Gå til innhold

Å angre på feil som ble begått i fortiden


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Jeg mener. Enkelte mennesker er jo bare en ulykke for menneskeheten. Og det vi jo aldri komme til å tilgi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Det kan virke som absolutt alt betegnes som " personlige feil" i dag. Det er stor synd på alle som kommer i skade for å begå alle typer feil synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1

Jeg har kommet på en ny tanke som kom de siste to dagene. Og det er : " Jeg tror at det er en mening i at enkelte feil blir begått , og at noen av de oppsto pga situasjoner, og omstendigheter som ikke var bra i utgangspunktet., derfor så er det viktig å ikke dømme seg selv for de feil en begikk når man har gjort sitt beste med å unnskylde det eller forsøke å unnskylde det. Viktig å forsøke å lære av det. 

Jeg har dømt meg selv nord og ned, og lurt på om jeg  kunne fikset det slik jeg ikke opplevde brudd om jeg bare hadde klart å oppført meg slik og slik, latt vært å bli stresset i visse situasjoner, og hvis jeg hadde sagt ditt og datt istedet for det, osv.... Men har kommet frem til at det er nok ikke hva det går i. Det er nok helt andre ting. Alt var feil i utgangspunktet, og derfor oppsto mine feil, og den andre part var ikke feilfri heller. Og alt ble et stort kluss.  Dersom jeg hadde oppført meg anderledes så ville det nok garantert endt uansett. 

De to siste dagene har vært herlige. Jeg har sluttet å dømme meg selv. :) . Viktig å leve her og nå, og gi rom for det som er bra i livet :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...