Gå til innhold

Lykke til Mina1!!


Gjest Gargamel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

På 28.4.2018 den 10.36, Gargamel skrev:

Blir spennende å se hvordan det går i dag! Håper kroppen spiller på lag. :)

Så koselig å bli møtt av denne tråden da jeg logget på :) .Koselig å høre interessen deres for å høre hvordan det gikk <3.

Jeg hadde mange ting imot meg under løpet. En forstuing i foten, en muskelstrekk i skulderen, en korsrygg med mye smerter, pluss forkjølelse osv osv. ;) .Men jeg klarte det!. Psyken min sa helt i starten at jeg burde stoppe. Jeg ønsket å stoppe. Men jeg nektet. Jeg fullførte løpende 21.1 kilometer bare fordi viljen min var så sterk på at jeg måtte for hvis ikke ville lørdagen være ødelagt av frustrasjon over at jeg ikke hadde klart det :D!. Haha. Var veldig gøy. Kommer et tvpogram fra løpet på Tv2. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2018 den 15.22, Lillemus skrev:

Tommel opp, Mina!

Ja, er bare å ta tommel opp og stå på!!!!!! . Det var mottoet mitt i løpet!. Never give up, you are a strong woman, sa jeg til meg selv og fullføte løpende uten stans :D .Men løypen er ekstremt krevende i starten.. Mange kilometer med motbakker i starten av halvmaratonet, og det er utrolig hardt og tøfft. Hørte at de profosjonelle idrettsutøverne strevde mye i de bakkene. Og jeg trodde at jeg måtte bryte. Flere orket ikke mer. .. Veltrente menn stoppet og lå seg ned på bakken ;) .Men jeg kom meg i mål etter å ha stønnet meg gjennom løypen. Jeg stønnet noe veldig denne gang :D haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, påskelilje skrev:

Gratulerer med en kjempeinnsats, Mina!!

Tusen takk, påskevilje <3. Så hyggelig at du og dere sendte slike flotte lykkeønskninger og gratulasjoner til meg. <3. Ble så glad for det!.

I løpet så var det en ganske krevende tung begynnelse i løpet, med ganske mye motbakker. Psyken og kroppen min sa: Nå stopper du Mina! Nå bryter du! Du er sliten og orker ikke dette!. Men så dukket viljen og staheten min opp med beskjeder som : Mina, du skal ikke stoppe. Du skal løpe gjennom hele løpet... spiller ingen rolle hvilke tempo... men løp... og gjennomfør. :) .Er veldig stolt over å ha kommet meg igjennom det. Men et halvmaraton er veldig krevende både psykisk og fysisk, men det er det som var så spennende med det :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
36 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, er bare å ta tommel opp og stå på!!!!!! . Det var mottoet mitt i løpet!. Never give up, you are a strong woman, sa jeg til meg selv og fullføte løpende uten stans :D .Men løypen er ekstremt krevende i starten.. Mange kilometer med motbakker i starten av halvmaratonet, og det er utrolig hardt og tøfft. Hørte at de profosjonelle idrettsutøverne strevde mye i de bakkene. Og jeg trodde at jeg måtte bryte. Flere orket ikke mer. .. Veltrente menn stoppet og lå seg ned på bakken ;) .Men jeg kom meg i mål etter å ha stønnet meg gjennom løypen. Jeg stønnet noe veldig denne gang :D haha.

Du har en rå viljestyrke som gjennomfører noe sånt når du er halvsjuk! Det lengste jeg har vært med på av løp er 10 km, og da ser jeg mannen med ljåen på slutten. Må sies at jeg er gal nok til å være misunnelig på deg, for det klaffer aldri med meg og halvmaraton. 

Den i Bergen er visst også ganske hard, med mye oppover i starten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Gargamel skrev:

Du har en rå viljestyrke som gjennomfører noe sånt når du er halvsjuk! Det lengste jeg har vært med på av løp er 10 km, og da ser jeg mannen med ljåen på slutten. Må sies at jeg er gal nok til å være misunnelig på deg, for det klaffer aldri med meg og halvmaraton. 

Den i Bergen er visst også ganske hard, med mye oppover i starten. 

Jeg var ganske syk da jeg gjennomførte det. Det er derfor jeg er superfornøyd!!!!!.. Hadde med meg folk som heiet og de sa at de kunne virkelig se på meg at jeg var syk den dagen. Jeg føler at jeg har en ganske rå viljesterke inni meg, som går på at jeg ønsker alltid å forsøke å gjøre alt så bra som mulig, og gjøre det beste ut av alle situasjoner selv om de er beintøffe og harde. Så selv om jeg var nær med å bare stoppe å løpe, så fortsatte jeg. Ville ikke skuffe min heiagjeng mest av alt :D . Det var det viktigste. For de sto oppi løypen og ventet.. Og dersom jeg brøt så ville det være kjedelig...

