Gå til innhold

Hvor ofte synes dere at det er nødvendig å dursje eller fullstendig kroppsvask?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang dere skal til legen eller kanskje hver morgen?

Anonymkode: f7003...aaf

Om jeg skulle dusjet eller tatt helt kroppsvask kun når jeg skal til legen hadde det vel ikke blitt hvert år engang...

Om jeg ikke gjøre noe spesielt som gjør at jeg blir svett og/eller skitten så dusjer jeg annenhver dag. På hytta kan det jo gå flere dager uten dusj, men da hjelpes vi ad og vasker hverandre - er så koselig at! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang dere skal til legen eller kanskje hver morgen?

Anonymkode: f7003...aaf

Et par ganger i uken.

Anonymkode: fc1e2...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å dusje hver dag, men det er ikke alltid jeg greier det. Føler meg i bedre form hvis jeg har dusjet, men synes ikke det er nødvendig så ofte pga hygiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I våre dager kan det være vanskelig å få dusjet hver dag. 🤗

Anonymkode: 44b74...c54

I våre dager? Var det enklere før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, laban skrev:

I våre dager? Var det enklere før?

For noen var visst alt bedre i gamle dager;-) 

Anonymkode: 4653f...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang dere skal til legen eller kanskje hver morgen?

Anonymkode: f7003...aaf

Hver kveld.

Anonymkode: 228e6...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 38 år gammel helt normal og renslig dame. Har mann og barn og nøyer meg med 2 dusj/hårvask i uka. I hektiske perioder 1 gang. Vasker meg derimot daglig og ingen fnyser på nesen fordi de syns jeg virker skitten eller lukter vondt;-D

Anonymkode: 6f3ea...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man omgås mennesker daglig synes jeg man bør dusje eller i det minste vaske seg på "vitale steder" hver dag.

 

Selv har jeg en kjapp dusj hver morgen i tillegg til en lengre dusj med hårvask et par-tre ganger i uken etter trening. Dette er jo mer enn hva jeg synes er strengt nødvendig, men jeg liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Går mye varmt vann og strøm eller at man trives lite med så kroppsnær kontakt til og med med seg selv. Om man havner på institusjon tror jeg ikke man skal regne med stort i den henseende. Best er kanskje bare å føle selv hva som trengs.

Anonymkode: f7003...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer en gang om dagen, pluss etter trening. Jeg beklager å måtte konstatere at dette er ganske likelydende med å dusje en gang om dagen. Punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Dusjer et par ganger i uka, men sørger selvsagt for å vaske meg skikkelig de dagene jeg ikke dusjer. Jeg tåler faktisk ikke å dusje for ofte (sånn type hver dag). Får bare tørr hud og kløe.  Men selvsagt tar jeg meg en ekstra dusj om jeg merker at jeg lukter, skal til undersøkelser som medfører avkledning osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan dusje så ofte man vil, bare man gjør som Gunde Svan 😂

Slå Gunde Svans duschrekord

Och hans rekord är att på 1 minut och 23 sekunder gå från fullt påklädd till att ha fått av kläderna, duschat, schamponerat, torkat sig och satt på sig kläderna igen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...