Gå til innhold

Nå går jeg snart fra deg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Forstår at du er impotent, ikke noe å gjøre

Hadde forventet at du kunne tilfredsstille meg seksuelt på andre måter etter 15 års ekteskap, har sagt i årevis at jeg er seksuelt frustrert. Elsker deg dypt,du er snill og god,men dette gjør meg sååååååå deprimert.. Hva skal jeg si når folk spør hvorfor..må bare si "vi vokste fra hverandre" barna våre vil bli knust..hvorfor er det sååååååå vanskelig å være seksuell med meg,når du vet jeg ikke trenger samleie for å være fornøyd. 

Du lurer på hvorfor jeg er så trist..hallo..du v e t hvorfor. Etter konfirmasjonen vi planlegger nå,så drar jeg,med knust hjerte. 

Anonymkode: 3bb2a...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår at du er impotent, ikke noe å gjøre

Hadde forventet at du kunne tilfredsstille meg seksuelt på andre måter etter 15 års ekteskap, har sagt i årevis at jeg er seksuelt frustrert. Elsker deg dypt,du er snill og god,men dette gjør meg sååååååå deprimert.. Hva skal jeg si når folk spør hvorfor..må bare si "vi vokste fra hverandre" barna våre vil bli knust..hvorfor er det sååååååå vanskelig å være seksuell med meg,når du vet jeg ikke trenger samleie for å være fornøyd. 

Du lurer på hvorfor jeg er så trist..hallo..du v e t hvorfor. Etter konfirmasjonen vi planlegger nå,så drar jeg,med knust hjerte. 

Anonymkode: 3bb2a...6ba

Huff. Har dere pratet om dette sammen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Mina1 skrev:

Huff. Har dere pratet om dette sammen? 

Ja,jeg holdt på å gå for et år siden,sa jeg trengte berøring, han skulle prøve p å finne løsninger.. Men han "klarer"det ikke.han sliter selv pga sin impotens 

Anonymkode: 3bb2a...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja,jeg holdt på å gå for et år siden,sa jeg trengte berøring, han skulle prøve p å finne løsninger.. Men han "klarer"det ikke.han sliter selv pga sin impotens 

Anonymkode: 3bb2a...6ba

Har hatt menn som ikke fikk den opp alltid helt heller. Men det kan variere for de fleste menn. Kanskje han sliter med selvtilliten ? Men han kan vel kose med deg på andre måter? Klining ? Kos og klemmer? Kyss? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Mina1 skrev:

Har hatt menn som ikke fikk den opp alltid helt heller. Men det kan variere for de fleste menn. Kanskje han sliter med selvtilliten ? Men han kan vel kose med deg på andre måter? Klining ? Kos og klemmer? Kyss? 

Jeg trenger den erotiske følelsen pga jeg er så vanvittig glad i han,og blir så såret.. 

Anonymkode: 3bb2a...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår at du er impotent, ikke noe å gjøre

Hadde forventet at du kunne tilfredsstille meg seksuelt på andre måter etter 15 års ekteskap, har sagt i årevis at jeg er seksuelt frustrert. Elsker deg dypt,du er snill og god,men dette gjør meg sååååååå deprimert.. Hva skal jeg si når folk spør hvorfor..må bare si "vi vokste fra hverandre" barna våre vil bli knust..hvorfor er det sååååååå vanskelig å være seksuell med meg,når du vet jeg ikke trenger samleie for å være fornøyd. 

Du lurer på hvorfor jeg er så trist..hallo..du v e t hvorfor. Etter konfirmasjonen vi planlegger nå,så drar jeg,med knust hjerte. 

Anonymkode: 3bb2a...6ba

Hvis dere ikke har prøvd før, så bør dere virkelig finne en bra parterapeut. Det virker som om du ville vært fornøyd med sex uten samleie, og da skal det være mulig å finne en løsning hvis begge fortsatt har følelser for hverandre. Mulig det "låser seg" for ham på en eller annen måte så han bare trekker seg helt unna, men må han være forberedt på at ting går rett vest.

Jeg håper en terapeut kanskje finner en vinking som er bedre enn å bare formidle at du er frustrert og har behov. Det å ha med en tredjeperson kan i seg selv gjøre at ting løsner. Mulig det hjelper om han får snakket ordentlig ut og dere får noen konkrete oppgaver.

Hvis ingen ting hjelper synes jeg du kan gå. Det er ikke en bagatell å være i et forhold hvor den andre føler det er et stort bry å være intim, og dermed skyr unna. Kanskje det ville vært en lettelse for ham også, men det er ikke godt å si.

Du kan vel si at følelsene forsvant, om du må forklare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...