Gå til innhold

@stjernestøv.. og dere andre: noen gode filmer?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    27

  • AnonymBruker

    4

  • gråstein

    4

  • påskelilje

    2

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Ser på en film nå som heter Passengers på viaplay :) . Ganske spennende! 

Ok :) Jeg følger med på the good doctor på sumo. Liker skuespilleren fra bates motel :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok :) Jeg følger med på the good doctor på sumo. Liker skuespilleren fra bates motel :) 

Kos deg :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Kveldens film :

 

På netflix? Snart farmen her :) Så blir det vel en episode av "The good doctor". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

På netflix? Snart farmen her :) Så blir det vel en episode av "The good doctor". 

På viaplay... Men liker du bra endinger eller liker du kjipe slutter på filmer også? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mina1 skrev:

På viaplay... Men liker du bra endinger eller liker du kjipe slutter på filmer også? ;)

Liker at det ender bra da, men det er jo ikke alltid det ender godt i RL heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Liker at det ender bra da, men det er jo ikke alltid det ender godt i RL heller. 

Det er sant. Nå avslører jeg for mye men filmen var bra, men slutten er ikke bra ;). Men jeg angrer ikke på at jeg så filmen. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Det er sant. Nå avslører jeg for mye men filmen var bra, men slutten er ikke bra ;). Men jeg angrer ikke på at jeg så filmen. 

Ok. Har ikke viaplay. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Har ikke viaplay. 

Ok. Det er mulig litt ulike filmer på viaplay og Netflix. Jeg har begge. Og i det siste så har viaplay hatt best filmer, men det er nok fordi jeg føler at jeg har sett de beste filmene på Netflix og har derfor problemer å finne noen gode. :D. Så Netflix og viaplay er bra begge! 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 21.54, stjernestøv skrev:

Ok. Har ikke viaplay. 

Ser nok en spennende film på viaplay som heter : The Shack.  Har funnet en del gode filmer der den siste tiden.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Mina1 skrev:

Ser nok en spennende film på viaplay som heter : The Shack.  Har funnet en del gode filmer der den siste tiden.  :) 

Ok :) Tenkte jeg skulle se #The open house" på netflix i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok :) Tenkte jeg skulle se #The open house" på netflix i morgen. 

Er det en film @stjernestøv? :) . 

Den som jeg ser handler mye om gud. Men det var mye interessant innhold i den. Jeg tror ikke på gud, men kunne jo ønske at han fantes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mina1 skrev:

Er det en film @stjernestøv? :) . 

Den som jeg ser handler mye om gud. Men det var mye interessant innhold i den. Jeg tror ikke på gud, men kunne jo ønske at han fantes. 

Ja det er en film, så spennende ut :) Men får se. 

Aha, da skulle jeg sett den. Kanskje jeg må få meg viaplay også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja det er en film, så spennende ut :) Men får se. 

Aha, da skulle jeg sett den. Kanskje jeg må få meg viaplay også.

I det siste så er det viaplay som har hatt de filmene jeg ønsker å se. Mulig det etterhvert kommer flere nye på Netflix også. Før likte jeg bedre Netflix men nå synes jeg at viaplay er vel så bra. :)

Er så kaldt ute. Så etter jobb i dag så blir det nok filmkveld med viaplay / Netflix. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

I det siste så er det viaplay som har hatt de filmene jeg ønsker å se. Mulig det etterhvert kommer flere nye på Netflix også. Før likte jeg bedre Netflix men nå synes jeg at viaplay er vel så bra. :)

Ok. Jeg har jo hbo, sumo med film og netflix :) Hvor mye koster viaplay pr mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg har jo hbo, sumo med film og netflix :) Hvor mye koster viaplay pr mnd?

Viaplay er gratis første måneden. Men ellers tror jeg den ligger på 139 kr per måned eller noe sånnt. Jeg må inn å se senere på hvor mye det koster. :). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Mina1 skrev:

Viaplay er gratis første måneden. Men ellers tror jeg den ligger på 139 kr per måned eller noe sånnt. Jeg må inn å se senere på hvor mye det koster. :). 

Ok :) Kan ikke ha alt heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok :) Kan ikke ha alt heller. 

Vil aldri råde deg til å se kveldens film... blodig , voldelig og sadistisk grusom: Funny Games het den... helt forferdelig... Grusom slutt på den og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...