Gå til innhold

Mangel på selvrespekt... osv... kan det komme av en lidelse?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg skjønner ikke svaret ditt. Jeg lurte bare på hvor/hvem du hadde disse tankene fra:

Forstår det sånn at det er populært å avslutte forhold på fiendtlige metoder når man ikke funker sammen 

-hva gjør at du konkluderer slik?

Er bare mitt hode som ikke forstår noe som helst lenger av hva som skjer ute i verden og hva som er normalt. Det er nok fordi jeg sliter som gjør at jeg begynner å innbille meg at verden er slik og at det jeg opplevde er helt normalt. Er bare meg som blir forvirret av det hele. Beklager. 

Men det som er saken er at selv om min eks dumpet meg så ønsket jeg ikke den typen avslutning som det ble. Den gjorde alt tyngre for meg. Men jeg synes faktisk dette er for flaut å prate om med psykolog for de vil jo tenke at jeg burde programmere dataen i hjernen min litt til å ikke være lei meg så lenge etter. Jeg bør mulig bare skjerpe meg og velge hva jeg skal fokusere på... Er jo noe med hva jeg velger å fokusere på og da må jeg skjerpe meg ! 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Er bare mitt hode som ikke forstår noe som helst lenger av hva som skjer ute i verden og hva som er normalt. Det er nok fordi jeg sliter som gjør at jeg begynner å innbille meg at verden er slik og at det jeg opplevde er helt normalt. Er bare meg som blir forvirret av det hele. Beklager. 

Men det som er saken er at selv om min eks dumpet meg så ønsket jeg ikke den typen avslutning som det ble. Den gjorde alt tyngre for meg. Men jeg synes faktisk dette er for flaut å prate om med psulolpg for de vil jo tenke at jeg burde programmere dataen i hjernen min litt til å ikke være lei meg så lenge etter. Jeg bør mulig bare skjerpe meg og velge hva jeg skal fokusere på... 

Utsagnet ditt som jeg refererte til reagerte jeg på fordi jeg har ikke en opplevelse av at det er noe folk flest mener. 

Jeg synes du skal ta deg en varm dusj, slappe av med tv og stelle godt med deg selv i kveld. Og så håper jeg, som alle de andre, at du får hjelp til å sortere et hode som er altfor overfylt og kaotisk til å klare ordne opp i det selv. De aller  fleste av oss trenger hjelp en gang i blant.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, XbellaX skrev:

Utsagnet ditt som jeg refererte til reagerte jeg på fordi jeg har ikke en opplevelse av at det er noe folk flest mener. 

Jeg synes du skal ta deg en varm dusj, slappe av med tv og stelle godt med deg selv i kveld. Og så håper jeg, som alle de andre, at du får hjelp til å sortere et hode som er altfor overfylt og kaotisk til å klare ordne opp i det selv. De aller  fleste av oss trenger hjelp en gang i blant.

 

Jeg kan ikke for dette selv annet enn at jeg har kjørt meg selv inn i situasjoner jeg ikke mestret og gått på knall og fall mange ganger. Så det er nok ikke så rart at jeg ble dårlig da jeg skulle forsøke å logge meg inn på dating forleden å starte med det igjen. Jeg kjente minnene fra erfaringene og ble bare dårlig i magen og hele meg av det. 

Jeg får håpe dette engang vil føles bedre. Tror ikke at jeg er helt unormal som kan bli påminnet en haug med dårlige erfaringer når jeg ønsket å finne en ny for hundrede gang. Jo flere dårligere erfaringer ... jo være ble det muligens. 

Jeg må gjøre ting nå som ikke får meg til å tro og tenke på at jeg er unormal som sliter med dette ja. For føler jeg meg unormal blir jeg bare verre. Og med mine erfaringer er det nok helt naturlig at jeg ikke får lyst å date og. Selv om drømmen om kjærligheten er i meg. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis dere var meg: hadde dere fått ivrig og glad videre å datet etter å ha opplevd nesten 100 negative erfaringer med det? Det er det som plager meg mest. Altså at jeg skyr unna det jeg ønsket å finne. Kjærligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Så hvis dere var meg: hadde dere fått ivrig og glad videre å datet etter å ha opplevd nesten 100 negative erfaringer med det? Det er det som plager meg mest. Altså at jeg skyr unna det jeg ønsket å finne. Kjærligheten. 

