Gå til innhold

Er du helt fornøyd med din kropp?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Mina1 skrev:

Størrelse D blir for stort. Men da jeg var gravid måtte jeg ha større enn C. Men mine er slappe og C passer da best for de tilpasser seg best i den cuppen. ;). Men jeg skal prøve D cup en dag å se. For jeg har et problem iblant når jeg går i bikini. Da popper puppene ut av bhen iblant. 

Om du bruker 85 C har du jo ikke spesielt store pupper. Jeg bruker 65 E eller 70 D og har helt normale pupper. De er ikke spesielt store. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elina777
4 minutter siden, Trine skrev:

Om du bruker 85 C har du jo ikke spesielt store pupper. Jeg bruker 65 E eller 70 D og har helt normale pupper. De er ikke spesielt store. 

Jeg har J og ikke spesielt store , men venninna Mi sier hun har 90 C og de er kjempestore så rart det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elina777 skrev:

Jeg har J og ikke spesielt store , men venninna Mi sier hun har 90 C og de er kjempestore så rart det der

Jeg vet at om man går opp en str rundt brystet, må man gå ned en str i cup'en. Var noe med at f.eks en C er større i str 90 enn i 85. Så da kommer det kanskje an på hva du har rundt brystet. En 70 J er mindre enn en 90 J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
3 minutter siden, Trine skrev:

Jeg vet at om man går opp en str rundt brystet, må man gå ned en str i cup'en. Var noe med at f.eks en C er større i str 90 enn i 85. Så da kommer det kanskje an på hva du har rundt brystet. En 70 J er mindre enn en 90 J.

I know:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trine skrev:

Om du bruker 85 C har du jo ikke spesielt store pupper. Jeg bruker 65 E eller 70 D og har helt normale pupper. De er ikke spesielt store. 

Stemmer ikke... Jeg ser på bhen at det står 85 D og størrelse 40 :). Er meg som tok feil av størrelsen. Beklager. Men noen av bhene passet perfekt... sportstoppene mine står helt perfekt men de er jo som en topp som dekker helt over.. Men de i str 40 virker for små ... de tror jeg kan ha en litt feil størrelse.... Usikker på om 85 D er rett størrelse på meg. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså har sett mange kvinner som har større pupper enn jeg har i dag. Jeg er ikke en av de som har blant de største. Langt ifra. Men de har vært ganske store da jeg var tenåring og frem til etter at jeg fødte første barnet. Det eneste problemet med de er at de henger og slenger.. Men løfter jeg de opp så ser de ikke gedigne ut. Men man ser at jeg har former. Ikke lett å bedømme seg selv... :) . Hadde jeg bare kunne vist et eksempel. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt forhold til kropp er vanskelig. Jeg har sluttet å være med venner pga det. Det er to år siden sist jeg var sosial. Jeg føler på en så dyp skam over hvordan jeg ser ut at jeg ikke klarer å leve med det. 

Anonymkode: bb71b...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt forhold til kropp er vanskelig. Jeg har sluttet å være med venner pga det. Det er to år siden sist jeg var sosial. Jeg føler på en så dyp skam over hvordan jeg ser ut at jeg ikke klarer å leve med det. 

Anonymkode: bb71b...11d

Det høres helt tragisk og unødvendig ut. Man kan da være sosial uansett utseende? Du bør snakke med noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt forhold til kropp er vanskelig. Jeg har sluttet å være med venner pga det. Det er to år siden sist jeg var sosial. Jeg føler på en så dyp skam over hvordan jeg ser ut at jeg ikke klarer å leve med det. 

Anonymkode: bb71b...11d

Huff.... da er du litt som meg slik som isolerer deg pga utseende. Jeg isolerer meg ikke helt fra omverden pga utseende, men jeg klarer foreks ikke å date selv om jeg ønsker å begynne med det igjen. Og det pga at jeg tror at jeg ikke er fin nok. 

Jeg vil anbefale deg å søke hjelp. For det er ikke lett å ha det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Nei, jeg er IKKE fornøyd med kroppen min. Jeg er altfor tykk. Jag er fornøyd med høyden da, jeg liker å være høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fornøyd med hvordan kroppen min ser ut, er det noen som er det?  Selv de som i mine øyne har helt fantastiske modellkropper, er jo misfornøyde. Jeg måler meg ikke mot sånne.

Jeg er veldig langt fra pen, enten man ser på ansiktet eller resten av meg.  Noe av det, f.eks. at jeg er lav og ganske bredbygd, er det umulig å gjøre noe med (man kan faktisk ikke slanke skjelettet), så det har jeg sluttet å tenke noe særlig på for veldig mange år siden. 

