Gå til innhold

HATER finvær :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker denne årstiden. Se blomstene komme og busken fra i fjor har doblet seg herlig. Men, like forbanna deprimert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sliter selv med sol og varme. får økt angst og uro ut av det selv :( Vil ha regn men viser jo ikke noe form for regn på værvarslingen jo. 

Anonymkode: a5d66...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker

Lurer på når f***skapet skal ta slutt ?.

Ser folk på nyhetene sitter mitt i solsteiken i 31 grader og syntes det er nydelig 😀.

Anonymkode: a0187...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Måte på til klaging. For skal alltid klage. Enten er det for kaldt, for varmt, for mye snø, for mye regn. 

Anonymkode: 7afa2...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Måte på til klaging. For skal alltid klage. Enten er det for kaldt, for varmt, for mye snø, for mye regn. 

Anonymkode: 7afa2...d6b

Haha, sant det, men har aldri klaget over kulde, snø eller regn 😀. Uansett så er 13 uker i Oslo uten særlig regn litt vel mye vær av den ene sorten.

Anonymkode: a0187...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter
På 21.4.2018 den 22.49, Trine skrev:

Så fort det blir litt varmegrader skal jo alle ut på tur. Om vinteren er folk mer inne. Nå kryr det av folk overalt.

Jepp. Sånn er det her også. Håpløst å sette seg ut på plattingen når alle naboene surrer rundt rett ved siden av. Men jeg liker ikke sol og sterk varme uansett, så jeg holder meg mest inne når det er på det verste. Ikke at jeg er så glad i kulde heller, for den del, men det er jo tross alt lettere å kle på seg så en holder varmen enn å overleve i solsteika og tropevarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, yellow ledbetter skrev:

Jepp. Sånn er det her også. Håpløst å sette seg ut på plattingen når alle naboene surrer rundt rett ved siden av. Men jeg liker ikke sol og sterk varme uansett, så jeg holder meg mest inne når det er på det verste. Ikke at jeg er så glad i kulde heller, for den del, men det er jo tross alt lettere å kle på seg så en holder varmen enn å overleve i solsteika og tropevarmen.

Jeg har heldigvis ingen naboer for tiden, men liker ikke sol og sterk varme jeg heller, så jeg er mye inne nå. Kom meg på fjellet en tur da, da fikk jeg endelig en tatt igjen litt søvn. Der var det mer behagelig sovetemperatur. Ja, er litt begrenset hvor mye man kan kle av seg. Jeg er jo generelt et vintermenneske. Mye mer aktiv om vinteren enn sommeren. Så det eneste er at det er litt lettere å trene hunder når man ikke får koldbrann så fort amn tar av seg vottene. Men nå er det jo for varmt til å trene dem, vi er jo så slappe alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Trine skrev:

Jeg har heldigvis ingen naboer for tiden, men liker ikke sol og sterk varme jeg heller, så jeg er mye inne nå. Kom meg på fjellet en tur da, da fikk jeg endelig en tatt igjen litt søvn. Der var det mer behagelig sovetemperatur. Ja, er litt begrenset hvor mye man kan kle av seg. Jeg er jo generelt et vintermenneske. Mye mer aktiv om vinteren enn sommeren. Så det eneste er at det er litt lettere å trene hunder når man ikke får koldbrann så fort amn tar av seg vottene. Men nå er det jo for varmt til å trene dem, vi er jo så slappe alle tre.

Det er så varmt her og, prøvde å sitte ute i dag men måtte bare gå inn. Blir jo helt surrete og tung i hodet,det er visst meldt litt regn på søndag. Skal bli forfriskende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er så varmt her og, prøvde å sitte ute i dag men måtte bare gå inn. Blir jo helt surrete og tung i hodet,det er visst meldt litt regn på søndag. Skal bli forfriskende. 

Her skulle det bli regn og tordenvær, og 29 grader i morgen kveld, men det er visst avlyst ser jeg. Eller, de 29 gradene gjelder fortsatt. Skal visst bli regn på søndagkveld og på dagen på mandag. Og da skal det også bli litt kaldere. Merker godt at gresspollen er i full spredning nå også. Det pleier bli bedre etter litt regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Her skulle det bli regn og tordenvær, og 29 grader i morgen kveld, men det er visst avlyst ser jeg. Eller, de 29 gradene gjelder fortsatt. Skal visst bli regn på søndagkveld og på dagen på mandag. Og da skal det også bli litt kaldere. Merker godt at gresspollen er i full spredning nå også. Det pleier bli bedre etter litt regn.

Ja vi trenger litt regn nå og litt kaldere,i dag var det for varmt...blir jo uvel. Får bare lyst å legge meg jeg da. Å du har pollenallergi? Det er en plage det og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja vi trenger litt regn nå og litt kaldere,i dag var det for varmt...blir jo uvel. Får bare lyst å legge meg jeg da. Å du har pollenallergi? Det er en plage det og. 