Den var ekstrem hard. Er ca 8 kilometer med litt flate og så rett oppover på humpete grusvei. Mye skubbing og knurring ;)   Jeg ble skubbet og knurret på mange ganger. Årsak: var tett med løpere i løypen. Og ivrige løpere ;) .

Appen til løpet fungerer litt feil. Venner av meg så på appen for å følge meg når jeg løp. De sa at de så meg svømme over vann, og ta stikkveier her og der, men det er appen som roter :D . Det forsto de. :D

Sprekingen gargamel: jeg er sikker på at du kommer deg ganske bra gjennom et halvmaraton du og!!!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk : å jukse under løp, det hadde jeg ikke ønsket å gjort. Når jeg løper så er jeg veldig fokusert på å klare å gjennomføre løypen slik den er, i distanse. Tiden betyr egentlig ingenting . Viktigste var å gjennomføre! :) . Har hørt om de som forsøker å jukse, og jeg forstår ingen glede i det. Gleden er å fullføre den virkelige distansen! :) .

Utrolig stemning : bra arrangert løp. 

https://www.bt.no/100Sport/sprek/Vinneren-brukte-Bergen-City-Marathon-som-oppvarming-til-et-dobbelt-sa-langt-lop-254279b.html

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
18 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg var ganske syk da jeg gjennomførte det. Det er derfor jeg er superfornøyd!!!!!.. Hadde med meg folk som heiet og de sa at de kunne virkelig se på meg at jeg var syk den dagen. Jeg føler at jeg har en ganske rå viljesterke inni meg, som går på at jeg ønsker alltid å forsøke å gjøre alt så bra som mulig, og gjøre det beste ut av alle situasjoner selv om de er beintøffe og harde. Så selv om jeg var nær med å bare stoppe å løpe, så fortsatte jeg. Ville ikke skuffe min heiagjeng mest av alt :D . Det var det viktigste. For de sto oppi løypen og ventet.. Og dersom jeg brøt så ville det være kjedelig...

Den var ekstrem hard. Er ca 8 kilometer med litt flate og så rett oppover på humpete grusvei. Mye skubbing og knurring ;)   Jeg ble skubbet og knurret på mange ganger. Årsak: var tett med løpere i løypen. Og ivrige løpere ;) .

Appen til løpet fungerer litt feil. Venner av meg så på appen for å følge meg når jeg løp. De sa at de så meg svømme over vann, og ta stikkveier her og der, men det er appen som roter :D . Det forsto de. :D

Sprekingen gargamel: jeg er sikker på at du kommer deg ganske bra gjennom et halvmaraton du og!!!. 

Er det en "app til løpet" som viser hvor folk er? Vanligvis er det live-resultater på eq timing som viser når folk passerer ulike punkt i løypa. På o-løp har jeg sett at  alle har hver sin gps, så publikum skal kunne følge med.

Eller mener du en app på din mobil som dine venner fulgte? På Endomondo f.eks kan man se sånt, men som du sier så er den ikke helt pålitelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kayia skrev:

Gratulerer så masse, jeg er SINNSYKT imponert, dette er bare SÅ bra levert Mina! Rett og slett RÅTT :D 

Jeg signerer på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kayia skrev:

Gratulerer så masse, jeg er SINNSYKT imponert, dette er bare SÅ bra levert Mina! Rett og slett RÅTT :D 

Tusen takk :D . 

Er et kjempeunderholdende og gøy halvmaraton, med publikum heiende med norske flagg langs hele løypen. Er man trøtt så hjelper det fantastiske publikumet til, med å rope stå på , heia, imponerende, flinken osv... Det er kjempegøy!. 

Å være aktiv, og trene gir uten tvil en stor glede :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, laban skrev:

Jeg signerer på denne.

Takk så mye, Laban :D .. Var gledelig og koselig å få så fine gratulasjoner, og lykkeønskninger :D .

Er gøy å løpe :D .Elsker det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Gargamel skrev:

Er det en "app til løpet" som viser hvor folk er? Vanligvis er det live-resultater på eq timing som viser når folk passerer ulike punkt i løypa. På o-løp har jeg sett at  alle har hver sin gps, så publikum skal kunne følge med.

Eller mener du en app på din mobil som dine venner fulgte? På Endomondo f.eks kan man se sånt, men som du sier så er den ikke helt pålitelig. 

Det  er en app som viser hvor folk er i løypen. Men appen funket ikke helt. Den viste feil tid også. Jeg løp snarveier over hauger og vann (dypt vann hvor jeg hadde måtte svømme) på appen :D . Noe jeg ikke gjorde. Den heter raceone. Brukes under konkurranser. I fjor funket den bra. Men ikke i år... Så heiagjengen min fikk seg en god latter etterpå når de fortalte om svømmeturen min, og hoppingen over bygninger, og hauger. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...