Gå til innhold

Hva ser dere frem til i dag?


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Mina1 skrev:

 

Sjokket over hvor lite en mann kan tenke på meg når han bestemmer seg for å stikke. Altså at han kan la meg sitte å slite med dette på den måten. Altså at han forlater meg på den måten som jeg ble forlatt på. Men men ... dette vil ta sin tid å bygge opp igjen. Men jeg trener og står på, og så kanskje en dag... kanskje en dag.... så blir det lettere igjen. 

 

Du skal ikke bry deg om hva han mener eller tenker. Han "lar deg ikke sitte" sånn eller slik, det er det du som gjør, og ingen andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Xtra skrev:

Du skal ikke bry deg om hva han mener eller tenker. Han "lar deg ikke sitte" sånn eller slik, det er det du som gjør, og ingen andre. 

Ja men jeg ble skremt av det jeg opplevde derfor er jeg der jeg er. Det fikk meg til å føle meg elendig. Har fortsatt ikke kommet over måten han behandlet meg på og måten han forlot meg på. Desverre. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag så jeg egentlig fram til å lage og teste en ny søksbane til hundene. Men etter å ha vridd armen fordi drillen kilte seg, og funnet ut at jeg må ha en ny hullsag fordi jeg ikke har tålmodighet til å bruke den sløve jeg har, får jeg heller se fram til å lage og teste den i morgen. Men nå har ihvertfall regnet litt mer sludd, og det er jo fint. Nå funderer jeg på om jeg skal vaske vegger, eller om jeg skal ta hensyns til at hælene værker. Blir nok vasking, for hodet er stappfullt av slitsomme tanker og da hjelper det ofte å gjøre noe fysisk. Men armen er ikke helt fornøyd med behandlingen den fikk av drillen i sta heller, så vet ikke om den vil vaske egentlig. Jaja, jeg har jo en arm til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser frem til god middag,og till å snakke på tlf med min kjære mann som er borte på jobb💜

Anonymkode: 31975...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme etter treningsøkten. Koselig å trene der nede. Pratet med en annen kunde der nede, som ga meg noen gode treningstips. Hyggelig. Løp to økter på møllen.: først 5 km på 25 minutter, og så 3 km på 14 minutter...Ble helt pes. Ser at jeg holder en langt høyere tempo på møllen enn de andre som er der... Mulig derfor jeg holder på å svime av etter 3 - 5 km :D . Men jeg orker ikke å løpe lengre distanser enn 3-5 km på mølle forløbig. Det er nok litt psykisk det sitter : altså å løpe på mølle i 18 til 20 km er ikke akkurat noe som føles motiverende. Veldig fornøyd med økten, og nå sitter jeg å spiser en kylling-buritos og koser meg med iskald Coca Cola :) . Jeg er fornøyd med det som jeg får til i livet mitt. Og glad for de bra menneskene som jeg har i livet mitt <3 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, påskelilje skrev:

Ønsker deg lykke til i morgen!

Takk! Det verste var ikke i dag, men ferdig m mye jobb-greier jeg har gruet meg til nå og klar for å «begynne på 2018». Da ble jeg seff syk igjen og har igjen! vondt i bryst og hals og hoster😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en skikkelig sløvedag. Sov lenge, satt i morgenkåpa til klokka 12, ryddet litt på kjøkkenet og vasket en maskin med tøy.  Laget smoothie til jentene da de kom fra skolen. Kjørte ene jenta et sted og hadde planer om å gå tur i skogen. Det regnet, så etter å ha sittet i bilen en halvtime dro jeg hjem....:huh:

Laget middag, kjørte dattera på trening, og etter å ha sittet og gruet meg i bilen enda en liten halvtime, kom jeg meg ut i lysløypa! Gikk en time, og det var deilig. Nå skal jeg dusje, lete etter en oppskrift jeg ikke finner, og så hente de to eldste på trening.

Ingenting golvvask eller støvsuging ble det i dag... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, cilie skrev:

Takk! Det verste var ikke i dag, men ferdig m mye jobb-greier jeg har gruet meg til nå og klar for å «begynne på 2018». Da ble jeg seff syk igjen og har igjen! vondt i bryst og hals og hoster😱

Uff, så mye og ofte du er syk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg har hatt en skikkelig sløvedag. Sov lenge, satt i morgenkåpa til klokka 12, ryddet litt på kjøkkenet og vasket en maskin med tøy.  Laget smoothie til jentene da de kom fra skolen. Kjørte ene jenta et sted og hadde planer om å gå tur i skogen. Det regnet, så etter å ha sittet i bilen en halvtime dro jeg hjem....:huh:

Laget middag, kjørte dattera på trening, og etter å ha sittet og gruet meg i bilen enda en liten halvtime, kom jeg meg ut i lysløypa! Gikk en time, og det var deilig. Nå skal jeg dusje, lete etter en oppskrift jeg ikke finner, og så hente de to eldste på trening.

Ingenting golvvask eller støvsuging ble det i dag... :o

Du er alltid så aktiv, så du skal ha god samvittighet :) . Må ha noen rolige dager også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Du er alltid så aktiv, så du skal ha god samvittighet :) . Må ha noen rolige dager også. :) 

Joda, men jeg er nå ikke blant dem som sliter ut flest støvfiller og golvfiller.... host host :P

Eldstemann har begynt å reagere på støv her hjemme, så jeg burde jo prioritere husarbeid på en fridag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg over dagen som snart går over til natt. Har vært på kontroll hos fastlegen idag og han var ikke helt fornøyd med meg, jeg er i for godt humør....hehe. Ny kontroll om 14 dager. Har ellers hatt en kjempefin dag :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, påskelilje skrev:

Uff, så mye og ofte du er syk!

Ja, syter litt her inne, men også en grunn til at treninga ikke kommer i gang. Kom meg akkurat gjennom masse jobbstress - og så seg det på. Verker skikkelig i kroppen og hoster masse. Jaja, får satse på trening fra uke 6 da😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, påskelilje skrev:

Joda, men jeg er nå ikke blant dem som sliter ut flest støvfiller og golvfiller.... host host :P

Eldstemann har begynt å reagere på støv her hjemme, så jeg burde jo prioritere husarbeid på en fridag...

Bør begynne å rydde litt jeg og. Alt så ganske fint ut men så ble det rotete igjen i huset her :D  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, cilie skrev:

Ja, syter litt her inne, men også en grunn til at treninga ikke kommer i gang. Kom meg akkurat gjennom masse jobbstress - og så seg det på. Verker skikkelig i kroppen og hoster masse. Jaja, får satse på trening fra uke 6 da😑

Jeg fikk helt vondt i magen og følte meg uvel etter treningen i dag så jeg har nok kjørt for hardt. Det er lurt å lytte til kroppen. Noe jeg ikke alltid gjør ... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...