Gå til innhold

Er det mulig å få slettet bruker her inne?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Gargamel skrev:

Stemmer ikke. Det var en lang, lang tråd i oktober hvor flere prominente nick mente at @Mina1 var en dramaqueen. Jeg skjønte aldri hvorfor det var viktig å trumfe gjennom den ordbruken. 

Noen synes det er greit å bli kalt "tjukken" også, men hvis man merker at det ikke er ok så får man la være. Det er sånn jeg tenker. 

Det var en som sa det nå nylig også. Tror det var en anonym. Men ingen flere hengte seg på, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Gargamel skrev:

Stemmer ikke. Det var en lang, lang tråd i oktober hvor flere prominente nick mente at @Mina1 var en dramaqueen. Jeg skjønte aldri hvorfor det var viktig å trumfe gjennom den ordbruken.

Hm - jeg mener å huske at den tråden utviklet seg til å handle om definisjonen av hva man legger i begrepet? Men jeg kan selvsagt huske feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, påskelilje skrev:

Det var en som sa det nå nylig også. Tror det var en anonym. 

Joda, men det er uansett ikke nok til å være "et massivt angrep". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, og da kan ingen nekte meg å skrive i tråden heller. Ingen administrator grep inn når jeg skrev , men brukere skrev til meg: Nå holder det Mina1. Nå slutter du å skrive videre i tråden. Men jeg klarte det ikke fordi jeg måtte forsvare om en del som ble sagt videre i tråden. Hadde ingen besvart tråden så hadde jeg gitt meg. Jeg får mye ordre fra andre brukere om hva jeg skal gjøre: slutt å skriv nå, nå gir du deg mina1 .. hold opp å skriv nå, nå gir du deg for du har et prolem mina1 som fortsetter å skrive. Jeg skriver og besvarer så lenge jeg får lov av administrator, og de grep ikke inn og sa stopp heller.. Jeg er voksen!. Jeg følte meg behandlet som det motsatte, forstår du? 

Du er jo ikke så verst på å gi ordre selv heller da, for de gangene du har fått høre at du får slutte å skrive selv, er de gangene du har beordret oss andre om å slutte å svare i trådene dine.

37 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg trodde at du var en av dem .. Jeg følte bare et massivt angrep fra brukere om hva jeg skulle gjøre og ikke gjøre her inne. Jeg fikk jo klar beskjed om at jeg var ganske syk hvis jeg fortsatte å skrive i trådene mine osv. Vet ikke om du var en av dem, beklager men jeg føler at det var mange som var slik. Jeg følte meg temmelig overkjørt. 

Sannheten er : jeg er fullt oppegående voksent menneske. Har det ganske bra. Men er sykeliggjort til de grader her inne iblant, og det virker som en del brukere forsøker å ta styringen over hva jeg skriver og sier på forumet, og at jeg skal liksom stanse å skrive når de ønsker det. Og da føler en seg ydmyket så klart. Og da protesterer jeg med å skrive noe tilbake om det. 

Det eneste vi vet om deg, Mina1, er det du har fortalt oss. Så hvem er det egentlig som har sykeliggjort deg? Det er ikke vi som har skrevet at du har angst, tvangstanker, sliter med å komme over et forhold som ble slutt for 2 år siden, er deprimert o.s.v. Dette er jo ting du har fortalt oss. Vi kan jo ikke da vite at du egentlig har det helt fint, men bare er litt trist av og til. Det er mange her inne som sliter med angst, tvangstanker og depresjoner. Vi vet hva det går ut på og vi vet at man kan få hjelp til å bli bedre. Men om du faktisk ikke har disse plagene, da har du jo jugd hele veien da.

32 minutter siden, Mina1 skrev:

Helt klart. Men jeg sier at jeg forstår ikke hva folk gjør i trådene mine om de ikke liker å lese. Hvis de mener at jeg er en så utrolig dårlig person som er verdt å holde unna, så hold unna trådene mine og sier jeg :) 

Vi skriver i trådene dine for å forsøke å hjelpe deg. Men det er jo klart at hjelpen blir feil når du ikke har de problemene du påstår at du har.