Mina, for din egen skyld så tror jeg du får det bedre om du roer ned. Du har holdt på i 2 døgn. Prøv å ta en pause med tv, en film, et bad, en kaffe med en venninne, en gåtur, et eller annet som gjør at du får noe annen input enn å elte med dette hele tiden fordi du må jo bli helt utmattet.

Endret av XbellaX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, XbellaX skrev:

Mina, for din egen skyld så tror jeg du får det bedre om du roer ned. Du har holdt på i 2 døgn. Prøv å ta en pause med tv, en film, et bad, en kaffe med en venninne, en gåtur, et eller annet som gjør at du får noe annen input enn å elte med dette hele tiden fordi du må jo bli helt utmattet.

Jeg er i full aktivitet mens jeg skriver og hele tiden. Men tenker selv om...  ;). Sånn er det. Jeg skriver fra mobilen innimellom sĺagene. Men jeg lever et travelt lìv her tiden. Jeg har ikke sittet meg ned på lenge om du tror jeg ikke gjør noe. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det har mye sammenheng med rus. Rus tar flere og flere dag og økende problem i så mange miljø.

Anonymkode: afb24...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg er i full aktivitet mens jeg skriver og hele tiden. Men tenker selv om...  ;). Sånn er det. Jeg skriver fra mobilen innimellom sĺagene. Men jeg lever et travelt lìv her tiden. Jeg har ikke sittet meg ned på lenge om du tror jeg ikke gjør noe. 

Jeg har ikke sagt at jeg ikke tror du gjør noe, jeg sier at du må jo bli helt ødelagt i hodet ditt av å elte så mye som du gjør med dette. Jeg vet jeg hadde blitt det. Jeg tenkte at det trolig ville være godt for deg å gjøre noe helt annet og ta en time out på akkurat dette temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg har ikke sagt at jeg ikke tror du gjør noe, jeg sier at du må jo bli helt ødelagt i hodet ditt av å elte så mye som du gjør med dette. Jeg vet jeg hadde blitt det. Jeg tenkte at det trolig ville være godt for deg å gjøre noe helt annet og ta en time out på akkurat dette temaet.

Hele temaet er en sorg for meg men jeg har litt vel mye på meg for tiden så jeg er litt verre når jeg er ganske aktiv. Merker det. Så jepp gleder meg til å kunne sitte meg ned om to timers tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Jeg er i full aktivitet mens jeg skriver og hele tiden. Men tenker selv om...  ;). Sånn er det. Jeg skriver fra mobilen innimellom sĺagene. Men jeg lever et travelt lìv her tiden. Jeg har ikke sittet meg ned på lenge om du tror jeg ikke gjør noe. 

Kanskje du er sliten Mina, da er det vanskelig å sortere for de fleste.

Jeg synes også at du skal gjøre noe positivt for deg selv nå. Hva med å se en film? Eller gjøre noe annet koselig. Alle mennesker trenger hvile, også du. Håper du kan finne roen ikveld og at du kan kose deg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, emilie321 skrev:

Kanskje du er sliten Mina, da er det vanskelig å sortere for de fleste.

Jeg synes også at du skal gjøre noe positivt for deg selv nå. Hva med å se en film? Eller gjøre noe annet koselig. Alle mennesker trenger hvile, også du. Håper du kan finne roen ikveld og at du kan kose deg litt.

Jeg er ganske overarbeidet og sliten. Enten er det jobb eller andre prosjekter jeg holder på med. Har veldig mye arbeid å gjøre for tiden. Mye som også har skjedd i familien osv som opptar meg og som jeg må bruke tid til. Så ja jeg er stresset. Ganske mye kjør på en gang. Ikke tid til å roe ned og gjøre noe annet enn arbeid og slike gjøremål. Er mulig noe i det Emilie. :) . Jeg må finne på noe kjekt. Og koble av når jeg endelig snart får litt fritid på hånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...