Gå til innhold

Flere som er slappe?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 2.1.2018 den 15.15, stjernestøv skrev:

Er helt utkjørt jeg etter alt, flere som har det sånn? Ligger endel. Det har gått med endel vial i julen og nyttårsaften, nå må jeg skjerpe meg. 

Føler at jeg har hatt mer energi enn vanlig i det siste, men allikevel føler jeg at jeg er litt lat og sliten på sett og vis. Føler at jeg har en del å tenke på. Typisk meg.. tankene flyter... 

Tenker på at jeg må forsøke å finne meg en jobb for nå jobber jeg plutselig for lite igjen ( det er varierende arbeid for meg), og da blir jeg litt stresset av tankene rundt det men jeg er igang å søke. Føler at jeg bør begynne å bli mer sosial... men føler det er vanskelig for jeg er ikke interessert i å skaffe meg mange venner... men mulig at jeg har sunt av det... Føler savn etter en kjæreste, og tror at jeg aldri våger å ha noe fysisk med noen mann å gjøre igjen... Tenker bekymringer om alt mulig annet også, så jeg er litt bekymringsfull og det gjør meg sliten :) . Men det går fremover. Jeg gjør ting som jeg tidligere ikke orket å gjøre også. 

Søker jobber, jobber prosenten jeg har uten problem, holder orden i huset ( alt ser ryddig ut nå og det lukter så rent og godt), trener, dyrker flere interesser/ hobbyer, og er mye med familien. Så noe er positivt.  

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter
På 2.1.2018 den 18.52, Kayia skrev:

Gjemmekontor er det humoristiske søskenbarnet til hjemmekontor :D Man jobber, men gjemt for dem som ellers forstyrrer og avbryter med forefallende tidstyver...

Hehe. Kjent begrep for meg, i alle fall. Jeg har bare gjemmekontor. Bedre kan det ikke bli.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter
På 2.1.2018 den 17.40, stjernestøv skrev:

Flink og sprek du da :) 

Jeg har faktisk gått ned to kilo i jula, så jeg har vel ikke bare sittet å proppet i meg mat. Har vært sosial og vært barnevakt. 

Å gå ned to kilo i jula står det respekt av. Men masse sosiale greier er jo slitsomt for mange, så det er sikkert ikke rart du er slapp og gåen. Prøv å komme deg ut og få frisk luft, slapp av og ro ned og gjør ting du liker, så kommer forhåpentligvis energien igjen. Jeg har hatt en hektisk jul av flere grunner, og blir liksom ikke uthvilt selv om jeg har sovet mer enn normalt enkelte netter. Men det går seg nok til nå når alt er tilbake til normalen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 time siden, Mina1 skrev:

Føler at jeg har hatt mer energi enn vanlig i det siste, men allikevel føler jeg at jeg er litt lat og sliten på sett og vis. Føler at jeg har en del å tenke på. Typisk meg.. tankene flyter... 

Tenker på at jeg må forsøke å finne meg en jobb for nå jobber jeg plutselig for lite igjen ( det er varierende arbeid for meg), og da blir jeg litt stresset av tankene rundt det men jeg er igang å søke. Føler at jeg bør begynne å bli mer sosial... men føler det er vanskelig for jeg er ikke interessert i å skaffe meg mange venner... men mulig at jeg har sunt av det... Føler savn etter en kjæreste, og tror at jeg aldri våger å ha noe fysisk med noen mann å gjøre igjen... Tenker bekymringer om alt mulig annet også, så jeg er litt bekymringsfull og det gjør meg sliten :) . Men det går fremover. Jeg gjør ting som jeg tidligere ikke orket å gjøre også. 

Søker jobber, jobber prosenten jeg har uten problem, holder orden i huset ( alt ser ryddig ut nå og det lukter så rent og godt), trener, dyrker flere interesser/ hobbyer, og er mye med familien. Så noe er positivt.  

