Gå til innhold
AnonymBruker

Mensen kommer ikke tross for at jeg har gått på primolut N

Anbefalte innlegg

Mette Moen, Gynekolog

Du skal ta kontakt med fastlegen for å få tatt de siste prøvene. Så kan du gjerne kontakte meg for videre råd. Hilsen Mette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 timer siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Du skal ta kontakt med fastlegen for å få tatt de siste prøvene. Så kan du gjerne kontakte meg for videre råd. Hilsen Mette

Skal be om det allerede imorgen :-) Tusen takk for all hjelp Mette! Jeg følger bare dine ordre nå. Skal ta de siste blodprøvene denne uken også melde deg ifra når resultatet kommer. 

Men kunne du fortalt hva de to siste blodprøvene går ut på?

Anonymkode: 7b380...0af

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mette Moen, Gynekolog

Ta kontakt med fastlegen. Be om å få tatt nevnte prøver og så henvisning til gynekolog. Hilsen Mette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LykkeligPer

Hei! 

Har snakket med legen og blitt enige om at jeg skal slanke meg og endre om på kostholdet. Legen min ville at jeg skulle gi det 3.mnd også ta kontakt om jeg fortsatt ikke fikk menstruasjon. Men vil du at jeg skal fortsatt ta de blodprøvene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mette Moen, Gynekolog

Nå er tråden blitt så langt at vi har mistet oversikten! Dette har jeg tidligere foreslått:

Jeg foreslår at du ber legen om å måle disse tilleggshormoner: prolaktin, testosteron, SHBG, androstendion.

Så foreslår jeg at du får en henvisning til gynekolog for videre behandling. Ved PCOS er det ulike behandlinger.

Prolaktin er altså tatt. Hvis du får henvisning til gynekolog, så blir det ikke så dyrt for deg.

Vennlig hilsen Mette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her