27 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg dømmer ikke meg selv for det. Jeg var i en kjærlighetssorg, og det som skjedde var at både meg og han var på forumet. Og folk tok sider. Det var veldig vondt for jeg hadde nettopp blitt dumpet. Jeg orker ikke å utbrodere den saken, men det var i forbindelse med nylig brudd da utkastelsene fra de andre forumene skjedde. Han hadde bruker på begge forumene fordi jeg hadde bruker der. Det er vanskelig å nettopp å ha blitt dumpet og ignorert samtidig som alt kom ut på forumene. Han skrev om meg, og jeg skrev om situasjonen. Men han ville ikke snakke direkte til meg men ta det offentlig istedet om han hadde noe å si. Dette hadde ikke skjedd om jeg ikke var nettopp blitt dumpet. 

Jeg hadde bruker på forumene i alle år men da bruddet skjedde så ble det veldig vondt og vanskelig å være der, og spesiellt med at begge hadde brukere på begge forumene, og det ble dannet partier. Og alt ble bare verre i en sorgprosess. Forstå det den som vil, men bare tenk dere at hvis dere var nettopp blitt dumpet etter et sextreff, og begge er på samme forum, så ble det ikke lett. Vi hadde også hatt så nær og lang kontakt at det var veldig vondt. Jeg burde ikke logget meg på forumene i den perioden. Men jeg gjorde det av nyskjerrighet på om han skrev noe om meg, eller hvorfor han ikke kunne si noe etter siste treffet. Men alt endte i bare rot hvor det ble partier og tungt å være for en som nettopp hadde blitt dumpet. 

Man blir ikke kastet ut av et forum fordi man er på samme forum som sin eks og syns det er sårt og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, laban skrev:

Hm - jeg mener å huske at den tråden utviklet seg til å handle om definisjonen av hva man legger i begrepet? Men jeg kan selvsagt huske feil.

Jo, det var mye prat rundt definisjonen, og at mye av tråden handlet om det. Men det stemmer nok at det var flere som syntes at betegnelsen kunne passe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Gargamel skrev:

Stemmer ikke. Det var en lang, lang tråd i oktober hvor flere prominente nick mente at @Mina1 var en dramaqueen. Jeg skjønte aldri hvorfor det var viktig å trumfe gjennom den ordbruken. 

Noen synes det er greit å bli kalt "tjukken" også, men hvis man merker at det ikke er ok så får man la være. Det er sånn jeg tenker. 

Ja, først var det noen som kalte henne dramaqueen. Deretter laget hun selv en meningsmåling hvor hun spurte om folk oppfattet henne som dramaqueen. Så vidt jeg husker svarte 60% ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Gargamel skrev:

Stemmer ikke. Det var en lang, lang tråd i oktober hvor flere prominente nick mente at @Mina1 var en dramaqueen. Jeg skjønte aldri hvorfor det var viktig å trumfe gjennom den ordbruken. 

Ok Gargamel, nå må jeg nesten spørre deg: Oktobertråden til Mina1 hadde følgende tittel "Vurderer å trekke meg ut fra forumet... er jeg en dramaqueen her inne?", og innlegget bestod av to spørsmål organisert som en spørreundersøkelse med svaralternativene "ja" og "nei".

Første spørsmål var "Er jeg en dramaqueen her inne?" mens andre spørsmål var "Er jeg uhøflig/plagsom i det jeg skriver for deg". 

På dramaqueen-spørsmålet svarte 65% ja, mens på uhøflig-spørsmålet svarte 70% nei. I tråden begrunnet de fleste svaret sitt.

Det var - som du ser - Mina1 selv som introduserte begrepet, og som du ser var det ganske mange som frarådet Mina1 å stille spørsmål på denne måten. Hva er din mening, burde alle svart "nei" i den tråden, dvs lyve dersom man egentlig mente "ja"? I såfall, hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
15 minutter siden, Kayia skrev:

Ok Gargamel, nå må jeg nesten spørre deg: Oktobertråden til Mina1 hadde følgende tittel "Vurderer å trekke meg ut fra forumet... er jeg en dramaqueen her inne?", og innlegget bestod av to spørsmål organisert som en spørreundersøkelse med svaralternativene "ja" og "nei".

Første spørsmål var "Er jeg en dramaqueen her inne?" mens andre spørsmål var "Er jeg uhøflig/plagsom i det jeg skriver for deg". 

På dramaqueen-spørsmålet svarte 65% ja, mens på uhøflig-spørsmålet svarte 70% nei. I tråden begrunnet de fleste svaret sitt.

Det var - som du ser - Mina1 selv som introduserte begrepet, og som du ser var det ganske mange som frarådet Mina1 å stille spørsmål på denne måten. Hva er din mening, burde alle svart "nei" i den tråden, dvs lyve dersom man egentlig mente "ja"? I såfall, hvorfor?

