Gå til innhold

Vallergan.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
21 timer siden, Xtra skrev:

Da har du skjønt mer enn de fleste her, tror jeg.

Jeg har trodd at de fleste gamle brukerne for lengst hadde oppdaget dette.

Anonymkode: 705b9...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har trodd at de fleste gamle brukerne for lengst hadde oppdaget dette.

Anonymkode: 705b9...dc9

Sikkert 4-5 uker siden jeg oppdaget det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På ‎13‎.‎03‎.‎2018 den 21.53, Lillemus skrev:

Jeg har skjønt at han er her inne og mener å ha gjenkjent ett innlegg eller to, men har ikke lagt merke til hvilket nick han evt. bruker. :) 

Tror jeg skjønte det nesten fra første stund jeg. Kjenner igjen skrivestilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har trodd at de fleste gamle brukerne for lengst hadde oppdaget dette.

Anonymkode: 705b9...dc9

Det trodde jeg også. Jeg trodde at det jeg selv skjønte, skjønte alle andre også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Jeg har stadig ikke skjønt det men jeg mistenker AnonymBruker... Det er jo synd. Jeg spør meg selv om hvorfor en fagperson her ikke svarer som ekspert.

Når det gjelder Vallergan, er min erfaring at jeg kan få enn ganske seriøs hangover, spes om jeg tar den for seint. De tilrår et par timer før sengetid.

Endret av FjellOgDalar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er innom her omtrent daglig, og skjønner ikke hvem NHD er. Kan ikke noen si det, eller må alle være så hemmelighetsfulle?

Anonymkode: 6aadf...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er innom her omtrent daglig, og skjønner ikke hvem NHD er. Kan ikke noen si det, eller må alle være så hemmelighetsfulle?

Anonymkode: 6aadf...938

Hvis han vil at folk skal vite det kan han vel si det selv. 

Anonymkode: 1571d...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Jeg har stadig ikke skjønt det men jeg mistenker AnonymBruker... Det er jo synd. Jeg spør meg selv om hvorfor en fagperson her ikke svarer som ekspert.

Når det gjelder Vallergan, er min erfaring at jeg kan få enn ganske seriøs hangover, spes om jeg tar den for seint. De tilrår et par timer før sengetid.

Grunnen til at han ikke lenger svarer som ekspert er nok at han ikke lenger har samarbeidsavtale med Egmont, som eier forumet. Synes det er flott han er tilbake. Setter også stor pris på andre uoffisielle fagpersoner som gir gode innspill her inne, som motorPrøysen og xBellax. 

Anonymkode: de102...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han vil at folk skal vite det kan han vel si det selv. 

Anonymkode: 1571d...6d5

Jeg tipper han ønsker å svare når han selv vil og ikke ønsker at det er noen forventning her om at han svarer. Det ville også vært helt urimelig all den tid han ikke jobber her. 

Jeg håper bare han fortsetter å titte innom når han selv ønsker, selv om det beste selvfølgelig hadde vært om han var ansatt her og i «formell rolle.»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...