Gå til innhold

Politibil sprengt i Malmö


gråstein

Anbefalte innlegg

På Thursday, January 11, 2018 den 1.41, Trine skrev:

Vet ikke om du mener "insinuerte jo til og med du at denne saken hadde med innvandrere å gjøre", men jeg antar det, selv om man skal være forsiktig med å anta. Det er ikke ofte jeg behøver å sitere meg selv, men nå må jeg tydeligvis det, for du leser jo ikke hva som blir skrevet. 

Hvor nevnte jeg innvandrere?

 

 

Ja, det var du som først nevnte innvandrere. Jeg ga deg en forklaring 2 ganger på den tegningen. 

 

Dette bekrefter egentlig bare det jeg hele tiden har mistenkt. Du leser det du vil lese og lukker øynene for resten. Da blir det i grunn håpløst å diskutere noe som helst med deg. 

 

Jeg prøver i alle fall, og jeg ser fortsatt ikke noe galt i å være ærlig. 

 

Ikke det jeg kan komme på,  men det er fullstendig irrelevant, fordi at man så jo nettopp dette lenger ned i tråden. Trengte ikke så mye tenking for å skjønne at det var den konklusjonen som ble trukket. 

 

Tror du,  men det betyr ikke at det stemmer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, Mari Y skrev:

Så lenge man vet hvor det være r hen, så spiller det ingen rolle

Det spiller ingen rolle at du ikke forstod humoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mari Y skrev:

Jeg prøver i alle fall, og jeg ser fortsatt ikke noe galt i å være ærlig. 

 

Ikke det jeg kan komme på,  men det er fullstendig irrelevant, fordi at man så jo nettopp dette lenger ned i tråden. Trengte ikke så mye tenking for å skjønne at det var den konklusjonen som ble trukket. 

 

Tror du,  men det betyr ikke at det stemmer 

Hva er det du prøver på? Nå forstår jeg virkelig ikke hva du snakker om. Du ser ikke noe galt i å være ærlig? Ærlig om hva da? Hvorfor svarer du dette til en kommentar som motbeviser hva du mener jeg tidligere har skrevet.

Hva du kommer på, spiller ingen rolle. Alt står jo her. Ja, du ser det lenger nede i tråden, men da har det også kommet fram at det faktisk var en innvandrer som sto bak det. Trengte ikke så mye tenking for å forstå konklusjonen nei, men det var like fullt en antagelse. Trengte ikke mye tenking for å forstå at det var en innvandrer bak sprengingen av politibilen heller.

Nei, nen mår du har fått en forklaring 2 ganger og fortsatt ikke forstår, da har du enten ikke lest eller så har du ikke forstått.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Trine skrev:

Hva er det du prøver på? Nå forstår jeg virkelig ikke hva du snakker om. Du ser ikke noe galt i å være ærlig? Ærlig om hva da? Hvorfor svarer du dette til en kommentar som motbeviser hva du mener jeg tidligere har skrevet.

Hva du kommer på, spiller ingen rolle. Alt står jo her. Ja, du ser det lenger nede i tråden, men da har det også kommet fram at det faktisk var en innvandrer som sto bak det. Trengte ikke så mye tenking for å forstå konklusjonen nei, men det var like fullt en antagelse. Trengte ikke mye tenking for å forstå at det var en innvandrer bak sprengingen av politibilen heller.

Nei, nen mår du har fått en forklaring 2 ganger og fortsatt ikke forstår, da har du enten ikke lest eller så har du ikke forstått.

 

Jeg synes ikke det er galt å være ærlig om at man skal bruke kilder riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, gråstein skrev:

Det spiller ingen rolle at du ikke forstod humoren?

Kanskje jeg ikke gjorde det, men jeg synes også du avslører deg selv litt når du samtidig bekrefter dine egne fordommer, Gråstein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mari Y skrev:

Kanskje jeg ikke gjorde det, men jeg synes også du avslører deg selv litt når du samtidig bekrefter dine egne fordommer, Gråstein

Det er ikke fordommer å forholde seg til faktiske realiteter.

Det går bare dårligere og dårligere i Malmö, og Sverige.