Jeg mener det var en tabbe å opprette tråden og at det mest anstendige er å ikke delta i en sånn avstemning. Det skrev jeg den gangen også om jeg husker rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Det stemmer vel ikke helt. Du har fyrt av noen meldinger du også. Blant annet til @gråstein. 

Jeg sa bare at jeg ønsket at han skulle stoppe å kommentere i innleggene mine fordi jeg liker ikke personlig hvordan han skriver til meg. Og jeg mente det ikke for å være frekk. Jeg brukte den taktikken fordi jeg ønsket å finne en ny taktikk med å behandle andre slik som jeg selv følte meg behandlet. 

Men dette emnet er et fortsatt ganske sårbart emne for meg desverre. For jeg ble ikke utestengt fra kvinneguiden og diskusjon før dette med siste bruddet. Og jeg har fortsatt et sår i hjerte over hvordan jeg opplevde at han gikk på. Det var veldig sårt etter så langt kontakt. Veldig vondt. Liker ikke å komme innpå det, men kom innpå det i annledning hvor vanskelig det var å være på et forum hvor en eks sitter samtidig og skriver på. Og dette er årsaken til utestengelsen. Jeg slet med selve dumpemåten, selvklandringen, og alt det der. Var så mye som skjedde på de forumene at det gjorde saken bare veldig vanskelig og såret tungt å hele. Det er kanskje vanskelig for andre å se det, og forstå det, før de opplever det. Det ble et offentlig brudd. Hvor alt ble skrevet offentlig om på en måte både fra hans kant og fra min. Han skrev innlegg om meg, og jeg om han. Han traff meg imellom dette noen ganger. Og det var bare et utrolig rot der inne.  Og så satt jeg igjen og skjønte ingenting av alt sammen. Det ble et kaos. Jeg følte meg som den som var skyld i bruddet, men samtidig så følte jeg at jeg ikke var. Alt ble vanskelig. Jeg følte meg også skyldig i at han ikke ville ta en eneste samtale med meg, og at han satt på forumet og skrev om meg som et dårlig menneske. Jeg slet med hele bruddet. Men jeg burde jo tatt avstand fra forumene for da hadde jeg aldri blitt utestengt. Men forum og kjærlighetssorg , og på forum med den brukeren som ignorerer meg rett etter en sexøkt ble jo helt feil den gang. Jeg burde ha håndtert det bedre med å holde unna forumet siden han var aktiv der da. Og jeg skulle gitt mer blaffen i hva han måtte si / mene om meg. 

Burde ikke skrive om dette mer, men jeg kommer innpå siden noen sier at det må være noe med adferden min som gjør at jeg ble kastet ut av to forumer. Sier i annledning når det skjedde. Rett etter et sårt brudd der jeg ligger gråtende på sofaen. Dette skjedde med det samme bruddet skjeddet altså. Husker hvor vondt det var. Og jeg var ikke et følelsesmessig kaos i tankene, deprimert og lei meg da det var nytt. Jeg var virkelig langt nede. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg mener det var en tabbe å opprette tråden og at det mest anstendige er å ikke delta i en sånn avstemning. Det skrev jeg den gangen også om jeg husker rett.

Det sa alle. 

Igjen, det var Mina1 som introduserte begrepet, og i tråden kalte hun ColaZero og Trine dramaqueens. Å framstille det som at Mina1 ble urettferdig behandlet blir å snu det hele på hodet. Mina1 er godt over 40, og mer enn voksen nok til å skulle ta ansvar for egen oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men okey: er jeg et plagsomt menneske for folk så holder jeg meg unna dette forumet. Jeg orker ikke mer å sitte å argumentere for å fortelle hvem jeg er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, laban skrev:

Alle kan skrive i trådene her, så lenge ikke admin griper inn. En tråd som ingen skriver i, dør raskt, fordi den forsvinner fra førstesiden.

Beklager laban. Leser at du skriver mye bra. Men jeg ble bare helt i forsvarsmodus ovenfor alt og alle omtrent. Jeg sier unnskyld Laban. Jeg er helt på hugget etter at jeg tror lett folk er ute etter meg. Tenker at nesten hele massen er ute etter meg men jeg ser at du er inne på mye bra skrevet i tråden her. Har ikke fått så mye med av hvem som skriver hva. Er noen brukere jeg alltid kjenner helt igjen men ikke alle. Mistet litt kontrollen over nickene. Og det er høyst beklagelig. 

