Gå til innhold

Mensen kommer ikke tross for at jeg har gått på primolut N


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mette Moen, Gynekolog

Du skal ta kontakt med fastlegen for å få tatt de siste prøvene. Så kan du gjerne kontakte meg for videre råd. Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Du skal ta kontakt med fastlegen for å få tatt de siste prøvene. Så kan du gjerne kontakte meg for videre råd. Hilsen Mette

Skal be om det allerede imorgen :-) Tusen takk for all hjelp Mette! Jeg følger bare dine ordre nå. Skal ta de siste blodprøvene denne uken også melde deg ifra når resultatet kommer. 

Men kunne du fortalt hva de to siste blodprøvene går ut på?

Anonymkode: 7b380...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Ta kontakt med fastlegen. Be om å få tatt nevnte prøver og så henvisning til gynekolog. Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Har snakket med legen og blitt enige om at jeg skal slanke meg og endre om på kostholdet. Legen min ville at jeg skulle gi det 3.mnd også ta kontakt om jeg fortsatt ikke fikk menstruasjon. Men vil du at jeg skal fortsatt ta de blodprøvene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Nå er tråden blitt så langt at vi har mistet oversikten! Dette har jeg tidligere foreslått:

Jeg foreslår at du ber legen om å måle disse tilleggshormoner: prolaktin, testosteron, SHBG, androstendion.

Så foreslår jeg at du får en henvisning til gynekolog for videre behandling. Ved PCOS er det ulike behandlinger.

Prolaktin er altså tatt. Hvis du får henvisning til gynekolog, så blir det ikke så dyrt for deg.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...