Gå til innhold

Føler meg ensom i dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ville sagt de kunne bare bråke, men ikke om natten :) 

Hehe... endelig kan jeg høre fulgekvitring ute igjen :D 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så tenk på de som bor på en bråkete plass midt i en storby til vanlig :D .Kan virkelig føle seg ensom selv om man hører høye lyder og bråk. Da er det bedre med fulgekvitring. Det er beroliggende i forhold til diskomusikken til Polakkene :D 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så tenk på de som bor på en bråkete plass midt i en storby til vanlig :D .Kan virkelig føle seg ensom selv om man hører høye lyder og bråk. Da er det bedre med fulgekvitring. Det er beroliggende i forhold til diskomusikken til Polakkene :D 

Anonymkode: f9b59...dd2

Jeg hadde nok ikke klart å bo i en storby, liker best rolige plasser i grunn :) Fuglekvitring er godlyder ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg hadde nok ikke klart å bo i en storby, liker best rolige plasser i grunn :) Fuglekvitring er godlyder ja :) 

Helt enig med deg :) . Fuglekvitring og lyder av naturen er herlig og avslappende. Føler meg ikke ensom lenger nå når støyen tok slutt. Så diskolyder kan få en til å bli minnet på at man skulle hatt en kjæreste eller at man har et savn... Livet er rart men sånn er det. Haha håper polakkene roer seg ned herretter ;) haha

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med deg :) . Fuglekvitring og lyder av naturen er herlig og avslappende. Føler meg ikke ensom lenger nå når støyen tok slutt. Så diskolyder kan få en til å bli minnet på at man skulle hatt en kjæreste eller at man har et savn... Livet er rart men sånn er det. Haha håper polakkene roer seg ned herretter ;) haha

Anonymkode: f9b59...dd2

Ja håper de roer seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja håper de roer seg :) 

Vi få håpe på det :) . Er polakker som de så er nok ikke Polen noe for meg :D .Det blir for bråkete. Men men sier ikke nei til en polakk dersom han er hyggelig ;)  hehe

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi få håpe på det :) . Er polakker som de så er nok ikke Polen noe for meg :D .Det blir for bråkete. Men men sier ikke nei til en polakk dersom han er hyggelig ;)  hehe

Anonymkode: f9b59...dd2

Ja :) Bor polakker her også, hyggelige og rolige de :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 15.4.2018 den 18.52, stjernestøv skrev:

Ja :) Bor polakker her også, hyggelige og rolige de :) 

Nå ble de helt stille igjen. Været ble litt kjøligere, og da ble de stille ;) . Hehe. Disse er veldig hyggelige også. Har ingenting negativt å si om de. Men de kan være litt støyende når været er varmt ;):D 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble de helt stille igjen. Været ble litt kjøligere, og da ble de stille ;) . Hehe. Disse er veldig hyggelige også. Har ingenting negativt å si om de. Men de kan være litt støyende når været er varmt ;):D 

Anonymkode: f9b59...dd2

Okay, godt de er rolige nå da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Okay, godt de er rolige nå da :) 

Hehe , det er de. :D . Hører ikke et pip ;) 

 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Okay, godt de er rolige nå da :) 

De er mulig ute å jobber nå ;) .Blir kanskje verre til helgen, men de pleier som oftest å være rolig i helger. Men er det solskinn og varmt til helgen så risikeres det at de setter på musikken igjen og sitter seg ut å prater høyt :D 

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De er mulig ute å jobber nå ;) .Blir kanskje verre til helgen, men de pleier som oftest å være rolig i helger. Men er det solskinn og varmt til helgen så risikeres det at de setter på musikken igjen og sitter seg ut å prater høyt :D 

Anonymkode: f9b59...dd2

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De er mulig ute å jobber nå ;) .Blir kanskje verre til helgen, men de pleier som oftest å være rolig i helger. Men er det solskinn og varmt til helgen så risikeres det at de setter på musikken igjen og sitter seg ut å prater høyt :D 

Anonymkode: f9b59...dd2

Ok. Må bare venne seg til det da visst ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

 

Ok. Må bare venne seg til det da visst ;) 

Hehe får kalle det "utelivsparty", hvis det samme skjer igjen. :D . Altså at jeg føler at jeg sitter inne på et utested uten at jeg gjør det. Var slik jeg følte det forrige helg :D haha .Men men nå synes jeg at det bare var morsomt, for først irriterte jeg meg grenseløst for så å få en ensom følelse, for så å lukke igjen vinduer og dører og da stoppet de plutselig å bråke med en gang slik at jeg kunne åpne opp igjen. Var litt komis haha.

Anonymkode: f9b59...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe får kalle det "utelivsparty", hvis det samme skjer igjen. :D . Altså at jeg føler at jeg sitter inne på et utested uten at jeg gjør det. Var slik jeg følte det forrige helg :D haha .Men men nå synes jeg at det bare var morsomt, for først irriterte jeg meg grenseløst for så å få en ensom følelse, for så å lukke igjen vinduer og dører og da stoppet de plutselig å bråke med en gang slik at jeg kunne åpne opp igjen. Var litt komis haha.

Anonymkode: f9b59...dd2

OK. Nyt det mens du kan :) Har vært på besøk nå og er kjempedårlig,var livredd på veien hjem for at jeg skulle falle sammen. Livet er faen meg et slit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2018 den 16.16, stjernestøv skrev:

OK. Nyt det mens du kan :) Har vært på besøk nå og er kjempedårlig,var livredd på veien hjem for at jeg skulle falle sammen. Livet er faen meg et slit. 

Stjernestøv: helgen har begynt. Polakkene er i full sving med musikk og fest igjen :D hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...