 

1 time siden, Gargamel skrev:

Stemmer ikke. Det var en lang, lang tråd i oktober hvor flere prominente nick mente at @Mina1 var en dramaqueen. Jeg skjønte aldri hvorfor det var viktig å trumfe gjennom den ordbruken. 

Noen synes det er greit å bli kalt "tjukken" også, men hvis man merker at det ikke er ok så får man la være. Det er sånn jeg tenker. 

Ja du er mildere og aldri en som kommer med et språk som er ubehagelig. Jeg oppfatter desverre enkelte måter å prate eller skrive på som ubehagelig men aldri gjort det med deg. Du kan være uenig med meg i ting men du skriver det på en måte som er helt greit. Og som jeg ikke oppfatter som surt og krasst. Og da kommer jeg ikke i det forsvarsmoduset i det hele tatt. Og da er det mye enklere synes jeg. Jeg sliter mer når noen er krasse og da får jeg et tankekjør med både selvbereidelser og repeterende tanker. Det er noe med ordsettingen. 

Ellers er jo det egentlig fint av folk å si at man ønsker meg vel. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

 

52 minutter siden, Kayia skrev:

Det sa alle. 

Igjen, det var Mina1 som introduserte begrepet, og i tråden kalte hun ColaZero og Trine dramaqueens. Å framstille det som at Mina1 ble urettferdig behandlet blir å snu det hele på hodet. Mina1 er godt over 40, og mer enn voksen nok til å skulle ta ansvar for egen oppførsel.

Det var en annen bruker som introduserte begrepet før tråden ble opprettet, men whatever. 

Alle må ta ansvar for egen oppførsel. 

1 time siden, laban skrev:

Joda, men det er uansett ikke nok til å være "et massivt angrep". 

Åpenbart ikke. Mulig dere viser til noe jeg ikke har lest,  men jeg har bare påstått at det kan bli for massivt når for mange gir saklig kritikk på en gang.

De aller fleste innleggene er greie hver for seg, men når det blir fryktelig mange og man tilsetter 10% troll så blir det litt Jurassic Park. 

Uansett så har jeg vel fått frem poenget mitt nå for de som måtte være interessert. Det er omtrent ingen som er enige med meg her. Kanskje folk passer ekstea nøye på fremover så jeg ikke skal få rett. Det er bedre enn ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig og det er ikke nødvendig at det lages nok en uuuuuuueeeeeeendeeeeeliiiiiiiig laaaaaaang, repeteeeeeeerende og uuuuuuuuuinteressant tråd om alt annet for å besvare spørsmålet ditt. Men når jeg tenker meg om var vel nettopp det hensikten med hele opprettelsen av tråden......

Anonymkode: bbf3f...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gargamel skrev:

Det var en annen bruker som introduserte begrepet før tråden ble opprettet, men whatever. 

Det stemmer, og det var den jeg husket. Avstemningen hadde jeg glemt og ikke deltatt i, av samme grunn som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gargamel skrev:

Åpenbart ikke. Mulig dere viser til noe jeg ikke har lest,  men jeg har bare påstått at det kan bli for massivt når for mange gir saklig kritikk på en gang.

De aller fleste innleggene er greie hver for seg, men når det blir fryktelig mange og man tilsetter 10% troll så blir det litt Jurassic Park. 

Uansett så har jeg vel fått frem poenget mitt nå for de som måtte være interessert. Det er omtrent ingen som er enige med meg her. Kanskje folk passer ekstea nøye på fremover så jeg ikke skal få rett. Det er bedre enn ingenting. 

Jeg synes du har kommet med viktige synspunkter i denne diskusjonen. Viktig å ikke glemme hvor massivt det kan bli når mange reagerer negativt samtidig. Jeg er imidlertid også enige med dem som mener at Mina må ta mer ansvar for det kaoset hun selv skaper. 

Til Mina: Dersom man ikke skulle gi deg negative tilbakemeldinger på en del av det du har skrevet på dol, så ville det for meg innebære en nedvurdering av dine evner og forutsetninger for å delta i debatter. Det er vanskelig å forstå hvorfor du ikke i litt større grad også klarer eller velger å se din egen atferd i et litt større perspektiv. 

Anonymkode: 89a99...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gargamel skrev:

 

Det var en annen bruker som introduserte begrepet før tråden ble opprettet, men whatever. 

