Gå til innhold

Hva skal du gjøre på i dag?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Lørdag... singel... Og alenekveld. Men skal nyte den. Jeg jobber i hele dag. Men når jeg er hjemme fra jobb så tenker jeg på å roe ned med 2 øl, se et underholdningsprogram på Tv2 sumo- gleder meg så mye til det, og nyte kvelden med litt godteri og beina på bordet :D. Hva skal dere gjøre i dag? Gleder meg virkelig til kvelden!!!! :)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Mina1 skrev:

Lørdag... singel... Og alenekveld. Men skal nyte den. Jeg jobber i hele dag. Men når jeg er hjemme fra jobb så tenker jeg på å roe ned med 2 øl, se et underholdningsprogram på Tv2 sumo- gleder meg så mye til det, og nyte kvelden med litt godteri og beina på bordet :D. Hva skal dere gjøre i dag? Gleder meg virkelig til kvelden!!!! :)

Jeg har et kodings-prosjekt jeg skal kose meg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mina1 skrev:

Lørdag... singel... Og alenekveld. Men skal nyte den. Jeg jobber i hele dag. Men når jeg er hjemme fra jobb så tenker jeg på å roe ned med 2 øl, se et underholdningsprogram på Tv2 sumo- gleder meg så mye til det, og nyte kvelden med litt godteri og beina på bordet :D. Hva skal dere gjøre i dag? Gleder meg virkelig til kvelden!!!! :)

Skal bare slappe av med tv/film og middag + noe god drikke :-) Liker det best slik

Anonymkode: 7ec2b...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal bare slappe av med tv/film og middag + noe god drikke :-) Liker det best slik

Anonymkode: 7ec2b...5ec

Jeg liker også slike lørdagskvelder :), Gleder meg virkelig til jobbvakten min er over i kveld :)   Gleder meg til å se et musikkprgram på TV 2 sumo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg liker også slike lørdagskvelder :), Gleder meg virkelig til jobbvakten min er over i kveld :)   Gleder meg til å se et musikkprgram på TV 2 sumo :)

Hva ser du på? Jeg fikk akkurat abbo på Sumo og har begynt å se på "Modus", liker den godt :-) 

Anonymkode: 7ec2b...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mina1 skrev:

Lørdag... singel... Og alenekveld. Men skal nyte den. Jeg jobber i hele dag. Men når jeg er hjemme fra jobb så tenker jeg på å roe ned med 2 øl, se et underholdningsprogram på Tv2 sumo- gleder meg så mye til det, og nyte kvelden med litt godteri og beina på bordet :D. Hva skal dere gjøre i dag? Gleder meg virkelig til kvelden!!!! :)

Vi hadde tenkt oss på hytta i helga, men værmeldinga var ikke god så vi ble hjemme. Og angrer. For her har været vært så fantastisk at vi mistenker at det ikke kan ha vært i nærheten av slik det var meldt på hytta. :( 

Jeg har gått en fin liten tur i dag, vi har hatt to elger i hagen i flere timer, jeg har tatt fine bilder av en skarv på iskanten i elva, vi har spist saltkjøtt og rotmos og litt av bladkransen jeg bakte i går. :) Og som plaster på såret for avlyst hyttetur så får jeg med meg "Alle mot 1" i kveld der han som er med er en gammel klassekompis. :) Det er stas!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått fjelltur. Nettopp sett solnedgangen over fjelltoppene. Er i dårlig form og pustet og peste fælt i begynnelsen av turen og ville helst hjem til godstolen. Men etter hvert ble kroppen varm og det gikk lettere og lettere. Må bare tvinge meg selv litt mer til å gå ut på tur. Så deilig å sitte seg ned nå etterpå . Gleder meg til å se « Hver gang vi møtes». 

Anonymkode: 1044f...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se på dette :). Gleder meg!. Drikker Heineken og koser meg!. Følger du med på dette pogrammet og?

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gått fjelltur. Nettopp sett solnedgangen over fjelltoppene. Er i dårlig form og pustet og peste fælt i begynnelsen av turen og ville helst hjem til godstolen. Men etter hvert ble kroppen varm og det gikk lettere og lettere. Må bare tvinge meg selv litt mer til å gå ut på tur. Så deilig å sitte seg ned nå etterpå . Gleder meg til å se « Hver gang vi møtes». 

Anonymkode: 1044f...435

Ser du også på hver gang vi møtes? Så koselig!. Jeg også . Gleder meg kjempemye til å se det :D!!!!! . I dag er det Tones dag. Blir spennende :) . 

Jeg har min favoritt av deltakerne som jeg gleder meg til å høre hver gang vedkommende skal synge, selv om alle er kule, og flinke!. :D

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiste på fjellet, har leid en leilighet i helga. Fikk en fantastisk flott skitur oppe på fjellet mens sola gikk ned. Vel tilbake i bilen viste termometeret minus 17 grader, så det var temmelig kaldt å gå tur i to timer!

Nå har jeg laget lasagne og vi sløver i sofaen mens vi venter på maten. I morgen er det slalåm. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gått fjelltur. Nettopp sett solnedgangen over fjelltoppene. Er i dårlig form og pustet og peste fælt i begynnelsen av turen og ville helst hjem til godstolen. Men etter hvert ble kroppen varm og det gikk lettere og lettere. Må bare tvinge meg selv litt mer til å gå ut på tur. Så deilig å sitte seg ned nå etterpå . Gleder meg til å se « Hver gang vi møtes». 

Anonymkode: 1044f...435

Helt fantastisk å se solnedgangen over snødekte fjelltopper! Så ut som lyserosa marengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, påskelilje skrev:

Helt fantastisk å se solnedgangen over snødekte fjelltopper! Så ut som lyserosa marengs!

Det er det,  fantastisk fint syn :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mina1 skrev:

Lørdag... singel... Og alenekveld. Men skal nyte den. Jeg jobber i hele dag. Men når jeg er hjemme fra jobb så tenker jeg på å roe ned med 2 øl, se et underholdningsprogram på Tv2 sumo- gleder meg så mye til det, og nyte kvelden med litt godteri og beina på bordet :D. Hva skal dere gjøre i dag? Gleder meg virkelig til kvelden!!!! :)

Sier dere "gjøre på" på vestlandet?

Anonymkode: e747e...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier dere "gjøre på" på vestlandet?

Anonymkode: e747e...4fa

Ja :) . Gjør dere det andre plasser i landet? 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja :) . Gjør dere det andre plasser i landet? 

Nei, vi sier "Hva skal du gjøre i dag" på østlandet.

Anonymkode: e747e...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi sier "Hva skal du gjøre i dag" på østlandet.

Anonymkode: e747e...4fa

Da sier vi det samme :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...