Gå til innhold

Er du helt fornøyd med din kropp?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Er du helt fornøyd med din kropp? 

Jeg er ikke fornøyd med en sak: brystene mine... de er for store... og de henger, og jeg har ikke kontroll over de nesten hehe. Det er mitt største problem når det gjelder kroppen min. Ellers så synes jeg at jeg ser helt okey ut. :) . Men det er for dyrt å ta operasjon... så får leve med det... 

Var inne på en fitness-side. Var bilde av folk som trente. Og tenkte at jaja... jeg har nok ikke verdens mest perfekte kropp, og det er sikkert mange som synes jeg ser stygg ut, men det er viktig å være glad i seg selv som man er :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var en gang fornøyd med både høyden og hårfargen min. Synes jeg var passe høy, det er jeg jo forsåvidt nå også, selv om jeg nå er noe lavere :P Og fra å være mørk i håret så er jeg nå salt og pepper:) 

Ellers er jeg ikke fornøyd med det ytre, men tror og håper på at mitt indre er litt penere. Det er vel det som teller? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg er bare fornøyd. Ikke helt fornøyd. 

Jeg er fornøyd med noe, men ikke alt . Jeg trener og trener, men kroppen... måtte sjekke resultatene... : når man ser på kroppen min så ser den ikke så trent ut som man skulle tro utifra hvor mye jeg trener. Men med klær på ... treningstøy på så ser jeg sprek ut  :D . Altså verre uten ;) .

Skulle tatt noen kostmetiske operasjoner, men det er for dyrt!. Så jeg må bare være den jeg er.

Men som du sier: du er fornøyd men ikke helt fornøyd: samme er det med meg om mitt utseende. Jeg synes faktisk at ansiktet og håret på hodet mitt er noe av det beste på kroppen min. Ikke for å være innbilsk. 

Personligheten er min beste egenskap! haha.. For jeg er i det minste snill på innsiden. Og håper at folk føler det om meg. Det er viktigere enn utseende mitt. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel få som er helt fornøyd...

Jeg går ikke rundt og tenker på det til daglig, men jeg har jo ting jeg skulle ønske var annerledes, men det betyr ikke mye for meg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske fornøyd.  Kunne godt veid noen kilo mindre, men kroppen min er sunn og sterk, jeg kan gå på bena dit jeg vil. 

Om morgenen kan jeg stå opp av senga og kroppen min fungerer til alt den skal gjøre i løpet av en dag. Sykle til jobb, gå opp trappene, sitte hele dagen på kontorstolen uten å få vondt.   Sex får den også fint til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg giddet skulle jeg tatt litt fettfjerning på magen, men utover det er jeg ganske fornøyd. Noen fotomodell er jeg jo ikke, men jeg trives med å være gjennomsnittlig jeg. :) Puppene er ikke akkurat stramme og spretne, men det finnes mye fint i bh'er. :) Håret er "salt og pepper" som en annen her sa og det er også helt uproblematisk.

Så lenge kjæresten ikke gir uttrykk for annet enn at han digger kroppen min som den er så gidder jeg ikke ta de helt store takene for å endre på den heller. :) Men prøver å være litt i aktivitet og spise sunt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Lillemus skrev:

Hadde jeg giddet skulle jeg tatt litt fettfjerning på magen, men utover det er jeg ganske fornøyd. Noen fotomodell er jeg jo ikke, men jeg trives med å være gjennomsnittlig jeg. :) Puppene er ikke akkurat stramme og spretne, men det finnes mye fint i bh'er. :) Håret er "salt og pepper" som en annen her sa og det er også helt uproblematisk.

Så lenge kjæresten ikke gir uttrykk for annet enn at han digger kroppen min som den er så gidder jeg ikke ta de helt store takene for å endre på den heller. :) Men prøver å være litt i aktivitet og spise sunt da.

Jeg ser at det ikke er alt som er mulig å endre på meg uten kosmetisk operasjon. Viktigste er å være glad og fornøyd uansett.

Puppene er helt ok så lenge jeg har bh på. Men tror at det er normalt etter barnefødsler å få slappere pupper..... ?!?!. :D. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd er jeg ikke, men det plager meg ikke. Jeg er ikke så veldig opptatt av kropp. Jeg har en BMI på 20,5 fant jeg ut i går, så det er vel helt greit. Vil ikke bli tykk da, for går jeg med sekk på stort mer enn 20 kg, føler jeg mest for å bare legge meg ned og dø. Så 20+ kg vil jeg helst ikke bære på hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg hadde smale, feminine føtter :rolleyes: og så veide jeg 12 kg mindre for 15 år siden (før og mellom svangerskapene). Skulle gjerne ha kommet dit igjen, men samtidig er jeg i bedre form nå og trives godt slik jeg er.

Har alltid ønsket meg krøllete hår, og skulle gjerne vært pannerynkene foruten - men det er jo bagateller.

Jeg har faktisk tatt en stor kosmetisk operasjon for å korrigere et arr, og jeg er veldig fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Mina1 skrev:

Puppene er helt ok så lenge jeg har bh på. Men tror at det er normalt etter barnefødsler å få slappere pupper..... ?!?!. :D. 

Det er helt normalt. :) Nå har jeg aldri hatt stramme sprettpupper, men av de få menn jeg har vært i seng med så har ingen reagert negativt på det - de fleste menn er lykkelige om de får leke med et par pupper! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 time siden, Trine skrev:

Fornøyd er jeg ikke, men det plager meg ikke. Jeg er ikke så veldig opptatt av kropp. Jeg har en BMI på 20,5 fant jeg ut i går, så det er vel helt greit. Vil ikke bli tykk da, for går jeg med sekk på stort mer enn 20 kg, føler jeg mest for å bare legge meg ned og dø. Så 20+ kg vil jeg helst ikke bære på hele tiden. 

Jeg bærer på 40 pluss i forhold til en med bmi på 20 og det går helt greit. Men så er jeg veldig sterk også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg bærer på 40 pluss i forhold til en med bmi på 20 og det går helt greit. Men så er jeg veldig sterk også

Man bygger kanskje opp styrke likt som vekta øker, men jeg tror uansett ikke det er bra for kroppen min å bære mer enn nødvendig. Jeg har jo allerede hælene mine og tror ikke de vil bære på mer enn de gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
7 minutter siden, Trine skrev:

Man bygger kanskje opp styrke likt som vekta øker, men jeg tror uansett ikke det er bra for kroppen min å bære mer enn nødvendig. Jeg har jo allerede hælene mine og tror ikke de vil bære på mer enn de gjør nå.

Trodde aldri jeg ville få bmi over 20 selv, men så ble jeg satt på zyprexa 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Det er helt normalt. :) Nå har jeg aldri hatt stramme sprettpupper, men av de få menn jeg har vært i seng med så har ingen reagert negativt på det - de fleste menn er lykkelige om de får leke med et par pupper! :D 

Jeg hadde stramme faste pupper før jeg fikk barn. Men men ... uansett : vi må elske oss selv som vi er. Alt har sin sjarm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Trine skrev:

Man bygger kanskje opp styrke likt som vekta øker, men jeg tror uansett ikke det er bra for kroppen min å bære mer enn nødvendig. Jeg har jo allerede hælene mine og tror ikke de vil bære på mer enn de gjør nå.

Jeg la på meg 23 kg i første svangerskap. Gikk masse turer i skog og mark og var i knallform. Husker jo dog at det var tungt de siste ukene, men tror nok at muskelmassen i stor grad tilpasset seg den økte vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...