Gå til innhold

Mitt møte med Nav etter 25 år som yrkesaktiv er nedslående.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, Maggie55 skrev:

Mange ganger har jeg vært i sterk tvil om dette er i overensstemmelse med lov og tett. Personlig synes jeg det er grunn for skepsis mer en noengang i samhandling med nav og øvrig helsesystem. Især det lokale. Uten at jeg vil skjære noen over en kam.Det er stor grunn for skepsis i dag er hva jeg vil formidle.😊

På hvilken måte mener du at du ikke får den hjelpen du skal ha?

Anonymkode: db5aa...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Prøv å ikke misforstå. Jeg bebreider ingen. Jeg ser bare på meg selv. Vi har alle travle dager i dag.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, Maggie55 skrev:

Jeg har vært arbeidsledig i fire år

 

32 minutter siden, Maggie55 skrev:

Jeg ser bare på meg selv. Vi har alle travle dager i dag.

Høres ikke så veldig travelt ut

Anonymkode: 0ce20...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Men det er det.Å prøve å finne eller skaffe hjelp mot sykdom er travle greier.  Merkelig hvordan noen utsettes for jeg vet ikke hva og andre går klar alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg mener ikke å rakke ned på de kommunale tjenester. Jeg ser daglig hvordan mange finner mye bra hjelp og støtte i de kommunale tjenester. Problemet deres virker som at det er så veldig mange som trenger dem stakkar. Og ingen vil vel være andre til last. Men mange finner alt de trenger der tror jeg.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...