Gå til innhold
AnonymBruker

Finne riktig tiltak på nav - hvem kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

yellow ledbetter

Ja, det burde være en selvfølge. Håper det ordner seg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal høre med dem. Føler meg så alene nå, må gjøre alt selv. Synes man burde få bedre veiledning. 

Anonymkode: ece1d...163

Du må stå på krava når det gjelder nav.

Anonymkode: 028cb...96d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
yellow ledbetter
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ofte er det sånn. Og det er ikke alt de har greie på heller, selv når du prøver å forklare dem det. Som da jeg skulle søke om dagpenger for noen år siden. De skjønte liksom ikke hva frilansarbeid var og gnålte om timelønn og arbeidstid og blabla. Jeg tror ikke de forsto det etter at jeg hadde forklart det heller, men jeg fikk i alle fall penger til slutt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gråstein
18 minutter siden, yellow ledbetter skrev:

Ja, ofte er det sånn. Og det er ikke alt de har greie på heller, selv når du prøver å forklare dem det. Som da jeg skulle søke om dagpenger for noen år siden. De skjønte liksom ikke hva frilansarbeid var og gnålte om timelønn og arbeidstid og blabla. Jeg tror ikke de forsto det etter at jeg hadde forklart det heller, men jeg fikk i alle fall penger til slutt. 

Kommer veldig an på saksbehandleren også. Det er endel inkompetente folk som jobber der.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
yellow ledbetter
4 timer siden, gråstein skrev:

Kommer veldig an på saksbehandleren også. Det er endel inkompetente folk som jobber der.

Nettopp. Jeg har møtt et par sånne, men mest flinke, faktisk. Men hvis de i det minste innser at de ikke har peiling og er villige til å høre på folk så er det jo en god begynnelse. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fristende det. Men å befale saksbehandler å søke meg inn på tiltak de ikke er enig i tror jeg er en dårlig ide. Men jeg har fått høre fra fylkeskoordinator at det er jeg som skal bestemme, så da skal jeg si at jeg ønsker å bli søkt inn på et bestemt tiltak og da skal de høre på meg ifølge fylkeskoordinator i Nav. 

Anonymkode: ece1d...163

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her