Gå til innhold

Dagens morsomme :D


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Mina1 skrev:

Takk snille gode stjernestøv <3 :) . Hele deg er så vakker!. 

Iblant så blir man stresset... Jeg har slike dager også. Iblant er jeg skikkelig stresset. Og de dagene har du sett hvordan jeg tar av her inne med følelsene mine... huff.. Men så kommer jeg meg litt opp igjen, og det er godt iblant. Man ramlet, og klatrer, og ramler og klatrer oppover hele livet. Livet er ikke enkelt alltid. Men stjernestøv : vi må løfte blikket oppover - sto på nettet at det hjalp for å få opp humøret. 

Håper at du føler deg fort rolig og at du får det bra igjen så fort som mulig. Å være stresset er ikke kjekt. 

Å tusen takk <3 Men vet nå ikke det da ;) 

Ja vi kan vel alle bli stresset, det er endel av livet å svinge opp og ned. Ja vi får løfte blikket :) 

Takk for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å tusen takk <3 Men vet nå ikke det da ;) 

Ja vi kan vel alle bli stresset, det er endel av livet å svinge opp og ned. Ja vi får løfte blikket :) 

Takk for det. 

Ja, det kan vi alle bli. Jeg kjenner meg igjen i deg, Stjernestøv. <3. Jeg er slik selv: kan gå rundt å stresse veldig iblant, og hodet er full av tanker. 

I går så var det nok en gang noen som fortalte meg at jeg er en så utrolig alletiders topp personlighet. Er litt sjokket for inni hodet mitt har jeg veldig mye som jeg iblant stresser med, men det sees tydeligvis ikke utenpå. Jeg skjuler det. Men det er jo godt å tenke på at jeg klarer å skjule det såpass at folk tror at jeg er så glad, og så positiv. Får ofte høre at mer positiv menneske finner man ikke så lett, og at folk blir i godt humør av å bare se meg.... og at humøret mitt har et smittende effekt..... Hahaha , må le litt av den fordi jeg later som om jeg er glad når jeg er trist osv :D .Men jeg er iallefall omtalt av de som jeg omgås som en positiv, snill, blid, og allertiders topp dame med fin fremtreden og adferd ;) . Men for dem så later jeg som om alt er okey. . Men her inne så later jeg ikke engang... her skriver jeg det som plager meg ofte. Og det har jeg gjort litt for mye. . Men i virkeligheten så skjuler jeg det og later som om alt er helt topp.. Det er meg i sitt nøtteskall. 

Vi får løfte blikket oppover stjernestøve :) . Alt blir bra, sies det ;) 

Jeg tror meg og deg er ganske like på mange måter stjernestøv. Jeg kjenner meg så igjen i ditt vesen. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, det kan vi alle bli. Jeg kjenner meg igjen i deg, Stjernestøv. <3. Jeg er slik selv: kan gå rundt å stresse veldig iblant, og hodet er full av tanker. 

I går så var det nok en gang noen som fortalte meg at jeg er en så utrolig alletiders topp personlighet. Er litt sjokket for inni hodet mitt har jeg veldig mye som jeg iblant stresser med, men det sees tydeligvis ikke utenpå. Jeg skjuler det. Men det er jo godt å tenke på at jeg klarer å skjule det såpass at folk tror at jeg er så glad, og så positiv. Får ofte høre at mer positiv menneske finner man ikke så lett, og at folk blir i godt humør av å bare se meg.... og at humøret mitt har et smittende effekt..... Hahaha , må le litt av den fordi jeg later som om jeg er glad når jeg er trist osv :D .. Men her inne så later jeg ikke engang... her skriver jeg det. Men i virkeligheten så skjuler jeg det og later som om alt er helt topp.. Det er meg i sitt nøtteskall. 

Vi får løfte blikket oppover stjernestøve :) . Alt blir bra, sies det ;) 

Det er jo godt å høre slike ting da :) Jeg var veldig positiv i noen år, da følte jeg meg frisk. Men viser sjeldent på utsiden hvordan jeg har det på innsiden,men da viste jeg at jeg var glad og folk sa jeg var så positiv. Det var noen herlige år! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er jo godt å høre slike ting da :) Jeg var veldig positiv i noen år, da følte jeg meg frisk. Men viser sjeldent på utsiden hvordan jeg har det på innsiden,men da viste jeg at jeg var glad og folk sa jeg var så positiv. Det var noen herlige år! 

