Gå til innhold

Gledestråden.. !!!


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Det samme her : min aller største glede i livet er mine barn :wub:. Ingenting kan måle seg med det. 

Å få folk til å smile gir alltid en god følelse. Å glede andre gir også en glede. 

Gleder meg veldig til vår også. :) . Den er like om hjørne!!!. Herlig med helg nå!!!!

Høres ut som en ordentlig herlig dag :) I Sverige? Barna er det viktigste som fins :wub:

Ja, i Sverige. Tok båten til Strømstad, mye godt i taxfree butikken:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, emilie321 skrev:

Ja, i Sverige. Tok båten til Strømstad, mye godt i taxfree butikken:P

 

Høres herlig ut :) . Er koselig med slike småturer iblant. Så koselig at dere koste dere. Tur med barn er det koseligste man kan gjøre :wub:

Blir ikke ferietur på meg til sommeren, men jeg tenker på å bare ta å gjøre noe koselig i disktriktet. Og bare en slik liten båttur i seg selv kan være koselig. Hadde jeg bodd i Oslo så hadde jeg nok tatt båten over til Strømstad iblant. Hadde også tatt båtturer til Kiel og Danmark. Tror det er ganske mye billigere med slike turer der enn hva det er herfra jeg bor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...