Gå til innhold

Hvor sannsynlig tror du at det er et liv etter døden?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

På 21.4.2018 den 19.16, MxxM skrev:

Jeg tror det er som før man ble født. 

Enig . 

12 timer siden, laban skrev:

Det tror jeg også. Dessverre. Jeg blir positivt overrasket om det er noe mer.

Helt enig i dette. Tror det er ingenting etter døden. Det er derfor døden er skremmende og kjip. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
45 minutter siden, Mina1 skrev:

Enig . 

Helt enig i dette. Tror det er ingenting etter døden. Det er derfor døden er skremmende og kjip. 

Det skal bli deilig å slippe.

Anonymkode: b8b4f...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Livet.

Anonymkode: b8b4f...0b8

Hvordan kan du si noe sånnt? Tenk på alle som er glad i deg, og som du er glad i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Mina1 skrev:

Hvordan kan du si noe sånnt? Tenk på alle som er glad i deg, og som du er glad i....

Det er snart ingen igjen.

Anonymkode: b8b4f...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er snart ingen igjen.

Anonymkode: b8b4f...0b8

Jeg kan fortelle deg noe. Etter at barna mine ble voksne, så har jeg blitt mye alene for første gang i mitt liv. Jeg har ingen venner på fritiden. Litt min egen skyld fordi jeg sliter med å stole på folk , og jeg har blitt mye utstøtt før. Men jeg er allikevel glad i livet. Jeg vil aldri gi opp livet tross at jeg er singel, venneløs, og har mine problemer. 

Har du noen interesser som kan gi deg glede? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er snart ingen igjen.

Anonymkode: b8b4f...0b8

Huff... vit at det fins uansett alltid mennesker som bryr seg. Dersom du er trist og oppgitt og føler for å prate så er du alltid velkommen til å sende meg melding eller prate til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er veldig sannsynlig. jeg er oppvokst i den troen og har nok fått det inn med morsmelken. Tror jeg skal få se igjen mamma og pappa, og det trøster meg å tenke på den dagen de går bort. Det trøster meg å tenke på at jeg tror de er sammen også etter døden, på et eller annet plan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...