. 

Flink du er da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg er stresser pga desserten jeg skal lage i morgen. Har aldri laget den før, men det bør jo være enkelt å lage den. Har kjøpt inn så mye at jeg kan nok lage den 3 ganger ( kjekt hvis jeg bommer helt første gang...):rolleyes:

Lykke til med desserten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, stresset la jeg fra meg da jeg forlot jobben i går. Deilig å tenke på at jeg ikke må følge opp jobbting før over nyttår, selv om jeg nok kommer til å følge med litt fra sidelinjen. 

 

Stresset litt med tanke på jul tidligere, som vanlig i desember. Men når juleferien har senket seg, gavene er mer eller mindre klare, julematen ligger klar i kjøleskapet, og jeg ikke har stort mer å tenke på enn å få julemiddagen klar i morgen, da tar jeg det helt med ro. Ti rundt bordet i morgen kveld, og det går så fint så, når jeg vet ting er på stell :P.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Gargamel skrev:

Ja litt. Kona ble sykemeldt for et par uker siden og må ta det med ro.  Jeg har tatt stort sett all husvask, gaver, handling og matlaging etc. Nå har vi gjester som skal mates og underholdes. Må bare stå på fra morgen til kveld. Sånn er det bare. Det går helt greit. Egentlig ikke så stressende når jeg tross alt styrer det mer selv. 

Håper dere får en god jul, selv om den kanskje blir litt annerledes... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er overhode ikke stresset. Er syk med feber og forkjølelse, og har mer enn nok med å la kroppen hvile og prøve å bli frisk. Jeg kjørte i 11 timer i går i striregn og uvær og var helt gåen da vi kom frem.

Pinnekjøttet ligger i vann, vi har fått pyntet litt til jul og kjøpt inn juleblomster. Juletreet må vi pynte i morgen. 

Ikke noe julestress her nei. Men nok av ting som skal ordnes i løpet av uka etter 1. Juledag :rolleyes::) Håper jeg blir frisk så jeg kan hjelpe til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xtra skrev:

Nei, stresset la jeg fra meg da jeg forlot jobben i går. Deilig å tenke på at jeg ikke må følge opp jobbting før over nyttår, selv om jeg nok kommer til å følge med litt fra sidelinjen. 

 

Stresset litt med tanke på jul tidligere, som vanlig i desember. Men når juleferien har senket seg, gavene er mer eller mindre klare, julematen ligger klar i kjøleskapet, og jeg ikke har stort mer å tenke på enn å få julemiddagen klar i morgen, da tar jeg det helt med ro. Ti rundt bordet i morgen kveld, og det går så fint så, når jeg vet ting er på stell :P.

Godt det da, kos deg med ferie :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, påskelilje skrev:

Nei, jeg er overhode ikke stresset. Er syk med feber og forkjølelse, og har mer enn nok med å la kroppen hvile og prøve å bli frisk. Jeg kjørte i 11 timer i går i striregn og uvær og var helt gåen da vi kom frem.

Pinnekjøttet ligger i vann, vi har fått pyntet litt til jul og kjøpt inn juleblomster. Juletreet må vi pynte i morgen. 

Ikke noe julestress her nei. Men nok av ting som skal ordnes i løpet av uka etter 1. Juledag :rolleyes::) Håper jeg blir frisk så jeg kan hjelpe til!

God bedring :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...