Gå til innhold

Er det veldig unormalt å aldri ha vært «på fest» og aldri vært «på byen»?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nja, litt? Eller rettere sagt: det kan være vanskelig å unngå fest og byen over lang tid. Men du har ikke gått glipp av noe da, begge deler er ganske kjedelige greier. 

Anonymkode: fa101...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i den andre enden av aldersgruppene enn du sikkert er,men jeg har inntrykk av at folk flest i dag unge som eldre lever mye i sin egen lille boble og stort sett trives med det. Særlig unge tror jeg ofte er tilknyttet  idrettsaktiviteter eller kunst og drama og miljøvern eller opptattheten skole som nok. bare krever enormt.  Nå kjenner jeg bare  spesielt unge utfra avislesing og hva jeg husker tidligere kollegaer fortalte om. Virket som det ikke var mye " rock around the clock."Umiddelbart høres det ut som en veldig positiv utvikling,men også mere organiserte ting koster jo sikkert både tid og ressurser. Uteliv blir det lite tid til for mange av oss både unge som eldre tror jeg. Men aldri problemer med å få tida til å gå.😊

Anonymkode: 89c8d...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ganske uvanlig, med mindre du er muslimsk kvinne?

Anonymkode: cc13b...c97

Jeg er over 40 år og singel. Er aldri ute på fest eller ute på utested på byen. Får iblant høre at det er rart. Men for meg er det naturlig. Er det noen andre her inne som aldri går på utesteder på byen? 

Dersom jeg engang våger å ta sjansen på å søke etter en mann igjen, så håper jeg på å finne en som er lik meg der. Men jeg har brent meg så kraftig så mange ganger at jeg har ingen tro at noen liker meg. Men i mine øyne foretrekker jeg bedre en rolig mann som ikke går på utesteder enn en som gjør. Men jeg aksepterer at folk er ulike. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det veldig unormalt å aldri ha vært «på fest» og aldri vært «på byen»?

Anonymkode: 8593d...4af

Da er vi i så fall to. :) Har aldri følt noe behov for å fly på fest og drikke meg dritings. Er heller aldri ute på byen med venner på kveldene i helgene. Er ute og spiser innimellom, men det er ikke noe jeg forbinder med å være ute på byen.e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Lillemus skrev:

Da er vi i så fall to. :) Har aldri følt noe behov for å fly på fest og drikke meg dritings. Er heller aldri ute på byen med venner på kveldene i helgene. Er ute og spiser innimellom, men det er ikke noe jeg forbinder med å være ute på byen.e

Da er vi flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det veldig unormalt å aldri ha vært «på fest» og aldri vært «på byen»?

Anonymkode: 8593d...4af

Ja, det vil jeg si er veldig spesielt, med mindre du er strengt religiøs.

Det er nok vanlig å adri dra på fest som voksen, men uvanlig å komme gjennom hele ungdomstiden uten å være på en eneste fest og aldri se innsiden av et "utested"  av noe slag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Gargamel skrev:

Ja, det vil jeg si er veldig spesielt, med mindre du er strengt religiøs.

Det er nok vanlig å adri dra på fest som voksen, men uvanlig å komme gjennom hele ungdomstiden uten å være på en eneste fest og aldri se innsiden av et "utested"  av noe slag. 

Haha da har du meg. Jeg har kun vært på et utested 3-4 ganger på et lite lokalsted hvor jeg bodde da jeg var 18/19 år. . Det var ikke i byen. Så mulig jeg er meget spesiell , men det er jo gjerne et utested det og selv om det var bare et bittelite lokalsted. Men jeg regner det ikke som utelivet på byen. Har kun vært på noen fester via et idrettslag jeg trente med da jeg var ung.. Men i voksen alder: så fester jeg aldri, går aldri på byen. Fester kun for meg selv ;) 

Jeg fikk derimot kjæreste og barn tidlig. 

Jeg er nok spesiell i måten jeg har levd livet på. Mulig derfor noen spør meg om jeg er religiøs iblant :D 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det veldig unormalt å aldri ha vært «på fest» og aldri vært «på byen»?

Anonymkode: 8593d...4af

Hva legger du i normal og unormal?

 

Hvis du med normal vs. unormal mener f.eks. noe 90 % vs 10 % gjør, er svaret ja, du er unormal.

 

Du skriver nede i tråden at du fikk barn tidlig, kanskje ligger mye av årsaken der.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xtra skrev:

Hva legger du i normal og unormal?

 

Hvis du med normal vs. unormal mener f.eks. noe 90 % vs 10 % gjør, er svaret ja, du er unormal.

 

Du skriver nede i tråden at du fikk barn tidlig, kanskje ligger mye av årsaken der.

