Gå til innhold

Helt fin på kvelden


Jarle

Anbefalte innlegg

13 minutes ago, Janus30 said:

Du har ikke bipolar lidelse om du aldri har vært hypoman/manisk.

Hei og tusen takk for svar - hadde jeg visst om jeg har hatt en hypoman periode?? Jeg er av natur temmelig energisk og livet mitt har gått i høyt tempo altså. Jeg hadde i starten av dette året jeg har hatt angst og depresjon fire fine dager som jeg følte meg helt normal - altså helt vanlig energi og vin i sofaen på kvelden - sov også godt. Før angsten kom krypende tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1.5.2018 den 9.59, Jarle skrev:

Er det noen andre som har det sånn? Jarle

Da jeg hadde depresjon, var det akkurat sånn det var.  Morgenen var ulidelig tung. Om kvelden kunne jeg klare å stå opp litt, spise litt, og til og med se litt på TV.  

Da depresjonen var bedre, noen uker etter å ha startet med Cipralex, hang fortsatt tunge morgener igjen helt til jeg var helt frisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Kalevaala said:

Da jeg hadde depresjon, var det akkurat sånn det var.  Morgenen var ulidelig tung. Om kvelden kunne jeg klare å stå opp litt, spise litt, og til og med se litt på TV.  

Da depresjonen var bedre, noen uker etter å ha startet med Cipralex, hang fortsatt tunge morgener igjen helt til jeg var helt frisk. 

Tusen takk for svar - betyr mye. Kunne du under depresjonen ha stunder som var lyse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Jarle skrev:

Hei og tusen takk for svar - hadde jeg visst om jeg har hatt en hypoman periode?? Jeg er av natur temmelig energisk og livet mitt har gått i høyt tempo altså. Jeg hadde i starten av dette året jeg har hatt angst og depresjon fire fine dager som jeg følte meg helt normal - altså helt vanlig energi og vin i sofaen på kvelden - sov også godt. Før angsten kom krypende tilbake. 

Du burde utredes for AD/HD. 

https://www.additudemag.com/symptoms-of-add-hyperarousal-rejection-sensitivity/

Endret av Janus30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Janus30 said:

Du burde utredes for AD/HD. 

Fikk adhd diagnosen for et halvt år siden. Vanskelig med medikamenter pga angsten da. Håper jeg snart tar knekken på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jarle skrev:

Fikk adhd diagnosen for et halvt år siden. Vanskelig med medikamenter pga angsten da. Håper jeg snart tar knekken på den. 

Prøvd Elvanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei - bare testet litt med medikinet. Psykiateren min ville først kvitte seg med angst. Har du noen erfaring med elevanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2018 den 19.09, Jarle skrev:

Tusen takk for svar - betyr mye. Kunne du under depresjonen ha stunder som var lyse? 

De verste 2-3 ukene hadde jeg ikke det. Men så lysnet det gradvis, bit for bit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...