Men jeg er veldig fornøyd med følgende, som jeg synes er mye viktigere:

Kroppen min virker, den er omtrent aldri syk - og selv når den skranter bittelitt, er det aldri noe alvorlig. Den trenger f.eks. ingen medisiner for noe som helst, enda den nærmer seg 60 år.

Den syntes det var bare gøy å være gravid, selv da den måtte bære og føde minstemann da den var nesten 40 år.  Det er ikke for ingenting at jeg har skrevet veeeldig mange beroligende svar her på DOL om at man ikke trenger å være nervøs selv om man ikke har noen svangerskapsplager. 

Den tåler både alminnelig bruk (som skiturer og sykling) og litt mishandling (av typen for lite søvn eller for mye vin) uten å gi noen signaler å snakke om.  Den straffer meg nesten aldri, selv om jeg ikke pleier den eller lytter til den hele tiden. 

Ikke glan i speilet, tenk heller på de vesentlige sidene ved kroppen - som helsen.  Nå er jeg vel typisk gammel kjerring, men det får være.

 

 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, laban skrev:

Den tåler både alminnelig bruk (som skiturer og sykling) og litt mishandling (av typen for lite søvn eller for mye vin) uten å gi noen signaler å snakke om.  Den straffer meg nesten aldri, selv om jeg ikke pleier den eller lytter til den hele tiden. 

Ikke glan i speilet, tenk heller på de vesentlige sidene ved kroppen - som helsen.  Nå er jeg vel typisk gammel kjerring, men det får være.

Bravo!!!

Sånn er min kropp også. Fungerer helt greit til det jeg trenger den til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2018 den 9.54, Mina1 skrev:

Huff.... da er du litt som meg slik som isolerer deg pga utseende. Jeg isolerer meg ikke helt fra omverden pga utseende, men jeg klarer foreks ikke å date selv om jeg ønsker å begynne med det igjen. Og det pga at jeg tror at jeg ikke er fin nok. 

Jeg vil anbefale deg å søke hjelp. For det er ikke lett å ha det sånn. 

Du påstår stadig at du overhodet ikke er opptatt av utseende, for i neste innlegg å skrive det helt motsatte... Jeg skjønner ikke helt det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
22 timer siden, laban skrev:

Jeg er ikke fornøyd med hvordan kroppen min ser ut, er det noen som er det?  Selv de som i mine øyne har helt fantastiske modellkropper, er jo misfornøyde. Jeg måler meg ikke mot sånne.

Jeg er veldig langt fra pen, enten man ser på ansiktet eller resten av meg.  Noe av det, f.eks. at jeg er lav og ganske bredbygd, er det umulig å gjøre noe med (man kan faktisk ikke slanke skjelettet), så det har jeg sluttet å tenke noe særlig på for veldig mange år siden. 

Men jeg er veldig fornøyd med følgende, som jeg synes er mye viktigere:

Kroppen min virker, den er omtrent aldri syk - og selv når den skranter bittelitt, er det aldri noe alvorlig. Den trenger f.eks. ingen medisiner for noe som helst, enda den nærmer seg 60 år.

Den syntes det var bare gøy å være gravid, selv da den måtte bære og føde minstemann da den var nesten 40 år.  Det er ikke for ingenting at jeg har skrevet veeeldig mange beroligende svar her på DOL om at man ikke trenger å være nervøs selv om man ikke har noen svangerskapsplager. 

Den tåler både alminnelig bruk (som skiturer og sykling) og litt mishandling (av typen for lite søvn eller for mye vin) uten å gi noen signaler å snakke om.  Den straffer meg nesten aldri, selv om jeg ikke pleier den eller lytter til den hele tiden. 

Ikke glan i speilet, tenk heller på de vesentlige sidene ved kroppen - som helsen.  Nå er jeg vel typisk gammel kjerring, men det får være.

Bra innlegg. Kanskje verd å nevne at du tydeligvis er pen nok til å få en mann på kroken, for de som er bekymret over det. 

Jeg tror også at enkelte modellpene folk bygger mye selvtillit rundt utseendet sitt og blir veldig obs på alt som ikke er perfekt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gargamel skrev:

Kanskje verd å nevne at du tydeligvis er pen nok til å få en mann på kroken, for de som er bekymret over det. 

