Gå til innhold

Hvor mange avvisninger skulle til for at du ville gitt opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du barn skaff deg det på egen hånd. Annet kan komme naturlig etterhvert.

Jeg tror dette har ordnet seg ganske naturlig for trådstarter.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er alle ofre for politikerne sin skalting og vraking og politikk er blitt de rikes lekegrind.

Denne tråden handler om sjekking / dating. Hva har det med politikernes handlinger å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
14 timer siden, laban skrev:

Jeg tror dette har ordnet seg ganske naturlig for trådstarter.

Denne tråden handler om sjekking / dating. Hva har det med politikernes handlinger å gjøre?

Ja, det har ordnet seg for trådstarter siden den gang ;) 

Anonymkode: 0d6ce...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du barn skaff deg det på egen hånd. Annet kan komme naturlig etterhvert.

Vi er alle ofre for politikerene sine skalting og vraking og politikk er blitt de rikes lekegrind.

Anonymkode: 769a8...599

Bortsett fra Større og et par til, er politikerne så rike?

Anonymkode: 067a6...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2018 den 1.05, emilie321 skrev:

Jeg har ennå ikke turt å gå inn på noen dating sider, så jeg har vel kanskje gitt opp før jeg har begynt.

Vet nøyaktig hvordan det er å føle at man ikke våger. Jeg følte det samme. Jeg slet veldig med å våge dating. Jeg våget å opprette profil, men slet med å våge å møte noen. Var redd for å ikke bli likt, selv om man skulle tro at det ikke er noe å væfre redd for. Jeg var redd for selvtilliten min. 

Etter å ha pleiet meg selv ekstra mye uten dating, så ble jeg plutselig klar for å ta steget igjen. Jeg synes at det gikk ganske bra pga pausen som jeg ga meg selv. Jeg ga meg selv tid istedet for det jeg hadde forsøkt tidligere. Altså jeg hadde forsøkt å styrte på dater rett etter brudd bare for å komme meg videre, og det var ikke lurt. Man behøver tid og man behøver å kjenne seg klar før man gjør det. 

Jeg hadde egentlig gitt fulstendig opp kjærligheten. Så jeg traff min kjæreste da jeg faktisk hadde gitt opp. Tok daten ikke høytidlig. Men så oppdaget jeg at han virket faktisk seriøs ovenfor meg, og ble gledelig overrasket. 

Anonymkode: 0d6ce...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet nøyaktig hvordan det er å føle at man ikke våger. Jeg følte det samme. Jeg slet veldig med å våge dating. Jeg våget å opprette profil, men slet med å våge å møte noen. Var redd for å ikke bli likt, selv om man skulle tro at det ikke er noe å væfre redd for. Jeg var redd for selvtilliten min. 

Etter å ha pleiet meg selv ekstra mye uten dating, så ble jeg plutselig klar for å ta steget igjen. Jeg synes at det gikk ganske bra pga pausen som jeg ga meg selv. Jeg ga meg selv tid istedet for det jeg hadde forsøkt tidligere. Altså jeg hadde forsøkt å styrte på dater rett etter brudd bare for å komme meg videre, og det var ikke lurt. Man behøver tid og man behøver å kjenne seg klar før man gjør det. 

Jeg hadde egentlig gitt fulstendig opp kjærligheten. Så jeg traff min kjæreste da jeg faktisk hadde gitt opp. Tok daten ikke høytidlig. Men så oppdaget jeg at han virket faktisk seriøs ovenfor meg, og ble gledelig overrasket. 

Anonymkode: 0d6ce...624

Så fint at det gikk bra for deg.

Saken er vel kanskje det at jeg ikke er helt klar ennå. Synes nok at jeg bør være litt mer stabil over tid før jeg begynner å date. Hvis jeg finner en så skal han jo kunne overleve i forholdet. Jobber med å bli bedre, men ting tar tydeligvis lang tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, emilie321 skrev:

Så fint at det gikk bra for deg.

Saken er vel kanskje det at jeg ikke er helt klar ennå. Synes nok at jeg bør være litt mer stabil over tid før jeg begynner å date. Hvis jeg finner en så skal han jo kunne overleve i forholdet. Jobber med å bli bedre, men ting tar tydeligvis lang tid. 

Det gikk bra for meg, men det krevde ekstremt mye hard jobbing med meg selv for å komme dit jeg er i dag. Det var ingen lett sak. Jeg jobber fortsatt med å bli bedre. 

Jeg håper på at det går bra for deg også. Vi er ingen perfekte, og den rette vil elske ditt indre jeg som den du er. 

 

Anonymkode: 0d6ce...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...