Gå til innhold

En kunde som virket å misslike meg på privaten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville dere handlet hos et menneske dere ikke liker når dere kan velge andre butikker? Har fått en "nøtt" på jobben som jeg ikke forstår. Jeg er såklart hyggelig og yter den beste service. Jeg er heller ikke en dømmende person, men jeg trodde virkelig at den personen ikke likte meg. Men nå handler vedkommende hos meg.... 

Anonymkode: f9090...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ville dere handlet hos et menneske dere ikke liker når dere kan velge andre butikker? Har fått en "nøtt" på jobben som jeg ikke forstår. Jeg er såklart hyggelig og yter den beste service. Jeg er heller ikke en dømmende person, men jeg trodde virkelig at den personen ikke likte meg. Men nå handler vedkommende hos meg.... 

Anonymkode: f9090...2cb

H*n liker vel butikken da.

Anonymkode: 183d9...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville dere handlet hos et menneske dere ikke liker når dere kan velge andre butikker? Har fått en "nøtt" på jobben som jeg ikke forstår. Jeg er såklart hyggelig og yter den beste service. Jeg er heller ikke en dømmende person, men jeg trodde virkelig at den personen ikke likte meg. Men nå handler vedkommende hos meg.... 

Anonymkode: f9090...2cb

At vedkommende er uvennlig behøver ikke ha med antipati mot deg personlig å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Xtra skrev:

At vedkommende er uvennlig behøver ikke ha med antipati mot deg personlig å gjøre.

Vedkommende oppfører seg fint i butikken men personen ser etter meg. Dette er litt rart for dette handler om en person som ikke ville ha noe med meg å gjøre og som har såret meg veldig. Så litt kleint. Men jeg hever hodet. Og iopfprer meg fint og smilende uansett. 

Anonymkode: f9090...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han har dårlig samvittighet 

Anonymkode: a9ba9...2ab

Er du trådstarter?

Anonymkode: 183d9...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han har dårlig samvittighet 

Anonymkode: a9ba9...2ab

Jeg kan tolke det slik. Men jeg forsøker å bare skyve det unna. Behandler vedkommende som en helt fremmed. Jeg er for mye verdt til å bry meg mer. Men jeg tenker iblant på om vedkommende faktisk har litt forståelse med meg. 

Anonymkode: f9090...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, XbellaX skrev:

Det ville jeg tolket som at vedkommende har gått videre.

Vedkommende har fortalt at han har gått videre for lenge siden. Noe som han fortalte var ganske lett å gjøre fordi han følte ingenting som helst. Så det er en av årsakene til at jeg behandler vedkommende som helt fremmed og tolker han som den minst interesserte på jord. Jeg bryr meg ikke lenger. Men jeg synes at det var rart. 

Anonymkode: f9090...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende har fortalt at han har gått videre for lenge siden. Noe som han fortalte var ganske lett å gjøre fordi han følte ingenting som helst. Så det er en av årsakene til at jeg behandler vedkommende som helt fremmed og tolker han som den minst interesserte på jord. Jeg bryr meg ikke lenger. Men jeg synes at det var rart. 

Anonymkode: f9090...2cb

Jo du bryr deg. Unormalt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, XbellaX skrev:

Jo du bryr deg. Unormalt mye.

Les mine ord : det bryr meg ikke. 

Anonymkode: f9090...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les mine ord : det bryr meg ikke. 

Anonymkode: f9090...2cb

Du bryr deg nok til å starte en tråd om det.

Anonymkode: 183d9...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bryr deg nok til å starte en tråd om det.

Anonymkode: 183d9...cba

Jeg lurer på motivet. Jeg hadde aldri gått inn i en butikk som han jobbet i for å si det sånn. Jeg begynte å frykte at han ville ødelegge for meg på arbeidsplassen. Eller om det var av andre årsaker. Det tror jeg at det er naturlig å tenke på. Men jeg bryr meg ikke om menneske. Er helt ferdig med han. Det er ord som dere ikke kan motsi at jeg er. 

Anonymkode: f9090...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på motivet. Jeg hadde aldri gått inn i en butikk som han jobbet i for å si det sånn. Jeg begynte å frykte at han ville ødelegge for meg på arbeidsplassen. Eller om det var av andre årsaker. Det tror jeg at det er naturlig å tenke på. Men jeg bryr meg ikke om menneske. Er helt ferdig med han. Det er ord som dere ikke kan motsi at jeg er. 

Anonymkode: f9090...2cb

Jeg syntes du lager drama av en bagatell.

Anonymkode: 183d9...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...