Gå til innhold

Bare lurer/Giske


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 minutt siden, Worrysome plenty skrev:

vet ikke, men tror sambo.

De har vært sammen siden 2014, og ihvertfall en av sakene er fra i fjor. Tror jeg.

Anonymkode: fd663...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har vært sammen siden 2014, og ihvertfall en av sakene er fra i fjor. Tror jeg.

Anonymkode: fd663...e5c

Oki, da har han nok ett forklaringsproblem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
50 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Oki, da har han nok ett forklaringsproblem...

Det spørs hva saken er. Noen av sakene er ingen ting.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du/hun i det? Hva mener du med støtter ? Synes hun det er grei oppførsel, eller synes hun det er dårlig oppførsel men hun er glad i ham likevel ?

Anonymkode: cf810...760

Det tenkte jeg også. Det kan være trøst og psykologisk støtte. Ikke nødvendigvis at hun forsvarer alt han har gjort.

Uansett må det gå an å leve med noen som har gjort feil i fortiden hvis vedkommende virkelig har lært og lagt det bak seg. Hun ser nok ikke for seg at Giske vil gjøre de samme feilene om igjen. Det tror egentlig ikke jeg heller han vil gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det er ting som bare ikke kan lappes sammen tror jeg. Politikken hvilke ting faller nå ut der og hva blir igjen og skapes noe nytt.

Jeg krysser fingrene for dem alle som parti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir feil å bruke retorikk fra strafferettspleien når man snakker om giskesaken. Spørsmålet er ikke om han har begått noe straffbart, men om han hadde tillit til å kunne fortsette som partiets nestleder. 

Og det må ha vært åpenbart også for Støre at det hadde han ikke allerede da historien sprakk i desember. Varslerne er ikke, som flere har påpekt, ikke anonyme selv om vi på utsiden ikke kjenner deres identitet. 

Giske har hatt noen tøffe uker nå, men dersom han i desember hadde hatt selvinnsikt nok og tilstrekkelig forståelse for at oppførselen hans var uakseptabel og derfor gått av da, hadde han spart både seg selv og familien for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...