Syns det var mye positivt her jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 minutter siden, yellow ledbetter skrev:

Å gå ned to kilo i jula står det respekt av. Men masse sosiale greier er jo slitsomt for mange, så det er sikkert ikke rart du er slapp og gåen. Prøv å komme deg ut og få frisk luft, slapp av og ro ned og gjør ting du liker, så kommer forhåpentligvis energien igjen. Jeg har hatt en hektisk jul av flere grunner, og blir liksom ikke uthvilt selv om jeg har sovet mer enn normalt enkelte netter. Men det går seg nok til nå når alt er tilbake til normalen her.

Ok, håper du får mer energi snart :) Gikk en liten tur med hun fra dagsenteret i dag ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp som en dau fisk...🐟

Anonymkode: 2c0b0...c69

Ja håper det tar seg opp igjen for deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Syns det var mye positivt her jeg :) 

Takk @stjernestøv 

Ja jeg er glad fordi jeg kjenner min fremgang :) . Kjenner en stor lettelse med å kjenne på fremgangen fordi jeg har ikke orket så mye tidligere. Så på en måte så har jeg mer energi selv om jeg fortsatt er sliten. Jeg har langt mer energi nå enn jeg har hatt på lang tid. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Mina1 skrev:

Takk @stjernestøv 

Ja jeg er glad fordi jeg kjenner min fremgang :) 

Det er bra :) Jeg er nå overrasket over at jeg ikke har blitt psykotisk av alt styr, vival hjelper virkelig når det gjelder :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er bra :) Jeg er nå overrasket over at jeg ikke har blitt psykotisk av alt styr, vival hjelper virkelig når det gjelder :) 

Du er flink du også , stjernestøv. Jeg synes at du gjør mye positivt i livet ditt, og veldig mye bra!. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
11 minutter siden, Mina1 skrev:

Du er flink du også , stjernestøv. Jeg synes at du gjør mye positivt i livet ditt, og veldig mye bra!. 

Tusen takk for det Mina :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2018 den 15.15, stjernestøv skrev:

Er helt utkjørt jeg etter alt, flere som har det sånn? Ligger endel. Det har gått med endel vial i julen og nyttårsaften, nå må jeg skjerpe meg. 

Jeg er og slapp... men jeg har noen seigmenn og en rødvinsskvett igjen fra jula så jeg orker ikke ta meg sammen før i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også slapp, men har vært syk i overkant av 3 uker. Nå er det bare litt igjen så er jeg frisk som en fisk:P.  Skal på jobb i morgen og det gleder jeg meg til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, emilie321 skrev:

Jeg er også slapp, men har vært syk i overkant av 3 uker. Nå er det bare litt igjen så er jeg frisk som en fisk:P.  Skal på jobb i morgen og det gleder jeg meg til:)

Har du også vært forkjølet? Jeg begynte i starten av desember, ble bedre og så mye verre igjen i går😑 Så lei og umulig å få trent. Har symptomer som ligner kyssesyken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
42 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg er og slapp... men jeg har noen seigmenn og en rødvinsskvett igjen fra jula så jeg orker ikke ta meg sammen før i morgen.

Kos deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
31 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg er også slapp, men har vært syk i overkant av 3 uker. Nå er det bare litt igjen så er jeg frisk som en fisk:P.  Skal på jobb i morgen og det gleder jeg meg til:)

Oi det var lenge! Fortsatt god bedring :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner også på en viss slapphet, og synes det er vanskelig å sparke meg bak og komme meg på treningssenteret igjen etter fullstendig fri nå i julen. Satser friskt på en treningsfull helg. I kveld skal jeg bare sitte her foran peisen og se mange episoder av Outlander.   Det positive er at jeg har gått ned en og en halv kilo i julen, så nå mangler jeg en kilo på å ha gått ned femti kilo. Snart har jeg nådd målet mitt og fått figuren min sånn nogenlunde tilbake. Har brukt så lang tid på å gå det ned så har ikke fått noe løshud egentlig, bare litt slapp i magen, men vet ikke om det er noe grunnlag for noe operasjon. Får diskutere det med legen min når jeg har gått ned de siste seks kiloene. 

Litt hardt å komme i gang med jobb og livet generelt etter julen synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...