Gå til innhold

Musikk.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aspergers Inc.
5 minutter siden, Mina1 skrev:

Herlig med musikk, stjernestøv <3 :) . Elsker det!!! 

La oss nå få litt skikkelig metal her!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mina1 skrev:

Herlig med musikk, stjernestøv <3 :) . Elsker det!!! 

Hørte mye på det i ungdommen :) Liker det fremdeles :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Aspergers Inc. skrev:

La oss nå få litt skikkelig metal her!

 

Nyt musikken! . 

53 minutter siden, stjernestøv skrev:

 

Herlig :). Skal finne noen låter etter at jeg har trent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nydelig den <3 

Ja <3... gamle minner fra ungdomstiden. Husker at jeg og venninnene mine hørte en låt om igjen og om igjen da vi var i 15 års alderen.. :) Denne :  

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja <3... gamle minner fra ungdomstiden. Husker at jeg og venninnene mine hørte en låt om igjen og om igjen da vi var i 15 års alderen.. Denne :

 

Ja masse fine fra ungdomstiden :) Hørte bare på disse i forbifarten jeg da, men nå syns jeg de er fine <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja masse fine fra ungdomstiden :) Hørte bare på disse i forbifarten jeg da, men nå syns jeg de er fine <3 

Lå feil link ut i begynnelsen: det var "the actor" som vi hørte på. Michael Learns To Rock var flinke. Husker meg og min bestevenninne satt å så på de på en musikk-kanal på tv som de spillte mye på... Og så synes vi at en av de i gruppen var så søt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Lå feil link ut i begynnelsen: det var "the actor" som vi hørte på. Michael Learns To Rock var flinke. Husker meg og min bestevenninne satt å så på de på en musikk-kanal på tv som de spillte mye på... Og så synes vi at en av de i gruppen var så søt ;) 

Ja den er jo veldig kjent :) Her spilte vi alt mulig av forskjellige sjangere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja den er jo veldig kjent :) Her spilte vi alt mulig av forskjellige sjangere :) 

Det er sant :) . Husker du denne:  Minner tilbake til 15 års alderen dette :D : 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Det er sant :) . Husker du denne:  Minner tilbake til 15 års alderen dette :D : 

 

Ja den hørte jeg mye på :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Sjølvdigger sang ;) 

Haha faktisk helt enig :D . Husker jeg hørte på den låten da jeg var tenåring, og jeg var helt inlove i Chesney Hawkes.. men fy for en sjølvdiggertekst  ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...