Gå til innhold

Klarna sier at jeg må betale. Norwegian sier at jeg ikke må


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Mina1 skrev:

Skal bli spennende å se om dette løser seg eller om jeg må betale alt sammen  

Du har fått skriftlig at du har fått refusjon, så det er da ingen grunn til å tro at du må betale alt sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, laban skrev:

Du har fått skriftlig at du har fått refusjon, så det er da ingen grunn til å tro at du må betale alt sammen. 

Jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger. Men jeg kan nekte siden jeg har det skriftlig ? Noen bekjente av meg sier at de ville betalt klarna pengene og håpet på å få de igjen. Noen sier at de aldri ville betalt klarna pengene om regningen kommer for ifølge Norwegian har klarna fått pengene tilbake av Norwegian. Ville du kjørt på og betalt klarna pengene? Og håpet på at de ga de tilbake..  ? Jeg tror at hvis jeg gjør det så ser jeg aldri de pengene igjen. 

Har aldri hatt problemer med klarna. Jeg rotet også med å avbestille en tur men det ble mye rot etterpå. 

Jeg får håpe at jeg slipper å betale. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 000 er mye penger og jeg får en regning fra klarna for to reiser nå. En tur jeg avbestillte og fikk refusjon på egentlig, men de mener den ikke er gyldig tydeligvis og en annen tur som jeg gledelig betaler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:

Du har fått skriftlig at du har fått refusjon, så det er da ingen grunn til å tro at du må betale alt sammen. 

Ble litt frustrert av dette men jeg skriver en tilbakemelding når jeg hører mer fra klarna eller Norwegian. Jeg håper dette er misforståelser og at det fikser seg. 

Jeg har alltid vært ellers fornøyd med både klarna og Norwegian . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@laban : det løste seg. Norwegian svarte med at de har gitt pengene tilbake til klarna. Klarna svarte med at de trodde det var den ordren jeg ikke avbestillte som jeg ønsket å avbestille. Altså turen jeg dro på. Men at det med den ordren jeg avbestillte var allerede fikset. Det har skjedd misforståelser ;)

Veldig bra at det ble orden på problemet. Ikke meningen å lage diskusjon om det på nettet men jeg ble så frustrert ;). 

Får si at klarna og Norwegian er gode selskap og alt løste seg. :) . Skal ikke klage over dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...