Gå til innhold

Hva har skjedd med dol?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
6 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det er ingen 8verdrivelse, for tråden fikk mange sider med heds og hat fordi de midsforstod spøken min. noen få (en eller 2) ble ikke sure, men alle andre i tråden blei det. jeg fleipet ikke med barns seksualitet. det var en faktasynsing jeg hadde, og jeg har selv oppdaget onani når jeg var 3 år og låg i mammas seng. det er jo fakta, ikke fleip. men det er jo ingen som forstår meg uansett...

Nei, jeg skjønner at det føltes urettferdig for deg. Det er jo riktig at små barn kan onanere.

Saken er at barn og sex er så tabubelagt at det er greiest å unngå hele temaet. Folk blir fort opprørt og tenker ikke over nøyaktig hvilke ord du skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det er faenmeg ingen overdrivelse. desuten mente jeg NESTEN alle som DELTOK i tråden, ikke alle på heeeele forumet.

Da må du ikke skrive "da ble alle på dol sinte" og "alle på forumet nesten, ble dritsure", slik du gjorde på forrige side.

Jeg mente ikke å starte noen debatt, det var et godt ment tips om at det er lurt å arkivere den saken som en misforståelse og ikke dra den fram igjen i en forvrengt versjon.  Men nå begynner jeg å gjenta meg selv, så jeg avslutter her. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
11 minutter siden, laban skrev:

Da må du ikke skrive "da ble alle på dol sinte" og "alle på forumet nesten, ble dritsure", slik du gjorde på forrige side.

Jeg mente ikke å starte noen debatt, det var et godt ment tips om at det er lurt å arkivere den saken som en misforståelse og ikke dra den fram igjen i en forvrengt versjon.  Men nå begynner jeg å gjenta meg selv, så jeg avslutter her. 

 

ok. da må du også slutte å terpe på hvordan jeg skriver feil formuleringer. jeg klarer ikke slutte med å skrive alle om alt, men jeg rettet meg og skrev nesten alle og at jeg mente på tråden ikke forumet, etterpå. det var tydligvus ikke bea nokk, fordi jrg må slutte å skrive alle på det første trådinlegget. herreguuuud. jeg håner norges flagg, jeg er fagot. det sier de på youtube til meg på morrovideoene jeg legger ut (som skremmefjes i slutten av en engvideo foreksempel, og da ler storebror av meg fordi han er enig at jeg er fagot).

 

en ting forumbrukere elsker å gjøre med meg fordi jeg ikke altid formulerer meg på deres primiss, så eeeeeelsker NESTEN ALLE (og nå mener jeg nesten alle) på hele forumet å hedse meg å rette på meg og krangle fordi jeg skreiv noe litt på feil måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

det var tydeligvis ikke bra nok, fordi jeg må slutte å skrive alle på det første trådinlegget

Jeg mente ikke at du skulle gå tilbake og rette det første innlegget, men når du skriver "alle på DOL" må du nesten regne med at det tolkes som "alle på forumet" og ikke som "alle som deltok i en bestemt tråd".  Jeg prøvde bare å forklare hvorfor jeg syntes at du overdrev.  Men nå er den misforståelsen oppklart, og du kan roe deg ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, laban skrev:

Jeg mente ikke at du skulle gå tilbake og rette det første innlegget, men når du skriver "alle på DOL" må du nesten regne med at det tolkes som "alle på forumet" og ikke som "alle som deltok i en bestemt tråd".  Jeg prøvde bare å forklare hvorfor jeg syntes at du overdrev.  Men nå er den misforståelsen oppklart, og du kan roe deg ned. 

ok. men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg tar meg selv høytidelig. jeg er jo ikke kongelig. kongelige er høytidelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

ok. men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg tar meg selv høytidelig. jeg er jo ikke kongelig. kongelige er høytidelige.

Det har ikke noe med kongelige høyheter å gjøre.  Det betyr at man ikke klarer å se seg selv og en situasjon utenfra, forstå hvordan den ser ut for andre og kanskje le av den. 

Du har sikkert sett at folk skriver (både her og i andre fora) noe sånt som at "beklager, det kom litt feil ut, jeg ser at det kan misforstås".  Da tar man seg selv mindre høytidelig enn om man ruger over episoden etterpå og blåser den opp til noe større og verre enn den egentlig var. 

Jeg mente ikke å tråkke deg på tærne, det var bare et velment råd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
17 minutter siden, laban skrev:

Det har ikke noe med kongelige høyheter å gjøre.  Det betyr at man ikke klarer å se seg selv og en situasjon utenfra, forstå hvordan den ser ut for andre og kanskje le av den. 

Du har sikkert sett at folk skriver (både her og i andre fora) noe sånt som at "beklager, det kom litt feil ut, jeg ser at det kan misforstås".  Da tar man seg selv mindre høytidelig enn om man ruger over episoden etterpå og blåser den opp til noe større og verre enn den egentlig var. 

Jeg mente ikke å tråkke deg på tærne, det var bare et velment råd. 

ok. takk for det velmente rådet. det er bare at jeg ikke blåste det opp større en det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det er blitt slik. ":Jeg vet ikke hvor du bor ,men vet sånn noenlunde Hvem du er "holdning 

På den annen side kanskje fint at " miljøet er i endring" Det er jo ofte uheldig miljø som er årsak til mye ugreie i folks liv tror mange har jeg inntrykk av og jeg tror det er mye rett.

Anonymkode: c9921...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Har inntrykk av en del synes ting er litt kjedelige og derfor vil ikke lenger. Vanskelig å si. Tar seg sikkert opp igjen om en tid igjen.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Maggie55 skrev:

Har inntrykk av en del synes ting er litt kjedelige og derfor vil ikke lenger. Vanskelig å si. Tar seg sikkert opp igjen om en tid igjen.😊

Tror DOL er i ferd med å avgå en stille død.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gråstein skrev:

Tror DOL er i ferd med å avgå en stille død.

 

Det tror jeg også. 

Anonymkode: 262c7...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...