Gå til innhold

Skaffe seg en elsker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 timer siden, Gargamel skrev:

Er det virkelig  ikke fyfy om en mann skaffer seg elskerinne? Jeg har alltid tenkt at det er omtrent likt for begge kjønn.

Ja, fullt mulig at det er riktig. 

Anonymkode: c9cf7...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
15 timer siden, Mina1 skrev:

Forstår det.. men da må hun være ærlig med han om det. Ikke gå bak ryggen. Var det jeg mente :) 

Ja, da forstår jeg. Og ja, helt enig i at det beste er å være åpen og ærlig og ikke gå bak noens rygg å være utro. Det er skikkelig stygt gjort. Men akkurat i dette tilfellet kan jeg godt forstå og bifalle et slikt valg. Jeg kan ikke si for mye om saken her på nett, så det er nok vanskelig for folk å forstå fullt ut når jeg ikke kan gi flere detaljer. :)

Anonymkode: c9cf7...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rett etter alvorlig skade og sykdom, så er man lojal mot sin skadde elskede. Men når skaden er permanent og langvarig, så sklir mann fra hverandre. Sånn er mennesket bygget opp. Men denne sulteforede kvinnen kommer antagelig til å forelske seg i en elsker, så "sultefores" hun er. Synd men det er det jeg tror.

 

Min ex ga opp etter 1 år uten sex. Selv om jeg ikke var skadet men hadde en psykose som jeg etterhvert ble frisk av

Anonymkode: 8971e...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2018 den 23.45, Gargamel skrev:

Hvis hun holder det hemmelig vil han i teorien ikke ha vondt av det, men klarer hun selv å leve med noe sånt? Det er nok 

Jeg synes egentlig sølibat eller hemmelig elsker virker best med tanke på mannen. Da slipper han å ligge våken og tenke på at hun er i armene til noen andre.

 

Hemmelig elsker høres greit ut i teorien, om det bare er sex det dreier seg om, men fungerer det i praksis? Er ikke de fleste skrudd sammen slik at om man har en syk person hjemme, og man jevnlig har deilig sex med en annen, så vil også andre følelser dreie mot den andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
24 minutter siden, Xtra skrev:

Hemmelig elsker høres greit ut i teorien, om det bare er sex det dreier seg om, men fungerer det i praksis? Er ikke de fleste skrudd sammen slik at om man har en syk person hjemme, og man jevnlig har deilig sex med en annen, så vil også andre følelser dreie mot den andre?

Helt enig. Du glemte jo å sitere den første delen av innlegget mitt:

På 5.1.2018 den 23.45, Gargamel skrev:

Hvis hun holder det hemmelig vil han i teorien ikke ha vondt av det, men klarer hun selv å leve med noe sånt? Det er nok en stor risiko for at hun knytter seg følelsesmessig til en elsker også, så mannen vil oppleve at hun glir unna. (..) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg forstår behovet for sex. Jeg har det også. Har ikke hatt skikkelig sex på over et år. Men jeg har selv valgt å si nei takk til alle sextilbud som jeg har fått. For min del så knyttes sex til følelser. Så å ha en elsker kun for sex er for meg vanskelig men mulig det funker for andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
11 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg må si at jeg forstår behovet for sex. Jeg har det også. Har ikke hatt skikkelig sex på over et år. 

Ett år er da ingenting. Vent til det har gått 30. Da kan du klage;(

Anonymkode: 3392a...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ett år er da ingenting. Vent til det har gått 30. Da kan du klage;(

Anonymkode: 3392a...9b0

Ja, jeg skal slutte å klage ;) . Jeg har egentlig fått sex hele tiden helt fra jeg var 19 - 39 år.. Men etter fyllte 40 ble det dårlig med det fordi jeg er mer forsiktig enn før. Heller alene enn å gå på psykiske sammenbrudd hele tiden. Er nok meg som er for følsom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gargamel skrev:

Helt enig. Du glemte jo å sitere den første delen av innlegget mitt:

 

Det var det med å lese grundig 🙄😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bør absolutt få elsker,eller at hun kan ha litt tilfeldig sex med andre innimellom. Jeg er i samme situasjon som henne,5 år uten pga syk mann og vurderer det selv.

Å gå fullstendig uten er ikke bra for psyken i lengden. Jeg sliter...

.

 

Anonymkode: 1d0a0...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...