Det er herlig å kunne føle seg positiv.  Jeg tror at det er flere enn man aner som sliter litt med negative tanker mer eller mindre. Men tror du er veldig lik meg: slik som forsøker å skjule det på utsiden med å være ekstra smilende og virke glad. 

Det morsomme er jo at på en dårlig dag så sier en person til meg: Ditt humør er smittende, blir alltid så glad av å se nettopp deg for du stråler positivt og du er alltid så blid. Smittende humør liksom? :D hahahaha Tror ikke de ville hatt det humøret jeg egentlig har iblant ;) . 

Du virker alltid så blid og positiv her inne stjernestøv. Jeg får inntrykk av at du er mye glad og positiv. 

Vi er tilsyvende og sist bare noen mennesker også. Og mennesker er sårbare. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mina1 skrev:

Det er herlig å kunne føle seg positiv.  Jeg tror at det er flere enn man aner som sliter litt med negative tanker mer eller mindre. Men tror du er veldig lik meg: slik som forsøker å skjule det på utsiden med å være ekstra smilende og virke glad. 

Det morsomme er jo at på en dårlig dag så sier en person til meg: Ditt humør er smittende, blir alltid så glad av å se nettopp deg for du stråler positivt og du er alltid så blid. Smittende humør liksom? :D hahahaha Tror ikke de ville hatt det humøret jeg egentlig har iblant ;) . 

Du virker alltid så blid og positiv her inne stjernestøv. Jeg får inntrykk av at du er mye glad og positiv. 

Vi er tilsyvende og sist bare noen mennesker også. Og mennesker er sårbare. 

Ja det er herlig å føle seg positiv, det er sikkert :) 

Jeg blir noen ganger litt fjern da, får ikke med meg hva folk sier...men tror ikke de legger merke til det bortsett fra min ene sønn og mor mi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er herlig å føle seg positiv, det er sikkert :) 

Jeg blir noen ganger litt fjern da, får ikke med meg hva folk sier...men tror ikke de legger merke til det bortsett fra min ene sønn og mor mi. 

Jeg er sånn selv... kan bli litt fjern.. foreks... hvis jeg har for mye å tenke på... Jeg må konsentrere meg på enkelte dager.. Jeg forsøker så godt jeg kan, men iblant så blir jeg veldig sliten. 

Det er gøy når man får litt positivt i livet. Det er det som hjelper for å holde seg sterk føles det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg er sånn selv... kan bli litt fjern.. foreks... hvis jeg har for mye å tenke på... Jeg må konsentrere meg på enkelte dager.. Jeg forsøker så godt jeg kan, men iblant så blir jeg veldig sliten. 

Det er gøy når man får litt positivt i livet. Det er det som hjelper for å holde seg sterk føles det :) 

Ja bale det å være sliten.

Det hjelper på med positive opplevelser :) Det er jo alltid noe å glede seg over i hverdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja bale det å være sliten.

Det hjelper på med positive opplevelser :) Det er jo alltid noe å glede seg over i hverdagen. 

Det er sant. Det er alltid noen gleder å finne i det hverdagslige liv :) . Er utrolig hvor mye bare å høre på en låt, eller se en film eller et glass brus / kopp kaffe kan bety i seg selv .. bare det kan gjøre meg veldig glad :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mina1 skrev:

Det er sant. Det er alltid noen gleder å finne i det hverdagslige liv :) . Er utrolig hvor mye bare å høre på en låt, eller se en film eller et glass brus / kopp kaffe kan bety i seg selv .. bare det kan gjøre meg veldig glad :) 

Ja sant, hverdagens små gleder :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja sant, hverdagens små gleder :) 

Sant det stjernestøv :) . Jeg er så glad så glad ... Har daim i kjøleskapet .. en liten hverdagsglede :D , som jeg egentlig skulle vente med til helgen ;) . Men iblant har man lov... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Sant det stjernestøv :) . Jeg er så glad så glad ... Har daim i kjøleskapet .. en liten hverdagsglede :D , som jeg egentlig skulle vente med til helgen ;) . Men iblant har man lov... 

Det er godt :) Har sluttet med sjokolade jeg, tok en yogurt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cilie skrev:

Så flink du har vært👏

Takk for det :) Det hjelper å ikke gå på ap, da er jeg sulten hele tiden. Jaja tar jo om kvelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er godt :) Har sluttet med sjokolade jeg, tok en yogurt. 

Flinke deg <3 :) . Du er forbildet mitt stjernestøv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...