Gå til innhold

Mye rart


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 4/14/2018 den 9.54, AnonymBruker skrev:

Er han sluttet? Er det offisielt ?

Jeg går bare innom her iblant for å se hva folk flest snakker om i våre dager.

Er du tidligere langtidsinnlagt her?

Anonymkode: 6533b...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 10.50, laban skrev:

Han har gått av med pensjon og er ikke her som "offisiell" fagperson under fullt navn.

Han kan ha gått av med førtidspensjon, men hvorfor i all verden dette hemmelighetskremmeriet omkring det da? Det er jo ikke noe å skjule, om det er grunnen til hans plutselige avgang her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, Lillemus skrev:

Han kan ha gått av med førtidspensjon, men hvorfor i all verden dette hemmelighetskremmeriet omkring det da? Det er jo ikke noe å skjule, om det er grunnen til hans plutselige avgang her inne.

Jeg synes man skal respektere forsøket på å unngå diskusjon av detaljene her inne. 

Anonymkode: 5d961...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes man skal respektere forsøket på å unngå diskusjon av detaljene her inne. 

Anonymkode: 5d961...c49

Om man bare kunne sagt at han har gått av med pensjon hadde det jo ikke vært noen grunn til diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, Lillemus skrev:

Om man bare kunne sagt at han har gått av med pensjon hadde det jo ikke vært noen grunn til diskusjoner.

Vi har jo strengt tatt ikke noe med det da.. 

Anonymkode: d94f4...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 minutter siden, Lillemus skrev:

Om man bare kunne sagt at han har gått av med pensjon hadde det jo ikke vært noen grunn til diskusjoner.

Og når det ikke er sånn det har blitt fremstilt, så er det sannsynligvis gode grunner til det..

 

Anonymkode: 5d961...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje laban har en aldeles så liten ""crush" i nhd..?

Anonymkode: af3f6...4fd

På ingen måte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 timer siden, Lillemus skrev:

Om man bare kunne sagt at han har gått av med pensjon hadde det jo ikke vært noen grunn til diskusjoner.

Det ble sagt at han var sykmeldt og selv skrev han at han hadde et håp om å komme tilbake. Da må man regne med at valget om å gå av med pensjon kom  senere.

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man diskuterer jo så mange forskjellige ting. Folk forlanger sannheten om tingene i dag og det synes jeg er bare bra.Det er så mange som ikke får hjelpen de trenger også i Norge tror jeg. 

Synes han virket som del av en veldig god faglig tradisjon. Men forumet her har kanskje fått nye funksjoner for brukerene og/ eller hva som feiler folk er mye mere alvorligere nå enn før? At man bør til lege og ikke bruke tid på prat.?

Anonymkode: 99f39...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle mennesker har bare sine egne troer om alt,  tror jeg. Hva jeg har reflektert over i tiden jeg var inne. her. Kanskje hva gjør mellom menneskelig forståelse ofte så vanskelig.

Anonymkode: 99f39...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har med holdninger i samfunnet å gjøre tror jeg. Alt som har med psykisk lidelse er stigma mer enn noen gang. Det virker jo som om så mange opplever seg rundlurt av hva som virker som psykotiske personer av mye som er media. Og mye er mørketall tror jeg. Ingen synes det er gøy å bli lurt. Men ingen er vel mere utsatte enn syke og sykdom kan ramme alle.

Anonymkode: 99f39...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...