Ja, det blir jeg også. Orker nesten ikke gjøre noe. Hundene er jo helt grå i pelsen etter tur siden bakken er så tørr at sanden virvler rundt. Ja, mest gresspollen, men reagerer litt på alt annet pollen også. Varierer litt fra år til år, hvor mye jeg er plaget. Så har jeg endelig fått en nesespray som fungerer. Men kjenner det klør litt i øynene også, men det pleier å hjelpe om jeg skyller med saltvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er spådd litt regn til uken, håper ikke det blir avlyst. Så at kirken gikk ut med råd til folk om å be til Gud om regn, for håpe det hjelper selv om jeg ikke er religiøs :).

Anonymkode: a0187...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
9 timer siden, Trine skrev:

Ja, det blir jeg også. Orker nesten ikke gjøre noe. Hundene er jo helt grå i pelsen etter tur siden bakken er så tørr at sanden virvler rundt. Ja, mest gresspollen, men reagerer litt på alt annet pollen også. Varierer litt fra år til år, hvor mye jeg er plaget. Så har jeg endelig fått en nesespray som fungerer. Men kjenner det klør litt i øynene også, men det pleier å hjelpe om jeg skyller med saltvann.

Jeg fikk migrene i går, må være varmen som spiller inn der og. Det er godt du har medisin som hjelper da, sønnen min har og det og er så plaget. Hadde fått en spray han og, men har ikke tørt å bruke den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg fikk migrene i går, må være varmen som spiller inn der og. Det er godt du har medisin som hjelper da, sønnen min har og det og er så plaget. Hadde fått en spray han og, men har ikke tørt å bruke den. 

Ja, varmen spiller nok inn på hodepinen, men om det skal bli regn har kanskje lufta blitt mer trykkende også. Her blir visst regnet stadig forskøvet. Varmt i dag også, men akkurat nå er det ihvertfall litt overskyet. Tror ikke han trneger være redd for å ta allerginesespray, det er sånn annen nesespray man ikke skal ta for ofte. Det har også vært noen ganger jeg har tatt dobbel dose tabletter, men det kan jeg nesten ikke gå ut og anbefalle andre å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Trine skrev:

 Så har jeg endelig fått en nesespray som fungerer. Men kjenner det klør litt i øynene også, men det pleier å hjelpe om jeg skyller med saltvann.

Hvilken nesepray? Har nesten gitt opp slike. Potte tett ines i natt og villig til å prøve en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
23 minutter siden, Trine skrev:

Ja, varmen spiller nok inn på hodepinen, men om det skal bli regn har kanskje lufta blitt mer trykkende også. Her blir visst regnet stadig forskøvet. Varmt i dag også, men akkurat nå er det ihvertfall litt overskyet. Tror ikke han trneger være redd for å ta allerginesespray, det er sånn annen nesespray man ikke skal ta for ofte. Det har også vært noen ganger jeg har tatt dobbel dose tabletter, men det kan jeg nesten ikke gå ut og anbefalle andre å gjøre.

Ja varmen spiller nok inn, litt overskyet her og heldigvis. Håper det ikke blir så varmt som i går. Han er redd for all medisin, jeg tar jo otrivin fast...verre med det ja. Han syns ikke pillene hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Xtra skrev:

Hvilken nesepray? Har nesten gitt opp slike. Potte tett ines i natt og villig til å prøve en ny.

Dymista heter den :) Om du er skikkelig tett kan det være lurt å skylle med saltvann føst. Anbefaler phyziomer, for den spyler skikkelig. Saltvannspray funker ikke, syns jeg. Så fikk jeg beskjed på apoteket at det lønte seg å bøye hodet litt framover når man sprayer, for da fikk den visst best effekt. Uansett lurt å skylle med saltvann for å få ut litt pollenstøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja varmen spiller nok inn, litt overskyet her og heldigvis. Håper det ikke blir så varmt som i går. Han er redd for all medisin, jeg tar jo otrivin fast...verre med det ja. Han syns ikke pillene hjelper. 

Kjenner ei som er avhengig av nesespray, hun har prøvd å slutte noen ganger, men får skikkelig vondt i hodet og sånt hver gang, så da gir hun opp. Om ikke pillene hjelper, må han få noen andre piller. Hos meg er det kun aerius som fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
20 minutter siden, Trine skrev:

Kjenner ei som er avhengig av nesespray, hun har prøvd å slutte noen ganger, men får skikkelig vondt i hodet og sånt hver gang, så da gir hun opp. Om ikke pillene hjelper, må han få noen andre piller. Hos meg er det kun aerius som fungerer.

Ja jeg er nok avhengig jeg og, brukt i mange år. Ja han burde fått noe annet, orker vel ikke bryet med det. Da får han gå å renne i nesen og klø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...