 

 

 

Kan ikke huske at det var meg som startet denne tråden? .... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xtra skrev:

Hva legger du i normal og unormal?

 

Hvis du med normal vs. unormal mener f.eks. noe 90 % vs 10 % gjør, er svaret ja, du er unormal.

 

Du skriver nede i tråden at du fikk barn tidlig, kanskje ligger mye av årsaken der.

 

 

 

Aldri skrevet det.

Anonymkode: 8593d...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aldri skrevet det.

Anonymkode: 8593d...4af

er det din tråd? tror noen tror at det er meg som har startet den.. men jeg skriver jo om alt mulig, og dette emnet er jo likt meg, men jeg kan ikke huske å ha startet denne tråden... :huh:

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Mina1 skrev:

er det din tråd? tror noen tror at det er meg som har startet den.. 

Ja, trådstarter har anonymkoden som slutter på 4af, du ser den i startinnlegget. Man beholder den samme anonymkoden innenfor tråden

Xtra blandet ett av svarene dine med trådstarter, det er sånt som lett kan skje i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, laban skrev:

Ja, trådstarter har anonymkoden som slutter på 4af, du ser den i startinnlegget. Man beholder den samme anonymkoden innenfor tråden

Xtra blandet ett av svarene dine med trådstarter, det er sånt som lett kan skje i farten.

Jeg og trådstarter har også en sak til felles: dette med å ikke ha vært på byen. Jeg har festet med et idrettslag jeg var med i da jeg var tenåring men ellers levd et liv uten ut på byen iallefall. 

Jeg synes at det ikke er noe galt i dem si  ikke har vært på utesteder eller på fest. Jeg synes det er verre å høre om dem i min alder (40årene) som må stadig ut på byen hele tiden.  Da virker det som om de ikke kan slå seg til ro  

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mina1 skrev:

er det din tråd? tror noen tror at det er meg som har startet den.. men jeg skriver jo om alt mulig, og dette emnet er jo likt meg, men jeg kan ikke huske å ha startet denne tråden... :huh:

 

Jeg har vel inntrykk av at du er/var ganske ofte på byen (dvs. date), men selv har jeg aldri vært på en date og vet egentlig ikke hva det innebærer.

OG, til TS, det er kanskje uvanlig, men de av oss som av ulike grunner ikke er ute og snuser på livet snakker kanskje ikke så høyt om akkurat dét. Min første og siste "fest" var klassefesten i 5. klasse under overvåkning av lærerne.

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Eva Sofie skrev:

 

Jeg har vel inntrykk av at du er/var ganske ofte på byen (dvs. date), men selv har jeg aldri vært på en date og vet egentlig ikke hva det innebærer.

OG, til TS, det er kanskje uvanlig, men de av oss som av ulike grunner ikke er ute og snuser på livet snakker kanskje ikke så høyt om akkurat dét. Min første og siste "fest" var klassefesten i 5. klasse under overvåkning av lærerne.

Jeg har vært på altfor mange dater fra jeg var 35 år. Hatt to forhold på et år mellom datene. Det har ført til dårligere tro på qt jeg er bra nok og derfor så vil jeg vente med å date. Jeg har ikke datet siden starten av november. Var deilig med pause. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2017 den 22.53, AnonymBruker skrev:

Er det veldig unormalt å aldri ha vært «på fest» og aldri vært «på byen»?

Anonymkode: 8593d...4af

Kjenner mange som ikke er på « byen» eller « på fest « i den forstand folk kanskje vanligvis mener. Jeg har vært i små eller større samlinger med gode venner eller familie mange ganger. Enten hjemme hos noen , et lokale eller ute på resturant. Da har alkohol nesten vært fraværende. Har aldri vært på et diskotek, nattklubb eller Pub. Var på noen dansetilstelninger  på skolen i russetiden. Var med en gang på en firmafest. Opplevde det veldig ubehagelig når sjefer og kollegaer ble fulle og « klengete». De forandret personlighet liksom. Jeg syntes ikke det var særlig greit.

Anonymkode: 9c8a1...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var masse på byen +/-  20-års alderen og det har fortsatt med noen jevnlige turer fram til siste halvannet år hvor jeg ikke har hatt lyst. Det har blitt flere middager m drikke ute, men har alltid dratt hjem etterpå. Får se hva 2018 bringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eva Sofie skrev:

 

Jeg har vel inntrykk av at du er/var ganske ofte på byen (dvs. date), men selv har jeg aldri vært på en date og vet egentlig ikke hva det innebærer.

OG, til TS, det er kanskje uvanlig, men de av oss som av ulike grunner ikke er ute og snuser på livet snakker kanskje ikke så høyt om akkurat dét. 

Nei, vi blir gjerne sett ned på som noen rare særinger.

Anonymkode: 8593d...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...