Alle må ta ansvar for egen oppførsel. 

Åpenbart ikke. Mulig dere viser til noe jeg ikke har lest,  men jeg har bare påstått at det kan bli for massivt når for mange gir saklig kritikk på en gang.

De aller fleste innleggene er greie hver for seg, men når det blir fryktelig mange og man tilsetter 10% troll så blir det litt Jurassic Park. 

Uansett så har jeg vel fått frem poenget mitt nå for de som måtte være interessert. Det er omtrent ingen som er enige med meg her. Kanskje folk passer ekstea nøye på fremover så jeg ikke skal få rett. Det er bedre enn ingenting. 

Jeg er så enig med deg Gargamel. Men jeg har  gitt opp å si min mening. Folk har mer respekt for deg enn en anonym. 

Anonymkode: 18289...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mina1 skrev:

Beklager laban. Leser at du skriver mye bra. Men jeg ble bare helt i forsvarsmodus ovenfor alt og alle omtrent. Jeg sier unnskyld Laban.

Det går helt greit Mina, jeg tar ikke alt dette personlig.  Jeg går bare litt i forsvar på de faste DOL-brukernes vegne når vi framstilles som en frekk mobb.  Mange av de som har svart deg, har forsøkt å hjelpe deg. 

Jeg har likevel ingen problemer med å forstå at det oppleves voldsomt når man får en hel haug omtrent likelydende svar på et sårt tema.  Men jeg tror ikke løsningen ligger i å ta det opp flere ganger og forklare seg enda mer, jeg tror det er bedre å legge lokk på saken og tenke på / skrive om helt andre ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg sa bare at jeg ønsket at han skulle stoppe å kommentere i innleggene mine fordi jeg liker ikke personlig hvordan han skriver til meg. Og jeg mente det ikke for å være frekk. Jeg brukte den taktikken fordi jeg ønsket å finne en ny taktikk med å behandle andre slik som jeg selv følte meg behandlet. 

Men dette emnet er et fortsatt ganske sårbart emne for meg desverre. For jeg ble ikke utestengt fra kvinneguiden og diskusjon før dette med siste bruddet. Og jeg har fortsatt et sår i hjerte over hvordan jeg opplevde at han gikk på. Det var veldig sårt etter så langt kontakt. Veldig vondt. Liker ikke å komme innpå det, men kom innpå det i annledning hvor vanskelig det var å være på et forum hvor en eks sitter samtidig og skriver på. Og dette er årsaken til utestengelsen. Jeg slet med selve dumpemåten, selvklandringen, og alt det der. Var så mye som skjedde på de forumene at det gjorde saken bare veldig vanskelig og såret tungt å hele. Det er kanskje vanskelig for andre å se det, og forstå det, før de opplever det. Det ble et offentlig brudd. Hvor alt ble skrevet offentlig om på en måte både fra hans kant og fra min. Han skrev innlegg om meg, og jeg om han. Han traff meg imellom dette noen ganger. Og det var bare et utrolig rot der inne.  Og så satt jeg igjen og skjønte ingenting av alt sammen. Det ble et kaos. Jeg følte meg som den som var skyld i bruddet, men samtidig så følte jeg at jeg ikke var. Alt ble vanskelig. Jeg følte meg også skyldig i at han ikke ville ta en eneste samtale med meg, og at han satt på forumet og skrev om meg som et dårlig menneske. Jeg slet med hele bruddet. Men jeg burde jo tatt avstand fra forumene for da hadde jeg aldri blitt utestengt. Men forum og kjærlighetssorg , og på forum med den brukeren som ignorerer meg rett etter en sexøkt ble jo helt feil den gang. Jeg burde ha håndtert det bedre med å holde unna forumet siden han var aktiv der da. Og jeg skulle gitt mer blaffen i hva han måtte si / mene om meg. 

Burde ikke skrive om dette mer, men jeg kommer innpå siden noen sier at det må være noe med adferden min som gjør at jeg ble kastet ut av to forumer. Sier i annledning når det skjedde. Rett etter et sårt brudd der jeg ligger gråtende på sofaen. Dette skjedde med det samme bruddet skjeddet altså. Husker hvor vondt det var. Og jeg var ikke et følelsesmessig kaos i tankene, deprimert og lei meg da det var nytt. Jeg var virkelig langt nede. 

Det er ikke sånn på et forum at du selv velger hvem som skal få lov til å svare. 

Anonymkode: 68f9f...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...