300 skyteepisoder i fjor. 40 drept. 52 angrep med håndgranat. Statsminister Lövren uttalte at han ikke utelukker å sette inn militæret mot gjengkriminaliteten.

Moderaterna-lederen Ulf Kristersson sier: - Det här är inte manus till en dystopisk kriminalhistoria. Det här är Sverige 2018.

Straks ble manuset utvidet med to nye sider: Mordforsøk mot tre politimenn i bil i Stockholm. Alle er skadet. Og så: Eksplosjon ved politistasjon i Rosengård i Malmö. Ingen skadet.

Snart tør ingen jobbe som politi i Sverige.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/lofven-utesluter-inte-att-satta-in-militar

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/RxyEAJ/explosion-vid-polisstation-i-rosengard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.1.2018 den 23.52, gråstein skrev:

Det er ikke fordommer å forholde seg til faktiske realiteter.

Det går bare dårligere og dårligere i Malmö, og Sverige.

300 skyteepisoder i fjor. 40 drept. 52 angrep med håndgranat. Statsminister Lövren uttalte at han ikke utelukker å sette inn militæret mot gjengkriminaliteten.

Moderaterna-lederen Ulf Kristersson sier: - Det här är inte manus till en dystopisk kriminalhistoria. Det här är Sverige 2018.

Straks ble manuset utvidet med to nye sider: Mordforsøk mot tre politimenn i bil i Stockholm. Alle er skadet. Og så: Eksplosjon ved politistasjon i Rosengård i Malmö. Ingen skadet.

Snart tør ingen jobbe som politi i Sverige.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/lofven-utesluter-inte-att-satta-in-militar

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/RxyEAJ/explosion-vid-polisstation-i-rosengard

Det er fordommer naar man gaar ut ifra at det man leser dreier seg om en viss gruppe mennesker uten aa faktisk vite at det er bekreftet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Mari Y skrev:

Det er fordommer naar man gaar ut ifra at det man leser dreier seg om en viss gruppe mennesker uten aa faktisk vite at det er bekreftet

Nei, det er ikke fordommer når det er basert på innhentet informasjon.

Ellers er gjeringsmannen i denne saken bekreftet (navnet fikk du på side 4 eller der omkring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, gråstein skrev:

Nei, det er ikke fordommer når det er basert på innhentet informasjon.

Ellers er gjeringsmannen i denne saken bekreftet (navnet fikk du på side 4 eller der omkring).

Du baserer deg paa at det er innvandrere som staar bak, selv uten at artikkelen bekreftet dette. Da kan du ikke nekte for det, sorry. At det har vist seg aa stemme i ettertid, teller ikke. Det er riktig aa fastlaa hva som stemmer dersom dette blir bekreftet, men ikke foer det er bekreftet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Mari Y skrev:

Du baserer deg paa at det er innvandrere som staar bak, selv uten at artikkelen bekreftet dette. Da kan du ikke nekte for det, sorry. At det har vist seg aa stemme i ettertid, teller ikke. Det er riktig aa fastlaa hva som stemmer dersom dette blir bekreftet, men ikke foer det er bekreftet. 

Det finnes flere kilder til nyheter om hva som skjer utover Dagsrevyen og Dagbladet.

Du er bare skrekkelig naiv.

Anonymkode: 33da3...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes flere kilder til nyheter om hva som skjer utover Dagsrevyen og Dagbladet.

Du er bare skrekkelig naiv.

Anonymkode: 33da3...ffe

Hvis det er allerede bekretet hvem som staar bak, saa gaar jeg god for det. 

 

Det jeg ikke gjoer er aa skape egne versjoner av fakta foer det kan konkluderes at det er fakta. 

Saa kan du selvfoelgelig kalle det aa forholde seg til fakta for naivt. Men det er like naivt aa tro at alle innvandrere er kriminelle eller lever paa nav, eller at for hver kriminell handling du hoerer om saa er det innvandrere som staar bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke relgiøs men "Gud forbarme seg over oss alle "tenker jeg  om alle hendelsene.

Anonymkode: 1cabc...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...