Det finnes heldigvis menn som forstår at de fleste - inkludert dem selv - ikke er i "modellklassen", og at også de øvrige klasser har litt av hvert å by på ;)  Man kan bli tiltrukket av annet enn utseendet, hvis man får litt tid på seg.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lillemus skrev:

Du påstår stadig at du overhodet ikke er opptatt av utseende, for i neste innlegg å skrive det helt motsatte... Jeg skjønner ikke helt det der. 

Hadde du møtt meg så hadde du sagt noe annet. Men jeg føler at andre er opptatt av utseende. Eller jeg tror jeg ble dumpet og dårlig behandlet av menn fordi jeg er stygg. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillemus skrev:

Du påstår stadig at du overhodet ikke er opptatt av utseende, for i neste innlegg å skrive det helt motsatte... Jeg skjønner ikke helt det der. 

Altså dersom jeg virker opptatt av utseende så er det pga situasjonen jeg har opplevd som gjør det. Jeg er ikke opptatt av utseende på annen måte enn at jeg tror at noe er galt med meg siden jeg har blitt dårlig behandlet av menn. Vet jo at dere kan si at det skyldes andre grunner ( som feile typer menn som holdt meg for løgn og ikke var ute etter noe seriøst osv, eller hadde flere osv)  men jeg tror at jeg er stygg. 

Jeg vil si at en som er veldig fokusert på utseende, er en som bruker timer foran speilet, fokuserer mye på hvordan andre ser ut, og ikke en som går rundt å tror at hun er stygg... Men okey :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Altså dersom jeg virker opptatt av utseende så er det pga situasjonen jeg har opplevd som gjør det. Jeg er ikke opptatt av utseende på annen måte enn at jeg tror at noe er galt med meg siden jeg har blitt dårlig behandlet av menn. Vet jo at dere kan si at det skyldes andre grunner ( som feile typer menn som holdt meg for løgn og ikke var ute etter noe seriøst osv, eller hadde flere osv)  men jeg tror at jeg er stygg. 

Jeg vil si at en som er veldig fokusert på utseende, er en som bruker timer foran speilet, fokuserer mye på hvordan andre ser ut, og ikke en som går rundt å tror at hun er stygg... Men okey :) 

Vi får si det sånn; du tror at du ikke framstår som opptatt av utseende, men for oss utenfra virker du overopptatt av nettopp det ytre. 

Så kan du gjøre med den opplysningen som du vil da, men det er ingen grunn til å motargumentene. Utenfra virker du svært opptatt av utseende nemlig, og skal du endre denne oppfatningen må du nok gjøre noe med fokus, innstilling og valg av formuleringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, Mina1 skrev:

Eller jeg tror jeg ble dumpet og dårlig behandlet av menn fordi jeg er stygg. 

Det tror jeg ikke noe på. Det henger ikke på greip verken på den ene eller andre måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Gargamel skrev:

Det tror jeg ikke noe på. Det henger ikke på greip verken på den ene eller andre måten. 

Nei, jeg forstår ikke den selv. 

1 time siden, Kayia skrev:

Vi får si det sånn; du tror at du ikke framstår som opptatt av utseende, men for oss utenfra virker du overopptatt av nettopp det ytre. 

Så kan du gjøre med den opplysningen som du vil da, men det er ingen grunn til å motargumentene. Utenfra virker du svært opptatt av utseende nemlig, og skal du endre denne oppfatningen må du nok gjøre noe med fokus, innstilling og valg av formuleringer. 

Jeg spurte noen jeg kjenner om jeg virker forfengelig og av den typen som er opptatt av utseende. Da lo de... Hva du? Du som gir faen i hvordan du går rundt.. og du som bruker kun et sekund foran speilet , og vi må ofte si til deg at du må rette på klærne deg eller fikse litt på håret .. osv... Ja, jeg sminker meg ikke, og går rett fra sengen og rett ut døren. Så om jeg hadde vært forfengelig sånn sett så hadde jeg faktisk stått lenge foran speilet, og jeg hadde faktisk gjort kostmetiske ting og tang for å fikse på utseende forlengst. 

Jeg er nok den som står i kortest tid foran speilet her på forumet. I dag har jeg kun sett meg et sekund i speilet etter at jeg sto opp ;) . Og mannfolkene jeg har valgt er heller ikke plukket ut utifra utseende. Men er jeg opptatt av utseende så må det være av den årsak til at jeg har lagt min tro på at jeg ikke er fin nok selv om jeg innerst inne sliter med å forstå det :) . Men jeg pynter meg ikke og jeg er meg selv. 

Men samme hva: dere får tro at jeg er blant de som er mest ekstremt opptatt av utseende om dere vil. :) Bare tro at jeg er forfengelig og en som er veldig å pynte seg osv. ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...