Gå til innhold

Hvordan går man videre?


Andreaswell

Anbefalte innlegg

Jeg håper det ordner seg Andreswell. Bamseliten vil det slik. Snille mennesker fortjener bedre enn ett brudd midt oppi dette. Din kjære er heldig som har muligheten til å være med deg terapi for å forstå. Jeg tenker en slik time vil lette mye på trykket dere imellom. Terapien går jo på deg og dine ting så han trenger ikke utlevere seg om han ikke vil. Bare møte opp og lytte, stille spørsmål og være ett åpent sinn. Såpass fortjener ett langt samliv. Det er jo dumt å avslutte uten å ha fakta på bordet enn så lenge du vil. Bare si at han må gå med om det så er det siste han gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Soletti skrev:

Jeg håper det ordner seg Andreswell. Bamseliten vil det slik. Snille mennesker fortjener bedre enn ett brudd midt oppi dette. Din kjære er heldig som har muligheten til å være med deg terapi for å forstå. Jeg tenker en slik time vil lette mye på trykket dere imellom. Terapien går jo på deg og dine ting så han trenger ikke utlevere seg om han ikke vil. Bare møte opp og lytte, stille spørsmål og være ett åpent sinn. Såpass fortjener ett langt samliv. Det er jo dumt å avslutte uten å ha fakta på bordet enn så lenge du vil. Bare si at han må gå med om det så er det siste han gjør. 

Takk takk, og du har så rett :) Jeg får høre med behandler til uka om hvordan vi gjør det, og spørre ektefelle snart i stedet for å lete etter et passende tidspunkt som da blir lett for å ikke finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
15 timer siden, Andreaswell skrev:

Ja, behandler har sagt flere ganger at han kan være med men jeg vet ikke om han vil, burde egentlig bare spørre rett ut. Men akkurat nå som han ønsker «space» så føler jeg det kan bli litt sånn «hei kan du være med å høre hvor jævlig jeg har det, så kan du bli fordi det er synd på meg», om du skjønner. 

Han bør nok være med for å få slutt på at dere lever i hver deres verden. Tror den typen følelsesmessig avstand fort dreper forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...