Gå til innhold

Smerte... råd noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde meg en løpetur igår, å merket et par timer etter det at jeg begynte å få vondt i magen - venstre side å i høyde med navlen. Kanskje litt under. 

Idag er det mye værre. Det kjennes ut som en skikkelig sting-følelse/eller noen som klyper inni magen min. Værre når jeg går og beveger meg. Noen som vet hva dette er? Blindtarmen er jo på høyre side. 

Gjerne kom med erfaringer rundt dette😃 vil gjerne slippe å gå til lege. 

Hilsen j 29

Anonymkode: 6dde6...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde meg en løpetur igår, å merket et par timer etter det at jeg begynte å få vondt i magen - venstre side å i høyde med navlen. Kanskje litt under. 

Idag er det mye værre. Det kjennes ut som en skikkelig sting-følelse/eller noen som klyper inni magen min. Værre når jeg går og beveger meg. Noen som vet hva dette er? Blindtarmen er jo på høyre side. 

Gjerne kom med erfaringer rundt dette😃 vil gjerne slippe å gå til lege. 

Hilsen j 29

Anonymkode: 6dde6...4fb

Milten sitter vel omtrent der - jeg ville gått til legen om det ikke gir seg i løpet av dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan ikke være muslelstrekk da etter løpinga? Tenkte jeg skulle vente å se an. Ikke blitt værre. Kommer i tak noen ganger, mest når jeg går. 

Anonymkode: 6dde6...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På ‎17‎.‎04‎.‎2018 den 14.44, AnonymBruker skrev:

Kan ikke være muslelstrekk da etter løpinga? Tenkte jeg skulle vente å se an. Ikke blitt værre. Kommer i tak noen ganger, mest når jeg går. 

Anonymkode: 6dde6...4fb

Gikk det over av seg selv?

Anonymkode: 71f6f...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...